کد خبر 1064899
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
توضیح کرملین درباره برگزاری نشست سران روسیه-ایران-ترکیه

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به چین‎هراسی رسانه های غربی هشدار داد: درباره منشأ کرونا اتهام‌زنی بی‌اساس نکنید.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز چهارشنبه در سخنانی به هیاهوی رسانه ای کشورهای غربی در خصوص منشأ ویروس مهلک کرونا واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

پامپئو: برای تعیین منشأ کرونا باید به آزمایشگاه‌های چین دسترسی داشت

نظر WHO درباره منشا ویروس کرونا

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص گفت: باید از اتهام زنی غیر علمی و اثبات نشده علیه هر فردی پیرامون منشأ کرونا پرهیز کرد. در وضعیتی که اطلاعات کافی علمی (درباره کرونا) وجود ندارد، از نظر ما غیرقابل قبول است که بی پایه و اساس به فردی اتهام وارد کرد.

«دیمیتری پسکوف» در ادامه اضافه کرد که در برابر صحبت یک کارشناس که ادعا می‌کند ویروس کونا ساخت بشر است، ۲ کارشناس دیگر هستند که این موضوع را رد می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همین دلیل هر ۲ طرف دارند بدون مدرک و سند حرف می‌زنند و به احتمال قوی باید گفت که ما اطلاعات کافی برای رسیدن به جمعبندی در اختیار نداریم.

این درحالیست که رسانه های غربی به سرکردگی آمریکا مدتی است تلاش می کنند تا چین را به عنوان منشأ قطعی کرونا و عامل انتشار آن معرفی کنند؛ بدون اینکه هرگونه سند علمی را در این باره رسانه ای کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس