کد خبر 1074414
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
فدراسیون فوتبال

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال با اشاره به بدهی ارزی فدراسیون فوتبال به ویلموتس می‌گوید برای تعیین نحوه و میزان پرداخت بدهی به این شرکت، هیات داوران تشکیل خواهد شد.

به گزارش مشرق، ماجراهای فدراسیون فوتبال در دوران ریاست مهدی تاج تمامی ندارد و هر روز معضل از دل فعالیت‌های وی و همکارانش برای این فدراسیون به وجود می‌آید. یکی از این مسائل، طلب ۲ میلیون دلاری فدراسیون فوتبال به شستا (شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی) است که با افزایش نرخ دلار روز به روز بدهکاری این فدراسیون هم افزایش می‌یابد.

این مبلغ که به عنوان طلب برای پرداخت قرارداد مارک ویلموتس دریافت شده بود و سررسید آن در فروردین ۹۹ سرآمده، هنوز پرداخت نشده است.

صفی‌الله فغان‌پور، مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره این پرونده می‌گوید: برای حل و فصل این اتفاق چندین جلسه به همراه مهدی محمدنبی با شرکت شستا برگزار کردیم. در حال حاضر در صدد تشکیل کمیته داوران هستیم تا نحوه پرداخت این مبلغ را مشخص کنیم.

بیشتر بخوانید:

سکوت تاج شکست؛ ویلموتس سرمان کلاه گذاشت! +فیلم

فغانپور در واکنش به افزایش بدهی فدراسیون با افزایش نرخ دلار در ایران از ۳۰ میلیارد به حدود ۴۰ میلیارد تومان گفت: این مبلغ به دلار دریافت شده و هیات داوران نحوه و میزان مبلغ پرداختی را تعیین خواهد کرد.

از دیگر معضلات کنونی فدراسیون، پرونده شکایت مارک ویلموتس برای دریافت غرامت ۶ میلیون دلاری است که مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال که پیش از این گفته بود در هنگام عقد قرارداد از آن‌ها مشورت یا کمکی گرفته نشده، اکنون می‌گوید برای حل این شکایت نیز فدراسیون فوتبال به آن‌ها مراجعه نکرده است.

وی با اظهار بی‌اطلاعی از روند شکایت می‌گوید، مساله مشخص این است که وکلای فدراسیون فوتبال جوان هستند و شاید در زمینه‌های حقوقی و وکالتی تجربه نداشته باشند!

خودداری مدیران فدراسیون فوتبال در دوره ریاست تاج و بهاروند از اعطای پرونده مارک ویلموتس به امور حقوقی این فدراسیون ابهام‌برانگیز است و مشخص نیست چرا چنین اقدامی انجام شده است چرا که در شرایط کنونی کارمندان امور حقوقی برای انجام چنین اموری از فدراسیون حقوق می‌گیرند اما با سپردن پرونده به وکلای خارج از فدراسیون، حق الوکاله دیگری را به این وکلا پرداخت می‌کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس