کد خبر 1068261
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
مارتینس

رسانه‌های اسپانیایی از تصمیم مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر برای بازی در بارسلونا در فصل آینده خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، برخی رسانه‌های اسپانیایی از جمله نشریه کاتالان «موندو دپورتیوو» مدعی شده‌اند که لائوتارو مارتینس تصمیم خود را برای فصل آینده گرفته است و با خودداری از تمدید قراردادش با اینتر به بارسلونا برای تلاش جهت خرید او پالس مثبت داده است.

بیشتر بخوانید:

شرط عجیب اینتر برای فروش مارتینس به بارسا

طبق ادعای موندودپورتیوو، مارتینس در حالی که مشتریان بزرگ دیگری مانند چلسی، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن دارد، ترجیح می‌دهد به هموطنش لیونل مسی در بارسلونا ملحق شود، به خصوص که مسی و لوئیس سوارس، دو ستاره خط حمله بارسلونا هم در مصاحبه‌های اخیر خود لب به تمجید از این بازیکن 22 ساله آرژانتینی گشودند و نسبت به ورود او به تیم‌شان ابراز تمایل کردند.

ظاهراً تصمیم مارتینس برای پیوستن به آبی‌واناری‌های نوکمپ قطعی است و حالا تنها مانعی که برای رفتن او به بارسلونا وجود دارد، توافق دو باشگاه اینتر و بارسا بر سر رقم انتقال او ست.

بند فسخ فعلی قرارداد مارتینس با اینتر 111 میلیون یورو است که تنها برای چند هفته در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قابل پرداخت است. علاوه بر این اینتر کل این مبلغ را به صورت یکجا می‌خواهد که پرداخت آن را برای بارسلونا در شرایط اقتصادی به وجود آمده به خاطر شیوع کرونا سخت‌تر می‌کند. به همین دلیل بارسایی‌ها قصد دارند از گزینه معاوضه بازیکن برای کم کردن رقم قرارداد استفاده کنند و به همین منظور امیدوارند که اینتر بازیکنانی مانند آرتورو ویدال و جونیور فیرپو را قبول کند اما ظاهراً اینتر حاضر به چنین معامله‌ای نیست، مگر اینکه بارسلونا 90 میلیون یورو از رقم قرارداد را به صورت نقدی بپردازد و مابقی را در قالب معاوضه بازیکن پرداخت کند.

بنابرین چشم امید بارسلونا به تلاش خود مارتینس است که برای خروجش از سن‌سیرو روی اینتر فشار بیاورد و او نیز دارد این کار را با خودداری از پذیرش پیشنهاد اینتر برای عقد قرارداد جدید انجام می‌دهد.

موندو در همین حال مدعی شده که بارسلونا گزینه‌های جایگزینی مانند جیدون سانچو از بورسیا دورتموند دارد تا در صورتی که نتوانست مارتینس را بخرد به سراغ او برود، البته قیمت سانچو هم در حدود 130 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس