کد خبر 106643
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با اهتمام ویژه رئیس جمهور مبلغ 1000 میلیارد تومان برای پرداخت معوقات آزادگان کشورمان تأمین شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسعود زریبافان اظهار داشت: به دستور صریح رئیس جمهور، هیئت دولت پرداخت بخش عمده‌ای از مطالبات آزادگان را تصویب کرد.

وی تصریح کرد: براساس این مصوبه، حدود یک هزار میلیارد تومان از محل جزء ج بند 2 قانون بودجه سال 90 تامین شده است تا ما به ازای هر ماه آزادگی شش میلیون ریال (600 هزار تومان) به مدت دو برابر زمان آزادگی، به آزادگان سرافراز پرداخت شود.

زریبافان بیان داشت: حقوق معوق آزادگان پس از پرداخت از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری عیناً به حساب افتتاح شده برای آنها در بانک دی واریز خواهد شد.

در پی اعلام این خبر مدیرعامل بانک دی نیز گفت: با تخصیص منابع لازم از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، حساب‌های ویژه آزادگان به زودی افتتاح و معوقه‌ها به حساب‌های‌شان واریز می‌شود.

جمالی افزود: با توجه به توسعه شبکه شعب و زیر ساخت‌های فراهم آمده در سال 90، سال آینده شاهد توسعه خدمت‌رسانی بانک دی به مجموعه ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا خواهیم بود.

مدیرعامل بانک دی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 700 هزار نفر از خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران سهامداران این بانک به شمار می‌آیند.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس