کد خبر 1068644
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
سهیل مهدی

سرپرست مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد ستاد مبارزه با ویروس کرونا باید نظر نهایی درخصوص بازگشت تیم‌ها به مسابقات را مشخص کند.

به گزارش مشرق، با اعلام حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، اماکن ورزشی بدون تجمع می‌توانند از این هفته بازگشایی شوند. این در حالی است که البته روحانی تاکید کرد که نباید در استادیوم‌ها تجمع انجام شود و در واقع مسابقات و تمرینات بدون تماشاگر خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش

پیش از اعلام روحانی، ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرده بود، مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران حداقل تا پایان اردیبهشت ماه به حالت تعلیق درآمده است و قرار بود روز پانزدهم ماه جاری، فردا، درباره بازگشت تیم‌ها به تمرینات گروهی تصمیم گیری شود.

سهیل مهدی، سرپرست مسابقات سازمان لیگ که اعلام کرد بود بازگشت تیم‌ها به مسابقات به نظر نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد، گفت: "این نظر ریاست جمهور بوده و ما بعد از این حالا منتظر نظر رسمی ستاد مبارزه با کرونا خواهیم بود تا به تیم‌ها اعلام کنیم چه زمانی به تمرینات بازگردند. هر زمان که تمرینات را آغاز کنند، به مدت سه الی چهار هفته هم مدت زمان برای آماده سازی وجود خواهد داشت تا بتوانند بازی‌ها را بعد از آن برگزار کنند."

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    4 0
    پخش زنده فوتبال از نظر روحی و روانی. برای همگان مفید و روحیه بخش است روسیه. که خوب باشه مقابله با کرونا هم راحتتره
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 1
    نظرریاست جمهوری یعنی کشک خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس