کد خبر 1081996
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
بشار رسن راهی لیگ ستارگان قطر می‌شود

هافبک عراقی پرسپولیس تاکید کرد که قراردادش را با این تیم تمدید نخواهد کرد و خود را آماده حضور در لیگ ستارگان قطر می‌کند.

به گزارش مشرق، به نقل از اخبار العراق، بشار رسن سومین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه می کند و همواره از بازیکنان تاثیر گذار و کلیدی تیم بوده است. این هافبک عراقی تاکید کرد که آخرین روزهای حضورش در پرسپولیس را تجربه می کند و در پایان فصل از تیم جدا می‌شود.

بشار گفت: فعلا ۸ بازی از لیگ ایران و ۴ بازی از لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است و خود را آماده این دیدارها می‌کنم. قراردادم با پرسپولیس با پایان فصل جاری تمام می شود. با باشگاه به توافق رسیده‌ام که ۷۰ درصد قراردادم را دریافت کنم.

بیشتر بخوانید:

اعلام آخرین وضعیت مالی «رسن» با پرسپولیس

او درباره پیشنهادهایی که دارد گفت: ویروس کرونا باعث شد روند مذاکراتم با تیم هایی که من را می‌خواستند قطع شود. من از چند باشگاه عربی پیشنهاد داشتم اما الان با توجه به کرونا همه چیز تعطیل شده است. من با تیم های قطری مذاکره داشتم اما رسمی نبود. همه چیز را به مدیر برنامه هایم سپرده‌ام. اگر همه چیز تمام شود آن را اعلام می کنم. فعلا که هیچ توافقی صورت نگرفته است.

بشار در پایان گفت: فکر می کنم که بازی کردن در لیگ ستارگان قطر کمک زیادی به من خواهد کرد. در قطر زیر ساخت‌ها بسیار خوب هستند و ورزشگاه‌ها برای جام جهانی درست شده اند و گذشته از آن بازیکنان سرشناسی در این لیگ بازی می کنند. در لیگ قطر با بازیکنان برخورد حرفه ای می شود و پوشش رسانه ای هم بسیار خوب است و این به پیشرفت بازیکن کمک می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس