کد خبر 1081194
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
جنگ داخلی در پرسپولیس برای جای خالی رسن!

خط هافبک پرسپولیس در غیاب بشار رسن تلاش می‌کنند تا جای خالی وی را پر کنند و به ترکیب اصلی برسند.

به گزارش مشرق، در آغاز سومین هفته از تمرین پرسپولیس، بشار رسن و کریستین اوساگوآنا هنوز به تهران نیامده‌اند. اگرچه رسول پناه ابراز امیدواری کرد که بشار تا پایان هفته به تهران بیاید اما مشخص نیست که این وعده او عملی شود یا نه و همچنین حتی اگر این اتفاق رخ دهد نیز بعید است باتوجه به تعطیلی سه ماهه تمرینات، یحیی به این زودی ها بشار را در ترکیب اصلی جای دهد.

رسن در لیگ هجدهم یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس بود و چند هفته بعد از آغاز لیگ به ترکیب رسید و در تیم گابریل کالدرون نقشی کلیدی پیدا کرد. او در فصل ۹۸-۹۹ در مجموع ۱۲ بازی فیکس بود تا جزو هافبک های اصلی پرسپولیسی ها لقب گیرد و باعث نیمکت نشینی سیامک نعمتی و امید عالیشاه شود.

بیشتر بخوانید:

بشار رسن شاید دیگر برنگردد

به جز این دو بازیکن، پرسپولیس فرشاد احمدزاده را هم داشت که وقتی دید جایی در ترکیب قرمز ها برای او نیست، پیراهن پرسپولیس را با لباس سرخ فولاد عوض کرد. مهدی ترابی و وحید امیری نیز دو هافبک دیگر تیم یحیی گل‌محمدی هستند که یکی در پست هافبک چپ به میدان خواهد رفت و دیگری احتمالا زوج علی علیپور در خط حمله خواهد شد.

بنابراین غیبت رسن فرصتی ویژه برای نعمتی و عالیشاه است که جایگاه از دست رفته خود را باز پس گیرند. عالیشاه که در فصل گذشته آقای پاس گل پرسپولیسی ها بود، در این فصل هم ۴ پاس گل داد اما خیلی به او فرصت نرسید. نعمتی هم بعد از افت کوتاهی که داشت دچار یک مصدومیت هم شد تا اوضاع برای زننده گل صعود پرسپولیس به فینال آسیا خیلی خوب پیش نرود.

با این حال این دو در دور جدید تمرینات پرسپولیس با انگیزه بالایی حاضر شده‌اند و منتظر اعتماد از سوی یحیی گل‌محمدی هستند تا با نمایش درخشان، خیال او را از پست هافبک کناری راحت کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس