کد خبر 1063040
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
مترو تهران در روزهای کرونایی

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال بررسی موضوع رزروی شدن مترو جهت پیشگیری از کرونا هستیم ولی به جمع‌بندی در این زمینه نرسیده‌ایم.

به گزارش مشرق، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند در مترو تهران اظهار داشت: در مورد فاصله‌گذاری هوشمند فعلا اقدامی نمی‌توانیم در مترو انجام دهیم ولی با کاهش سرفاصله حرکت قطارها تلاش کرده‌ایم حجم مسافر در ایستگاه‌ها را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اینکه در خط ۲ مترو تهران سرفاصله حرکت قطارها را به کمتر از ۳ دقیقه رسانده‌ایم، گفت: برای اینکه مانع از حضور بیشتر مسافران در مترو شویم و جلوی ترددها را بگیریم هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: پیشنهاد رزروی شدن مترو تهران برای کنترل جمعیت مترو و پیشگیری از کرونا مطرح شد که هنوز به تصمیم و جمع‌بندی در این زمینه نرسیده‌ایم چرا که این موضوع می‌تواند مشکلات اجتماعی به همراه داشته باشد.

حجت خاطرنشان کرد: آمار مسافران مترو در هفته گذشته نسبت به هفته قبل آن ۱۰۰ هزار نفر افزایش یافته بود و آمار امروز هنوز اعلام نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    1 0
    راستی مشرق پیشنهادت برای رزرو reserve چیه؟ جناب حداد عادل؟ بچه های فرهنگستان؟ دانشجویان ادبیات فاااااااخر پارسی؟؟؟؟؟ ؟؟
  • زهرا IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    کلا با باز شدن کسب و کارها و استفاده از حمل و نقل عمومی،هممون رو به کشتن میدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس