کد خبر 1073272
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
سهل مهدی

سهیل مهدی شایعه آغاز لیگ از تاریخ ۲۸ خرداد را تکذیب کرد و گفت تاریخ رسمی بعدا اعلام خواهد شد.

به گزارش مشرق سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ در جمع خبرنگاران حضور یافت و در ابتدا اظهار داشت: جلسه ای را به اتفاق عزیزان ستاد کرونا نداشتیم. بعد از سخنان رئیس جمهور ما خوشحال شدیم که اولا بحث سلامت جامعه رو به بهبودی است و بعد از آن اگر ابلاغی رسما از سوی ستاد ملی کرونا یا ستاد کرونا در ورزش از جانب وزارت ورزش به ما بشود، ما به عنوان مجری کار را آغاز می کنیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست استقلال به شروع دوباره لیگ

او در پاسخ به این سوال که آیا تاریخی مشخص شده یا نه، گفت: خیر، به محض این که دستورالعمل را داشته باشیم و به ما ابلاغ کنند که چه زمانی شروع کنیم، متناسب با آن زمانبندی اولا وارد فاز تمرین می شویم و بعد که فاز تست ها سپری شد و پروتکل ها در زمان تمرین نهایی شد، به سمت مسابقه می‌رویم.

سهیل مهدی همچنین با اشاره به این صحبت های رئیس جمهور گفت: نظر ما بر اساس ابلاغیه ای است که باید به ما بدهند. خبر خوبی که دادند درباره کلیه فعالیت های ورزشی است. ما علاوه بر فوتبال خیلی ورزش ها منتشر این دستور بودند، ما هم جدا از این امر نیستیم  و امیدواریم این زمان رسما به ما اعلام شود و ما از آن تاریخ وارد پروتکل های ورزشی شویم.

مسئول کمیته برگزاری سازمان لیگ افزود: جلسه ای که با عزیزان ستاد ملی کرونا داشتیم، اولین موضوع این بود که فضای برگزاری مسابقات و تمرینات  رعایت پروتکل ها ۱۴ روزه است. یعنی شیوع ویروس یا بهبودش هر ۱۴ روز یک بار قابل تصمیم گیری است. فعلا چون ما وارد تمرینات می‌شویم فعلا وارد روز مسابقه و این که چه شرایطی بر چه تیم ها حکم فرماست، ورود نمی‌کنیم.وقتی وارد فاز مسابقات شدیم، باز پروتکل مسابقات را که منتشر کردیم مشخص می شود چه شهرهایی می توانند میزبانی کنند.

مهدی درخصوص جام حذفی توضیح داد: جام حذفی تعداد مسابقات کمتر است و در مقایسه با بحران اتمام لیگ، جام حذفی زمان بندی کمتر دارد. نگرانی ما برای جام حذفی کمتر است و انشالله اگر لیگ را تصمیم گیری کردیم جام حذفی را هم برگزار می کنیم.

وی در مورد لیگ بیستم نیز عنوان کرد: ما هر کاری که انجام می دهیم یک پیش برنامه ای است برای آغاز لیگ بعد. اولا باید ببینیم برای لیگ فعلی چه اتفاقی رخ می دهد و تاریخ هایی که ای اف سی و فیفا مشخص می کنند در تصمیم ما اثرگذار خواهد بود. مسلما برنامه هایمان را داریم اما نیاز داریم تا مجهولات حل شود.

او درباره شایعه برگزاری لیگ از تاریخ ۲۸ خرداد گفت: هنوز ما به این تاریخ (۲۸ خرداد) نرسیدیم و تاریخ ها رسما اعلام خواهند شد.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس