کد خبر 106476
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳

نماینده دادستان تهران با بیان اینکه سوءمدیریت در بانک ملی غوغا می‌کند گفت: ۸ ماه از این موضوع گذشته و آنها هنوز نه شکایتی از کارمندان خود کرده‌اند و نه درخواستی برای بازگرداندن منابع داده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از  فارس، در ادامه محاکمه متهم ردیف سوم در دادگاه انقلاب، نماینده دادستان برای بیان توضیحاتی در جایگاه قرار گرفت.

فراهانی، نماینده دادستان تهران خطاب به دادگاه با بیان اینکه چرا این افراد برای تنزیل‌ ال سی‌ها قرارداد نبسته‌اند گفت: سوءمدیریت در بانک ملی غوغا می‌کند. بعد از گذشت ۸ ماه، هنوز مدیریت بانک ملی یک فقره شکایت از کارمندان خود نداشته است و حتی هنوز برای بازگشت منابع هم درخواست نداده است.

وی ادامه داد: متهم عنوان می‌کند ۱۰۰ میلیون تومان را برای کار خیر گرفته است اما مانند بقیه متهمان رفته و با آن کار دیگری کرده است. متهم برای همسرش خانه خریده و آن را هم از طریق واریز به حساب یک شرکت دیگر انجام داده است.

نماینده دادستان گفت: آقای قاضی! متهم می‌گوید هیچ منبع رسمی، صوری و جعلی بودن مجوزها را تأیید نکرده است اما این در حالی است که ۸ مرجع مانند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات، این موضوع را تأیید کرده‌اند.

فراهانی خاطرنشان کرد: متهم عنوان داشت که موضوع سفر وی به کانادا مربوط به سال ۸۴ بوده است اما از کجا معلوم او هم مانند خاوری خیز بلندی برنداشته بود تا برود.

در ادامه جلسه، وکیل متهم، برای دفاع از او، در جایگاه قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس