بازگشت محمود کریمی به رسانه ملی با پخش زنده مناجات‌خوانی از چیذر

برنامه زنده مناجات‌خوانی محمود کریمی به زودی از رسانه ملی از سر گرفته می‌شود؛ با این تفاوت که او این بار در امام‌زاده علی‌اکبر (ع) چیذر برای مردم روزه‌دار کشور مناجات خواهد خواند.

به گزارش مشرق، در ابتدای ماه رمضان اعلام شد که برنامه مناجات‌خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) به مدت ۳۰ شب در حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و از رسانه ملی پخش زنده می‌شود. بعد از گذشت یک دهه این برنامه لغو شد که بسیاری تصور کردند این تصمیم به دلیل نقل حکایت حاشیه‌ساز این مداح از تحول یک قمارباز در هیأت ناشی شده است. پیگیری‌های ما نشان داد برنامه حرم امام رضا (ع) امسال به صورت دهه‌ای برنامه‌ریزی شده است و در هر سه شبکه‌ای که برنامه مناجات‌خوانی از حرم پخش می‌شود، بعد از یک دهه مداحان آن تغییر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

براین اساس در شبکه یک سیما در دهه اول مهدی سماواتی مناجات‌خوانی داشت که در دهه دوم، سیدرضا نریمانی جایگزین شد، در شبکه افق نیز محمدرضا بذری مناجات خوانی داشت که در دهه دوم مهدی رسولی در برنامه مناجات خوانی حرم امام رضا (ع) جایگرین شده است.

بر اساس این گزارش، سایر برنامه‌های محمود کریمی نیز از رسانه ملی حذف نشده است و شبکه قرآن سیما هر شب از ساعت ۲۱:۴۵ مناجات‌خوانی‌های امسال و سال‌های گذشته این مداح را بازپخش می‌کند. شبکه دوم سیما نیز هر روز عصر مناجات‌خوانی‌های امسال را تکرار می‌کند. برنامه امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه این شبکه ساعت ۱۷:۱۳ پخش خواهد شد.

از سوی دیگر با خبر شدیم که بناست مجدداً برنامه‌های مناجات‌خوانی محمود کریمی از رسانه ملی پخش زنده شود که علی‌اکبر مداحی رئیس هیأت رزمندگان اسلام در گفت‌وگو با ما ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: طی مذاکرات صورت گرفته با میرباقری معاون سیما و دیگر مسئولین، بناست مجدداً برنامه مناجات‌خوانی این مداح اهل بیت (ع) از امام‌زاده علی‌اکبر (ع) چیذر پخش زنده شود که به زودی شبکه و زمان این برنامه اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    44 47
    عشق است حاج محمود چقدر با روضه اش گریه کردیم کجا میخوای بری چرا منو نمیبری حسین چقدر شبیه مادری
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      0 0
      صدا وسیما مراقب حرمت انقلابیون و حزب اللهی ها باشد و الا صغیر و کبیر مدیرانش دم چک هستند.قبل از عزل شدن خودشان را خسر الدنیا و والاخره نکنند.با احترام به کارمندان خدوم و مومن و انقلابی صدا و سیما فقط دو سه ماه دیگر صبر بفرمایید پایان تبعیضات مادی و معنوی ومفاسد گوناگون فرا میرسد .وفقکم الله
  • DE ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    خیلی مدیونتم حاج محمود
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    خدا حفظشون کنه رسانه ملی اگر خیلی اهل قانون هست سلبریتی های انکلش رو‌کنترل کنه
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    2 8
    حاج محمود دوست داشتنی هستند ولی تو مناجات خوندن حاج مهدی سماواتی متفاوت تر هستش
  • کارشناس IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    13 4
    کلی از مشکلات مملکت حل شد! ساعتی چند میگیره میاد؟
  • محسن IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
    1 1
    توی ایام مذهبی هر شبکه ای که میگیری ایشون تشریف دارند اگه بعد از این میخواد بیاد که واویلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس