کد خبر 1063134
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
اینجا جای نفس کشیدن نیست چه برسد به فاصله‌گذاری!

در روزهایی که بسیاری از سازمان‌ها و ادارات به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کم کارتر شده‌اند و بسیاری از کارهای آن‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، دفاتر پیشخوان دولت جای نفس کشیدن نیست.

به گزارش مشرق، دولت از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران طرح‌های زیادی را مورد بررسی قرار داد که یکی از آنها طرح‌ فاصله گذاری اجتماعی بود که نتایج مثبتی را نیز در پی داشت. پس از این طرح،  طرح فاصله‌گذاری هوشمند اتدا در سراسر کشور غیر از تهران و از امروز در پایتخت اجرا شد. 

این روزها همه جا صحبت از کادر پزشکی درمانی کشور است که جان‌شان را کف دستشان گرفتند و در میدان مبارزه با کرونا جانانه حاضر شدند، در کنار آن‌ها نیروهای مسلح،گروه‌های جهادی، طلاب و حتی مردمی که مانند زمان جنگ از وقت و مال و جان خود زدند تا کالاهای مورد نیاز مردم در زمان اوج کرونا تهیه کنند، هم به میدان آمدند.

بیشتر بخوانید:

مترو تهران "رِزروی" می‌شود؟

رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی، ماموران پلیس، کارمندان بانک و سایر ادارات که حضورشان الزامی بود پا هم پا به پای کادر پزشکی در مسؤولیت خود حاضر شده‌اند. 

اما در این میان یکی از مراکزی که کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، دفاتر پیشخوان  دولت است . سیل عظیم جمعیت برای ثبت نام در بازار بورس از یک طرف و از طرف دیگر صف‌های طولانی برای خرید سیم کارت توسط سرپرستان خانوار که بیش از این سیم کارتی به نام خود نداشتند، این دفاتر را به یکی از مراکز اصلی شیوع کرونا تبدیل کرد. 

کافی است در این روزها سری به یکی از این دفاتر زده شود تا ببینید نه تنها فاصله گذاری رعایت نمی‌شود بلکه جا برای نفس کشیدن هم نیست. 

غفلت مسؤولان از این دفاتر نه تنها مشکلاتی را برای کسانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند ممکن است به وجود بیاورد، بلکه خود کارمندان این دفاتر را با  خطر جدی روبرو می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    14 1
    یعنی خاک عالم بر سر این دولت با این طرح هاش از همون اولی که اومد سر کار به جز خفت وخاری واسه این مردم هیچی نداشت
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    16 0
    خاک تو سرتون از صبح هر جا رفتم مردم برای سیم کارت یارانه اسیر شده بودن تو دفاتر پبشخوان
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    2 0
    نمیشد تو همون حسابی که یارانه میریزن یه تومن بریزن؟؟؟ این چه کاریه اخه مردمو کشوندن تو خیابون واسه سیم کارت تازه آمار مرگ و میر کاهشی شده بود
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    2 0
    تنها سلسله های تاریخی منقرض نشده در ایران اشکانیان و صفویان هستند .
  • نظری IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    9 0
    دولت احمق و بیشعور؛ پول به حساب بانکی سرپرست ریخته میشه نه سیم کارت، که باید سیم کارت به اسم سرپرست خانوارده باشه. این چه طرحیه که حتما سیم کارت به نام سرپرست باشه. لطف کنید، یه سودی رو اضافه بگیرید و مردم را از این آوارگی برای سیم کارت خلاص کنید. حتما باید یک طرحی رو اجرا کنید که یک سودی هم به خودتون برگرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس