کد خبر 1081636
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
ترابی: اختلاف امتیاز با رقبا نباید ما را فریب بدهد/امیدوارم به رکورد دست‌نیافتنی برسیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 9 بازی تا پایان بازی‌ها داریم و اصلا و ابدا نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم که قهرمان می‌شویم.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی در خصوص آخرین وضعیت خودش، تیم، مصدومیت محمد انصاری و چهارمین قهرمانی متوالی اظهار داشت: 

از وضعیت خودت و پرسپولیس بعد از آغاز دوباره تمرینات صحبت کن.

خدا را شکر که هم خودم و هم پرسپولیس در شرایط خوبی به سر می‌بریم. در مدتی که تمرینات تعطیل بود به صورت انفرادی تمرین می‌کردیم اما تمرینات گروهی نداشتیم. با این همه رفته رفته وضعیت تیم خیلی بهتر می‌شود و روند خوبی را تا شروع مسابقات طی خواهیم کرد. قصد داریم موفقیت‌هایی چند سال اخیر را باز هم تکرار کنیم تا دل هواداران شاد شود.


پرسپولیس 10 امتیاز از سایر تیم‌های مدعی قهرمانی بیشتر دارد اما شاید همین موضوع کار تیم را در ادامه مسابقات سخت کند. قبول داری؟

صددرصد همین طور است که می‌گویید. 9 بازی تا پایان بازی‌ها داریم و اصلا و ابدا نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. هر وقت که با بچه‌های تیم صحبت می‌کنیم می‌گوییم که نباید مغرور شد و هیچ چیزی هنوز تمام نشده است. در 9 بازی باقیمانده امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد و به همین خاطر باید با تمرکز بالا به زمین برویم تا بتوانیم در نهایت قهرمان شویم. از حالا چیزی تمام نشده و مغرور نخواهیم شد.

حتما می‌دانی که چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس اتفاقی است که در تاریخ فوتبال ایران رخ نداده است. چقدر به این تاریخ‌سازی امیدواری؟

واقعیت این است که خود ما هم خیلی دوست داریم این اتفاق رخ بدهد. درست است که اختلاف امتیاز زیادی با رقبا داریم اما این موضوع نباید ما را گول بزند. امیدوارم با همت بچه‌ها و حمایت هواداران بتوانیم به این اتفاق مهم دست پیدا کنیم. تا جایی که می‌دانم فقط پرسپولیس و سپاهان 3 قهرمانی متوالی دارند و امیدوارم امسال ما در این باره رکورد دست نیافتنی به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید:

کار سخت پرسپولیس برای گرفتن رضایتنامه نادری

مصدومیت محمد انصاری کام همه پرسپولیسی‌ها را تلخ کرد. می‌دانم که رابطه خیلی نزدیکی با محمد داری.

واقعا همین طور است. محمد یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس است که واقعا در این سال‌ها با همه سختی‌ها زحمات زیادی کشیده است. او از بازیکنان کارآمد پرسپولیس است اما متاسفانه به دلیل مصدومیت او را از دست دادیم. برای محمد آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه سریعتر بتواند دوباره برای پرسپولیس به زمین برود. او بارها دل هواداران را شاد کرده و همه ما منتظر هستیم تا دوباره او را در زمین بازی ببینیم. در این مدت همه ما با محمد صحبت کردیم و همین موضوع همبستگی بالای بازیکنان پرسپولیس را نشان می‌دهد. از این اتفاقات برای هر بازیکنی امکان دارد رخ بدهد. همه کسانی که انصاری را می‌شناسند می‌دانند که او چه پسر دوست داشتنی است و همه ما منتظر او هستیم که زودتر برگردد.

اولین بازی تدارکاتی را مقابل سایپا برگزار کردید. فکر می‌کنی برگزاری این بازی‌ها چقدر می‌تواند به آماده‌سازی پرسپولیس برای شروع دوباره لیگ کمک کند؟

به هر حال برگزاری این بازی‌ها کمک زیادی به آماده‌سازی ما خواهد کرد. به نظرم بازی با سایپا بازی خیلی خوبی بود و توانستیم خودمان را محک خوبی بزنیم. انجام بازی‌های تدارکاتی باعث خواهد شد از نظر بدنی در بهترین وضعیت باشیم. این هفته هم که با گل گهر سیرجان بازی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم خواسته‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنیم. البته فکر می‌کنم دو بازی دیگر هم تا شروع لیگ انجام خواهیم داد.

در اولین بازی بعد از وقفه طولانی لیگ باید با پیکان بازی کنید که این تیم هم وضعیت خوبی در جدول ندارد.

دقیقا همین طور است. ما 9 بازی داریم که به اعتقاد من هر بازی برای ما 9 فینال مهم خواهد بود. این بازی قطعا سرنوشت‌ساز خواهد بود اما حتما برای برد به زمین خواهیم رفت تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

و این را هم باید در نظر گرفت که هواداران پرشور پرسپولیس فعلا در ورزشگاه حاضر نخواهند بود تا حمایت فوق‌العاده‌ای از شما داشته باشند.

متاسفانه همین طور است. دلتنگ هواداران هستیم اما به هر حال بحث سلامتی مردم بسیار مهم است. امیدوارم هر چه زودتر بر این ویروس غلبه شود تا دوباره شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم. همه تلاش ما شاد کردن دل هواداران است و امیدوارم با کسب قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. همه خبر داریم که هواداران با برد پرسپولیس شاد شده و با باخت آن غمگین می‌شوند. باید امتیازات بازی‌های آینده را جمع کنیم تا با کسب قهرمانی بتوانیم هدیه کوچکی به هواداران عزیز خودمان بدهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس