کد خبر 1078190
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
حسن یزدانی

بنا بر اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی پیشنهاد داده تا مسابقات جهانی در سال 2021 برگزار شود.

به گزارش مشرق، محمدابراهیم امامی درخصوص ارائه طرحی از سوی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی در مورد شروع تمرینات کشتی در سراسر دنیا، اظهار داشت: با توجه به اینکه دغذغه اصلی فدراسیون کشتی برگزاری مسابقات و تمرینات هست، جلسات متعددی را در این خصوص برگزار کرده ایم. در کمیته پزشکی نیز از نظرات متخصصان استفاده کردیم و نتیجه آن تنظیم دستورالعملی بود که برای اتحادیه فرستاده شد تا آن را درخصوص شیوه تمرینات در این ایام با حضور ناظران بهداشتی و کلیه عوامل مورد نظر، مبنای قرار بگیرد. برگزاری مسابقات در سطح جهان نیازمند این است که یک سری رفتارهای اجتماعی و بهداشتی در حین تمرینات لحاظ شود. این طرح مورد استقبال اتحادیه جهانی هم قرار گرفته است. 

بیشتر بخوانید:

ارجاع پیشنهادات ایران به اتحادیه جهانی کشتی

وی ادامه داد: این این طرح  را در داخل کشور نیز اجرایی می کنیم، البته شروع کار مستلزم این است که کاهش شیوع بیماری کرونا را داشته باشیم تا بتوانیم برای آغاز مسابقات و اردوها از ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز بگیریم. زمانی که مجوز آغاز تمرینات را بدهند، بند به بند برنامه ها و دستورالعمل ها اجرا خواهد شد تا کمترین آسیب برای عوامل کار و کشتی گیران را به همراه داشته باشد.
 
امامی در واکنش به این موضوع که اتحادیه جهانی به دنبال برگزاری مسابقات جهانی در اوزان غیرالمپیکی در سال 2020 است، تاکید کرد: همانطور که گفتم همه چیز مستلزم کاهش خطرات  کرونا، در سراسر دنیاست. از این جهت بود که اتحادیه جهانی تا 10 تیر ماه فعالیت هایش را به حالت تعویق درآورد. آنها درصدد برگزاری مسابقه هستند ولی قاعدتا با این شرایط خیلی نمی شود خوشبین به برگزاری مسابقه جهانی بود. فدراسیون ما هم پیشنهاد داده که مسابقات جهانی در سال 2021 برگزار شود.

وی در مورد اینکه اگر یک درصد مسابقات جهانی برگزار شود، تکلیف چرخه انتخابی تیم ملی که برای المپیک تدوین شده، چه خواهد بود، گفت: در صورت برگزاری جهانی در سال 2020 طی نشست هایی که خواهیم داشت در مورد انتخابی اوزان غیرالمپیکی تصمیم گیری می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس