کد خبر 1062675
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
علیرضا زالی

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:بر اساس آخرین نظرسنجی ،۶۰ درصد شهروندان تهرانی ویروس کرونا را یک ویروس جدی و خطرناک تلقی کردند.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی،فرمانده ستاد ملی مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره تغییر نگرش و بینش شهروندان تهرانی نسبت به ویروس کرونا،اظهار داشت:بر اساس آخرین نظرسنجی در تهران ،۵۱ درصد شهروندان تهرانی نگرانی خود را نسبت به ابتلا خود و اطرافیان شان  به کرونا را ابراز کردند.

ببینید:

در پزشکی قانونی تهران چه می‌گذرد +عکس

عکس/ رزمایش ضدعفونی معابر تهران باحضور محسن هاشمی

وی ادامه داد:بالغ بر ۶۰ درصد شهروندان تهرانی ویروس کرونا را یک وبروس جدی و خطرناک تلقی کرده اند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه برای پاسخگویی به این تغییر نگرش نیازمند اطلاع رسانی بیشتری نسبت به گذشته هستیم،خاطرنشان کرد:سامانه تلفنی ۸۹۵۱۱ که یک سامانه چند کاناله و جامع است، برای پاسخ دادن به سئوالات مردم درباره کرونا و آخرین اطلاعیه ها و اخبار مربوط به آن و ارائه پیشنهادات در شهر و استان تهران راه اندازی شد.

زالی اضافه کرد:شهروندان می توانند در کوتاهترین زمان با این سامانه تلفنی ارتباط گرفته ؛ضمن اینکه در این سامانه این فرصت فراهم شده تا شهروندان از نظر جغرافیایی مراکز درمانی و بهداشتی در مجاورت خود را شناسایی کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    0 0
    وقتی وزارت بهداشت اطلاعات کامل در مورد وجود این بیماری و یا بیماری های احتمالی دیگر با استخراج آماری ارائه نمی‌دهد مطمئنا مردم بر طبق اطلاعات نادرست نظر خواهند داد. ولی مردم بایستی همراه با مسئولان دلسوز از این وزارتخانه درخواست کنند با استفاده از اطلاعات آماری و متخصصان پزشکی آشنا به علوم آماری بیماریهای ویروسی دیگر و کرونا را ریشه یابی آماری کنند تا هم زمان پخش این بیماری در ایران بدست آید و هم افراد آسیب پذیر بهتر شناسایی کردند.افراد فوتی با بیماری های مشکوک چند سال گذشته بویژه بیماریهای تنفسی بایستی بصورت آماری مطالعه کردند و در اختیار عموم قرار گرفته گردد.
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    در خوزستان شهری وجود دارد به نام دزفول در این شهر بیمارستانی هست به نام بیمارستان بزرگ گنجویان که تعدادی جوان پرکار وپرتلاش در حال خدمت به بیماران هستند وبه صورت دانش آموزان طرحی مشغول کار هستند وبه مدت چهار سال است عمر خودرا در راه خدمت به خلق نموده اند.وهرچه گونه چشم داشتی ندارد از وزیر محترم بهداشت ودرمان خواهشمندیم این قشر را رسمی کنند . با سپاس فراوان .م .ح.م. دزفول جانباز جنگ تحمیلی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس