پزشکان انگلیسی

بر اساس گزارش اتحادیه پزشکی انگلیس، نیمی از پزشکان این کشور شخصا تجهیزات حفاظت فردی مورد نیاز در مقابله با ویروس کرونا را خریداری می کنند و دولت در اختیار آنها قرار نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش اتحادیه پزشکی انگلیس که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شده، حدود نیمی از پزشکان انگلیسی به صورت شخصی تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند.

این تحقیق که در میان ۱۶ هزار پزشک انجام شده نشان می‌دهد که ۶۵ درصد احساس می‌کنند که تنها به صورت جزئی یا در کل هیچگونه حفاظتی از آنها هنگام کار و مقابله با همه گیری ویروس کرونا انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

گرسنگی یک پنجم کودکان انگلیسی در قرنطینه

عاملی که مرگ در اثر کرونا را افزایش می‌دهد

در این تحقیق مشخص شده که ۴۸ درصد از پزشکان به صورت شخصی اقدام به خرید تجهیزات حفاظتی می‌کنند یا آنکه وابسته به اهدای این تجهیزات از سوی سازمان‌های خیریه یا نهادهای محلی هستند.

تقریبا یک سوم از پزشکان گفته‌اند که آنها هیچ صحبتی درباره کمبود تجهیزات حفاظت فردی نمی‌کنند چه معتقدند که هیچ اقدامی در این زمینه اتخاذ نخواهد شد.

آخرین آمارها از انگلیس حاکی از آن است که تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور بیش از ۱۸۲ هزار نفر شده و تلفات کرونا در این کشور نیز از ۲۸ هزار نفر فراتر رفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس