کد خبر 1067444
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
کرونا/ انگلیس

با احتساب آمارهای جدید فوتی ها در انگلیس از جمله سرای سالمندان، این کشور با ۲۶۰۹۷ کشته ناشی از ویروس کرونای جدید در رتبه دوم پس از ایتالیا قرار گرفت.

به گزارش مشرق، بر اساس آمارهای جدید روز چهارشنبه، انگلیس با احتساب آمار همه بخش های این کشور از جمله سرای سالمندان، در حال حاضر رتبه دوم مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را در اروپا را به خود اختصاص داده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد که تا روز چهارشنبه  ۲۶۰۹۷ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند. این بدان معناست که انگلیس از حیث شمار فوتی های ناشی از کرونا ازفرانسه و اسپانیای به شدت آسب دیده  از کرونا سبقت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از دفن قربانیان کرونا در برزیل

کرونا در آمریکا رکورد تلفات جنگ ویتنام را شکست

طبق بررسی‌های واحد آمار دانشگاه کمبریج، تعداد افرادی که در خانه‌های سالمندان انگلیس بر اثر کرونا جان خود را از دست می‌دهند بیشتر از آمار مرگ و میرهایی است که بر اثر کرونا در بیمارستانهای این کشور رخ می‌دهد.

این آمار حیرت‌آور روز سه شنبه  بعد از آن مطرح شد که دفتر آمار ملی انگلیس با انتشار داده‌های هفتگی خود نشان داد که هزاران نفر بر اثر کرونا در خارج بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند و تا چندین هفته بعد از مرگشان در آمار و ارقام فوتی‌های کرونا شمارش نمی شوند. آمار و ارقام جدید که توسط کمیسیون کیفیت مراقبت (CQC) جمع‌آوری شده نشان می‌دهد که خانه‌های سالمندان و بیمارستان‌های انگلستان در حال حاضر روزانه حدود ۴۰۰ مرگ مرتبط با کووید-۱۹ را اعلام می‌کنند.

طبق این گزارش، در حالیکه مرگ و میر ناشی از کرونا در بیمارستان‌های انگلیس به صورت تدریجی در حال کاهش است، اما احتمالاً خانه‌های سالمندان همچنان در عمق بحران قرار دارند.

به نوشته رویترز، ایتالیا روز چهارشنبه اعلام کرد که تاکنون  ۲۷۶۸۲ نفر در این کشور بابت ابتلا به ویروس کرونا  جان باخته اند. با توجه به آمارهای جدید ایتالیا از حیث شمار جان باختگان در رتبه اول، انگلیس دوم و اسپانیا در رتبه سوم جای دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    4 0
    حالا bbc میگه امار ایران به خاطر پنهان کاری نظام کمتره و انگلیس صادقانه اعلام میکنه!!!!
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    4 0
    درک اسفل. این خبیث ها قراره اولین واکسنهاشون رو روی مردم بدبخت کنیا تست کنند. یعنی بدذات ترین سیاستمداران جهان همین وایکینگهای دزد و جاسوسن. در نظر داشته باشین که صهیونیستها اول تو انگلیس بودن و دست پرورده هم جاسوس زاده ها هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس