کد خبر 1078870
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

قالب وردپرس ! شاید تا به حال بارها این نام را شنیده باشید و با خود پرسیده باشید چرا برخی از کسب کارها برای داشتن یک سایت به دنبال قالب وردپرس فارسی متناسب با موضوع فعالیت خود هستند؟ وردپرس یک سایت ساز محبوب است که با استفاده از آن می‌توانید بدون دانش برنامه نویسی و در عرض چند ساعت سایت شخصی، شرکتی، فروشگاهی خود را پیاده سازی کنید. امروزه بیشتر سایت ازوردپرس برای طراحی سایتشان بهره می برند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به تنهایی چند قالب رایگان و ساده دارد که قطعا پاسخگوی نیازهای شما نخواهد بود. هر سایت به یک ظاهر جذاب و امکانات متناسب با موضوع آن احتیاج دارد. پس برای داشتن یک سایت حرفه ای به یک قالب وردپرس فارسی حرفه ای متناسب با کسب و کار خود نیز، نیاز خواهید داشت.

سایت ارازان با قالب وردپرس

امروزه با گسترش تعداد کاربران اینترنت، میزان تعاملات اینترنتی و خرید آنلاین از طریق سایت ها نیز افزایش چشمگیری داشته است. این موضوع باعث شده  تا کسب و کار های کوچک نیز مانند بزرگان صنعت به معرفی و ارائه خدمات و محصولات خود از طریق اینترنت بپردازند.

داشتن یک سایت حرفه ای طراحی مناسب و کاربرپسند می تواند تاثیر بسیاری در رونق کسب و کار شرکت ها و افزایش درآمد آنها داشته باشد. یک وب سایت حضور دائمی کسب و کار شما را در ایترنت تضمین می کند. سایت شما بیلبورد تبلیغاتی شما در اینترنت است که می تواند روزانه میلیون ها کاربر را به خود جذب کند. یک سایت خوب نقش مهمی در معرفی چهره کسب و کار شما داراد چون کاربران به همان صورت که وب سایت شما را می بینند، کسب و کار شما را تصور می کنند.

اما در ایران به دلیل بالا بودن هزینه های طراحی سایت متاسفانه بسیاری از مشاغل کوچک هنوز دارای سایت نیستند و نمی توانند از این فرصت کم نظیر برای بالابردن اعتبار شرکت و افزایش فروش محصولات خود بهره ببرند.

در نگاه اول شاید با خود فکر کنید که شرکت شما قادر به پرداخت هزینه های سنگین طراحی سایت نیست و حتی اگر این هزینه را بپردازید توان فنی برای پشتیبانی آن را نخواهید داشت. اما باید بگوییم که شما اشتباه فکر می کنید!

قالب وردپرس

میهن اسکریپت شما را با ساده‌ترین و ارازن ترین راه، صاحب یک سایت حرفه ای می کند! فروشگاه قالب وردپرس میهن اسکریپت  با ارائه سایت های آماده در موضوعات مختلف شرکتی، فروشگاهی، خبری، شخصی و غیره با قیمت های مناسب و پشتیبانی همیشگی امکان داشت یک سایت حرفه ای ولی ارزان را برای تمام کسب و کارها فراهم کرده است.

شما با صرف هزینه پایین و تهیه قالب وردپرس متناسب با موضوع کسب و کار خود صاحب یک وب سایت حرفه ای با امکانات کامل خواهید شد. شما حتی نباید نگران راه اندازی و پشتیبانی سایت خود باشید چرا که تیم ما سایت آماده خریداری شده را برای شما به صورت رایگان نصب کرده و 24 ساعته در کنار شما خواهند بود.

پس منتظر چه هستید؟ اگر واقعا قصد دارید کسب و کار خود را توسعه دهید و فروش خود را چندین برابر کنید همین حالا با مراجعه به سایت میهن اسکریپت و با پرداخت هزینه اندک صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید و از رقبای خود سبقت بگیرید.

کد تخفیف 20 درصدی خرید قالب وردپرس برای کاربران مشرق نیوز: mashreghnews20

تیم توسعه میهن اسکریپت

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس