کد خبر 1067813
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
پرچم انگلیس کرونا

طبق تحقیق مقامات پزشکی انگلیس، یک سوم بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور، در بیمارستانهای انگلیس جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس تحقیقات سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS)، یک سوم بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستانهای انگلیس جان خود را از دست داده‌اند و نیمی از بیماران متصل به دستگاه تنفسی نیز جان باخته‌‌اند!

پایگاه خبری "دیلی میل" نوشت، محققان در بررسی خود 17 هزار بیمار بستری شده در بیمارستانهای این کشور را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند؛ آنها دریافتند که 33 درصد از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

علاوه بر آن 49 درصد از بیمارستان مرخص شده و 17 درصد همچنان بستری هستند.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار جهانی کرونا + جدول

باید برای هجمه «کرونا» و «آنفلوآنزا» در «پاییز» آماده باشیم

انگلیس دومین رکورددار مرگ و میر ناشی از کرونا در اروپا شد

ماجرای افزایش ناگهانی ۳۸۱۱ نفری قربانیان کرونا در انگلیس

اینفوگرافیک/ آمار کرونا در انگلیس

این تحقیق در مورد بیماران متصل به دستگاه ونتیلاتور نیز مشخص می‌کند که 53 درصد از آنها جان خود را از دست داده‌اند و 27 درصد دیگر نیز در شرایط وخیمی قرار دارند.

همچنین در این تحقیق که یکی از بزرگترین مطالعات در مورد بیماران کرونایی در اروپا است، مشخص شد که تنها یک پنجم بیمارانی که در قرنطینه خانگی بودند، زنده مانده‌اند.

محققان با بررسی بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه اعلام کردند که 45 درصد از آنان جان خود را از دست داده‌اند و 31 درصد از آنها به بخش عمومی منتقل شدند؛ 24 درصد مابقی نیز در شرایط نامطلوبی قرار دارند.

کارشناسان انگلیسی اظهار داشتند که این یافته‌ها نشان می‌دهد‌، بر خلاف تصور برخی افراد که کرونا از ویروس آنفلوآنزا بی‌خطرتر است، به اندازه بیماری ابولا خطرناک است.

محققان با مقایسه بیماری کرونا و بیماری ابولا بیان کردند که در هر دو بیماری از 10 نفر، 4 بیمار جان خود را از دست می‌دهند.

این تحقیق توسط برترین پزشکان بیماری‌های عفونی انگلیس در بین 6 فوریه تا 18 آوریل در بیمارستانهای انگلیس، اسکاتلند و ولز انجام شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس