رغبتی رسول پناه

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید "این باشگاه ضمانت‌های لازم برای تحقق درآمدهایش را از کارگزار طرف قرارداد دریافت کرده است". موضوعی که باشگاه تاکنون هیچ سندی درباره آن ارائه نکرده است.

به گزارش مشرق، علی رغبتی درباره حواشی امضای الحاقیه با کارگزار باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما در این الحاقیه کاری کردیم که قراداد قبلی را کامل کنیم. برخی می‌گویند همه فضای درآمدی پرسپولیس‌ را واگذار کردیم درحالی که این‌طور نیست. منابع درآمدی مثل ترانسفر بازیکن، درآمدهای سازمان لیگ و همینطور حق پخش تلویزیونی در اختیار باشگاه است. ضمن اینکه در بخش مدیریت فضای مجازی هم بندهایی به قرارداد اضافه کردیم.

بیشتر بخوانید:

وقتی برای امضای هاشمی هم «جا» نبود!

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه برای تحقق درآمد ١١٠میلیارد تومانی که در نشست خبری با کارگزار عنوان شده بود، ضمانت‌های لازم را اخذ کرده یا خیر؟، گفت: بحث درامد ١١٠ میلیارد از سوی خبرنگاران مطرح شد و ما نگفتیم قرار است ١١٠ میلیارد درامد داشته باشیم. یک همکاری مشترک با کارگزار داریم که به واسطه آن باشگاه به درآمد پایدار می‌رسد. فعلا قرار است تا پایان خرداد ٣٠میلیارد تومان پرداخت شود و برای این موضوع و درآمدهای آینده ضمانت‌های لازم را اخذ کرده‌ایم.

اظهارت عضو هیات مدیره باشگاه درباره اخذ ضمانت‌های لازم درحالی مطرح می‌شود که بر اساس اسنادی که در اختیار ایسنا است، در الحاقیه جدید پرسپولیس و شرکت داده آتیه پرداز هیچ تعهد و الزامی از سوی کارگزار برای پرداخت مبلغ قرارداد وجود ندارد. به بیان ساده تر کارگزار درآمدی که از برند پرسپولیس به دست می‌آورد را بر اساس جدولی که طراحی کرده، پس از کسر درصد خود، به پرسپولیس پرداخت می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس