کد خبر 1074341
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
مهدی تاج

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: اگر ویلموتس گفته قراردادش دستکاری شده از ادبیات خوبی استفاده نکرده است.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در گفت‌و‌گو با بخش خبری صدا و سیما اظهار داشت: اگر ویلموتس گفته قراردادش دستکاری شده از ادبیات خوبی استفاده نکرده است.

وی افزود: اصلا امکان قرارداد دستکاری هیچ قراردادی نیست و هر قراردادی زیر نظر فیفا بسته می‌شود باید پولش پرداخت شود. فدراسیون فوتبال منابعش از فیفا بود و در آن زمان هم فیفا نتوانست پول این مربی را پرداخت کند.

تاج تاکید کرد: با مسئولان نامه زدیم و حتی 10-15 نامه بانک مرکزی نوشت که این قرارداد فسخ نشود ولی هر کسی قرارداد را فسخ کند باید پول طرف مقابل را پرداخت کند. خوشبختانه در این قرارداد بند 3 ماه آمده که هر طرفی قرارداد را فسخ کرد باید سه ماه غرامت بدهد.

بیشتر بخوانید:

اظهارات ویلموتس درمورد شکایتش از ایران

رئیس پیشین سابق فدراسیون در خصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون برای ویلموتس یک بنز در اختیار گرفته بود و صبحانه و نهار او 4.5 میلیون رقم خورده است، اظهار داشت: اصلا نه بنزی در کار بوده و نه این اخبار درست است. یک ماشین عادی در اختیار او بود که قبلا هم در اختیار داشتیم. این خودرو هم اکنون در کمپ تیم های ملی است. این اخبار های بدی است که من خیلی آنها را قبول نمی‌کنم.

تاج با تاکید بر اینکه مبلغ 30 میلیون دلار هزینه این مربی و همکارانش نبوده است و قبلا خود وی ادعا کرده بود او مربی نجیبی است، عنوان کرد: اینکه گفتم مربی نجیبی است به چند دلیل بود ولی حدود 8 ماه پول ویلموتس را ما نداده بودیم و او هم به این دلیل از فدراسیون شکایت کرد. بعد از اینکه مریض شدم مسئولان محترم فدراسیون وکیل این پرونده را تغییر دادند و یک وکیل دیگر انتخاب کردند. ظاهرا او یک لایحه داده که در جریان آن نبودم و دو روز پیش سوال کردم که این لایحه چیست که اگر آنها این لایحه را بپذیرند خوب است. البته من در جریان دفاع بعدی نیستم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد کی روش پاداش سومی جام ملت‌ها را می‌خواهد، گفت: او اعتراضی به پاداش سوم شدن داشت، شما می‌دانید هر سال بازی رده بندی در جام ملت‌ها برگزار می‌شد ولی در دوره گذشته این مسابقه برگزار نشد. در قرارداد ما آمده بود که اگر سوم شویم بتوانیم به او پول بدهیم که البته بازی برگزار نشد. البته اگر سوم می‌شدیم یک میلیون دلار هم به فدراسیون تعلق می‌گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس