کد خبر 1067876
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کیکه ستین

کیکه ستین معتقد است ستاره آرژانتینی هرگز بارسلونا را ترک نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از بی ساکر، از هفته ها پیش درباره لائوتارو مارتینس و علاقه مندی بارسلونا به این بازیکن صحبت می شود. احتمال بازگشت نیمار به تیم کاتالانی هر روز کم رنگ تر می شود. به همین خاطر آبی اناری ها در رویای امضای قرارداد با مهاجم آرژانتینی اینتر هستند. کیکه ستین این بازیکن را دوست دارد. سرمربی بارسا در مصاحبه اخیر خود درباره مارتینس اظهار کرد: لائوتارو بازیکن خیلی بزرگی است. مسی را دوست دارد؟ باید از خودش بپرسید. بارسلونا می تواند همه بازیکنان خوب را زیر نظر داشته باشد. همچنین برای همه بازی کردن در کنار مسی یک امتیاز محسوب می شود. چه کسی دوست ندارد در کنار مسی بازی نکند؟

بیشتر بخوانید:

بارسلونا به دنبال جذب دروازه‌بان آژاکس

ستین در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت تنها درباره مارتینس صحبت نکرد. سرمربی اسپانیایی در مورد آینده مسی اظهار کرد: او بارسا را ترک نخواهد کرد و سال های زیادی در این تیم خواهد ماند. لئو ۲۰ سال است که در این تیم حضور داشته است و کسی نمی تواند درباره یک اختلاف شدید صحبت کند. در همه باشگاه های بزرگ مشکلات وجود دارد و اختلاف هایی دیده می شود اما حل شده اند. 

سرمربی بارسلونا در پایان به آینده آرتور اشاره کرد و گفت: خیلی کم با مدیران باشگاه صحبت می کنم و کسی به من نگفته است که آرتور قرار است به فروش برسد. همچنین بازیکن برزیلی دو بار اعلام کرده است می خواهد در بارسا بماند. من هم اگر جای او بودم این فکر را می کردم و چنین تیمی را ترک نمی کنم. همچنین خودم را از بازی کردن در کنار بهترین بازیکن جهان محروم نمی کردم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس