کد خبر 1073015
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
سریال پرگار

سریال پرگار ، قصه سه خانواده را بطور موازی روایت می کند که مقطعی از روزگار ، سرگذشت آنها با هم‌ گره خورده است و خواسته ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش هایی را ایجاد می کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- مجموعه خانوادگی و ملودرام  «پرگار» از سه شنبه ۶ خرداد روی آنتن می‌رود. سریال «پرگار» با قصه ای   اجتماعی درباره روابط  خانوادگی ، تعلیم و تربیت فرزندان تولید و آماده پخش شده است. 

شبکه یک سیما پس از پخش سه سریال طنز پرمخاطب ، برای ایجاد تنوع  ژانر نمایشی ، اینبار  سراغ سریالی ملودرام با قصه ای اجتماعی رفته است.

سریال پرگار ، قصه سه خانواده را بطور موازی روایت می کند که مقطعی از روزگار ، سرگذشت آنها با هم‌ گره خورده است و خواسته  ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش هایی را ایجاد می کند.


این مجموعه نمایشی از سه شنبه ۶ خرداد هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه پخش می شود. پنج شنبه نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنان می رود . پیش از این قرار بود مجموعه پرگار در اواخر بهمن ماه پخش شود که بعلت برنامه های انتخاباتی شبکه یک ، پخش آن به پس از ماه مبارک موکول شد .


مرجانه گلچین، فریبا کوثری، علی عمرانی ، بهرنگ علوی ، بابک کریمی ، فریبا جدیکار،الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، تیما پور رحمانی،  زهره نعیمی و... از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.


سریال «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پور رحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    1 0
    همه ی سریال های تلویزیون ملودرام هستن مگر اینکه از دستشون در بره طنز هم پخش کنن . تنوع دیگه چه صیغه ایه ؟؟
  • جواد اعظمی IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
    0 0
    زندگی ۷۰درصد مردم ایران ملودرام هستش.ملت به شادی نیاز دارن نه به غم. وگرنه زندگی هرکدوممون ملودرام هستش و نویسنده کم هستش واسه نوشتنش.از بی کاری بی پولی و غیره.اونی که تلویزیون به عنوان ملودرام داره پخش میکنه از شکم سیری هستش وگرنه برین از بیکاری بی پولی درموندگی ملت سریال بسازین که بیشتر واقعیت داره.البته بازم کسی نگاه نمیکنه همچین سریالی چون مردم دوست دارن شاد باشن نه اینکه بدبختیشون رو جلوچشمون بیارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس