کد خبر 1081568
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
خبیری: تنها راه ممکن برای بازگشت رسن مسیر زمینی است/ شایعه قهر او درست نیست

سرپرست معاونت اجرایی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه نامه‌ای به سفارت ایران در بغداد ارسال کرده است تا بشار رسن از راه زمینی وارد کشورمان شود.

به گزارش مشرق، حسین خبیری اظهار داشت: باشگاه اقدامات لازم برای فراهم شدن امکان حضور بازیکنان خارجی از جمله بشار رسن در ایران را انجام می‌دهد. در روزهای گذشته که مأموریت انجام هماهنگی‌ها برای بازگشت بشار رسن به بنده داده شد، به طور مرتب با این بازیکن در تماس بوده‌ام. او خود نیز مشتاق است که هر چه سریع‌تر به جمع بازیکنان اضافه شده و برای شروع دوباره بازی‌ها آماده شود، ولی متأسفانه با مشکل لغو پروازهای خروجی عراق روبه‌رو هستیم. ما حتی به دنبال این مسئله بودیم که او به ترکیه، قطر یا امارات برود و از آن طریق به ایران برگردد، اما مشکل پروازی وجود داشت.

وی ادامه داد: در نهایت تنها راه ممکن، سفر زمینی اوست. در این ارتباط نیز آقای رسول‌پناه، امروز نامه‌ای را برای سفارت ایران در بغداد ارسال کرد تا مجوز عبور از مرز زمینی برای رسن اخذ شود. با صدور این مجوز او وارد یکی از استان‌های مرزی ایران خواهد شد و از آنجا به تهران پرواز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بشار خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد

خبیری خاطر نشان کرد: در ارتباط با مسائل مالی برای پرداخت مطالبات این بازیکن هم، مشکلی وجود ندارد. با توجه به اقدام باشگاه اعتبار لازم تأمین شده و سرپرست باشگاه در این ارتباط، دستور لازم را به بخش مالی داده است. به بشار رسن هم اعلام کرده‌ایم به محض بازگشت به تهران و مراجعه به باشگاه بخشی از مطالبات خود را  دریافت می‌کند و باقیمانده آن نیز برای این که در شرایط برابری با دیگر بازیکنان قرار بگیرد، هفته آینده به وی تحویل خواهد شد. انتظار ما این است که او را تا روز چهارشنبه در جمع سرخپوشان ببینیم، البته این تأخیر ارتباطی به مسائل مالی نداشته است و این شایعه که او قهر کرده، درست نبود. او همیشه با وجود مشکلات مالی، تعصب و تعهد خود را نسبت به تیم نشان داده است.

سرپرست معاونت اجرایی باشگاه همچنین درباره وضعیت آکادمی فوتبال باشگاه و جلسه‌ای که در این ارتباط با رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس داشت، خاطر نشان کرد: آکادمی فوتبال باشگاه در روزهای آینده، فعالیت خود را با شیوه‌نامه جدید دنبال خواهد کرد. ظرف چند روز آینده نیز شرایط و ضوابط فعالیت مدارس فوتبال پرسپولیس و نحوه صدور مجوز راه‌اندازی آنها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اطلاع‌رسانی خواهد شد تا متقاضیان، نسبت به تمدید یا دریافت مجوز مدارس فوتبال پرسپولیس، اقدام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس