کد خبر 1068724
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
سید عباس موسوی نمایه

سخنگوی وزارت خارجه در پی انتشار برخی اخبار در رسانه‌های افغانستان در خصوص وقوع حادثه برای تعدادی از شهروندان این کشور، گفت: حادثه شهروندان افغان در خاک افغانستان رخ داده است.

به گزارش مشرق، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در پی انتشار برخی اخبار در رسانه‌های افغانستان در خصوص وقوع حادثه برای تعدادی از شهروندان این کشور که با عبور از رودخانه مرزی قصد ورود غیر قانونی به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشته اند، ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان تصریح کرد: این حادثه در خاک افغانستان رخ داده و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران وقوع هر اتفاقی در این ارتباط در خاک کشورمان را رد کرده است.

ببینید:

فیلم/ فعالیت جهادی‌های مهاجر افغانستانی در مقابله با کرونا

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: به جهت اهمیت موضوع و به منظور کسب اطلاع دقیق از چگونگی وقوع این حادثه در خاک افغانستان، مراتب را در همکاری با مقامات این کشور تحت بررسی قرار داده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 1
    دقیق صدای فتنه ها و شرها از سمت افغانستان بلند شده و چند وقتیه رسانه ها و دولت(هرکدوم) سروصداشون بلند شده؛حالا عجیب هماهنگ بودن با وقایع عراق و منطقه است! یعنی نمیدونم مهاجرغیرقانونی یا بعضی اتفاق ها اصلا بهم چه ربطی داره ولی در یک زمان(حداقل بازه زمانی) جو رسانه ای درست میشه!؟!!!
  • RO ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    2 4
    بله هوا پیمای ایران هم چند ماه پیش زده شده بود توسط خودتون .تکذیب شده بود.و خیلی ماجراهای دیگر
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      0 0
      ورود غیر قانونی به خاک یک کشور حکمش در تمام کشور های دنیا مرگه، یعنی شما هر جای دنیا سرت رو انداختی پایین و از مرز یک کشور عبور کردی جونت پای خودته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس