کد خبر 1067403
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
شبکه سپهر

مدیر شبکه سپهر رسانه گفت: قصد ما این است که در گام اول ابتدا برنامه‌هایی که سال گذشته مورد استقبال قرار گرفت، را تقویت کنیم و امسال به طور ویژه برنامه‌های مختلف را با یک انسجام خوبی پوشش دهیم.

به گزارش مشرق، «حمیدرضا سرافرازی» مدیر شبکه سپهر رسانه، درباره برنامه‌های جدید این شبکه گفت: قصد ما این است که در گام اول ابتدا برنامه‌هایی که سال گذشته مورد استقبال قرار گرفت، را تقویت کنیم و امسال به طور ویژه برنامه‌های مختلف را با یک انسجام خوبی پوشش دهیم.

وی ادامه داد: برنامه «امروز با من» که به حضور تماشاگر نیاز دارد، در عید فطر با فراهم شدن شرایط، پخش خواهد شود. همچنین برنامه «کافه فیلم» که در حوزه تلویزیون تعاملی بود را گسترش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

مردم تهران در قرنطینه فرهنگی‌تر شدند

وی افزود: سال گذشته تجربه خوبی در سپهر سیمرغ و سپهر آوا داشتیم و امسال نیز پوشش بیشتری در سطح جشنواره‌های متنوع انجام می دهیم.حتی انعکاس رخدادهای فناوری رسانه و نمایشگاههای برون مرزی را خواهیم داشت.

سرافرازی توضیح داد:طراحی مسابقه ای با عنوان«سپهر شو»را با سبک و سیاق جدید تدارک دیده ایم و با حضور تماشاگران تولید خواهیم کرد.

البته سال گذشته هدف ما آشنایی شبکه و تثبیت مخاطب بود و امسال به دنبال این هستیم برنامه های جدیدتولید کنیم.

مدیر شبکه سپهر گفت: مشارکتهایی را با معاونتهای فضای مجازی مراکز استانها خواهیم داشتم که البته این مشارکتها با مراکز سمنان و قم آغاز  و ارتباطاتی هم با سایر مراکز برقرار شده است.

وی ادامه داد: در حال مذاکره و تولید مشترک با رادیو هستیم اگر به نتیجه برسیم،تولید را آغاز خواهیم کردو می توان گفت اولین برنامه زنده شبکه تهیه می‌شود و همچنین پخش پشت صحنه تولیدات را در برنامه «اینجا چه خبره»  ادامه خواهیم داد.

سرافرازی ادامه داد: برنامه‌ای با عنوان «به روز» که به صورت مجری محور به اخبار و حواشی رسانه و انعکاس تولیدات فاخر حوزه فرهنگ و هنر می پردازد، تولید خواهیم کرد. در طراحی کنداکتور جدید برای شبکه سپهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم و زمان یک ساعت و سی دقیقه به مدت تولیدات برنامه‌های شبکه افزایش یافته است.

وی اظهارداشت: در حوزه موسیقی با همکاری مرکز موسیقی سازمان و کلیپ‌هایی که شبکه‌ها تولید کرده‌اند، از آنها به عنوان میان برنامه استفاده می‌کنیم.

وی در پایان توضیح داد: در ایام ماه مبارک رمضان دو باکس سحرگاهی و برنامه ویژه افطار را آماده داریم و به صورت کامل پخش می‌کنیم. البته در مناسبت‌های مختلف نیز برنامه خواهیم داشت. همچنین در حال راه‌اندازی اپلیکیشنی برای اطلاع رسانی آنلاین هستیم که اطلاعات محتوایی و جزئیات برنامه‌های تولیدی و پخش شده سازمان و البته انعکاس آنها از شبکه سپهر رسانه را در اختیار مدیران و برنامه سازان رسانه ملی قرار خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    4 0
    واقعا حیف شد که موزیک ویدیوهای آرام بخش شبکه امید را قطع کردند کاش شبکه ای بگذارید که ۲۴ ساعته موزیک ویدیوهای طبیعت را برای آرامش ملت پخش کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس