کد خبر 1081965
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
میکائیلی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: شاگردان من مدال‌داران آسیا و جهان هستند، اصلا من سرمربی نشوم چه کسی باید سرمربی شود؟

به گزارش مشرق، روح الله میکائیلی در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اظهار داشت: من 12 سال است در کشتی فعالیت دارم و مربیگری می‌کنم. یک زمانی کشتی می‌گرفتم و از روزی که کشتی را کنار گذاشتم بعنوان مربی مشغول به کار شدم. شاگردان عنوان‌داری در عرصه مسابقات بین‌المللی دارم. هر روز با شاگردانم کار می‌کنم و کشتی را در قم رها نمی‌کنم. در شرایط کرونا تمرینات نجاتی را زیر نظر داشتم و با بعضی از بچه‌ها در سالن‌های انفردای تمرین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

اطری: ازدواج انگیزه‌ام را مضاعف می‌کند

وی در رابطه با انتقادهای مطرح شده در خصوص سرمربیگری اش در تیم ملی جوانان عنوان کرد: در گذشته رسم بود کسی که مدال‌دار است سرمربی تیم ملی شود. الان فدراسیون این تابو را شکست و من را انتخاب کرده است. من شاگردان خیلی خوبی دارم که مدال‌های آسیایی و جهانی‌دارند. اصلا من سرمربی نشوم چه کسی باید سرمربی شود؟ اکثر مربی‌ها با من موافق هستند و از آمدن من حمایت کردند. 

میکائیلی در واکنش به انتقادها در خصوص تاثیر هیات‌ کشتی قم در انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: می‌خواهم بدانم هیات‌های دیگر استان‌ها نمی‌توانستند تاثیر بگذارند و مربی از آنجا انتخاب شود؟ آنها به این جمع‌بندی رسیدند که کسی را ندارند و من بهترین گزینه هستم. مهم خودم هستم که می‌دانم بهترین انتخاب بودم.

 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در رابطه با ضرورت انتخاب مدیرفنی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: رنگرز فردی قوی بود که بخاطر پست بهتر از فدراسیون جدا شد. حکم من را هم 98/12/03 خود رنگرز امضا کرد. این موضوع درست نیست که در نبود مدیر فنی من انتخاب شوم. حکم آن زمان صادر شده بود و بخاطر بیماری کرونا نتواسته بودیم آن را دریافت کنیم. فدارسیون حتما با تمام شدن کرونا مدیر فنی را انتخاب می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس