کد خبر 1062481
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
تلویزیون نمایه

درست پس از هشدار رئیس صداوسیما درباره احتمال فتنه‌انگیزی «ستون پنجم فرهنگی دشمن» در تولید یک سریال، مطالبی در فضای مجازی منتشر شده که نشان‌دهنده حضور خود دشمن در پشت صحنه برخی از برنامه‌های سیماست.

به گزارش مشرق، روز گذشته مطالبی به نقل از یک برنامه‌ساز سیما در فضای مجازی منتشر شد که حیرت‌انگیز است. این فرد که رضا رشیدپور، مجری تلویزیون قبلا وی را همه‌کاره برنامه‌هایش معرفی کرده بود، در فضای مجازی به‌طور مستقیم و آشکار عناد خود نسبت به ارزش‌ها و انقلاب اسلامی را نشان داده است.

هر چند که خود رشیدپور نیز در فتنه‌های رخ داده در سال ۹۸ «نابرادری» خودش را ثابت کرده بود، اما آنچه از دستیار وی در برنامه‌های سیما فاش شده، نشان می‌دهد که کار از «ستون پنجم» گذشته است و حالا با خودِ دشمنان نظام و انقلاب در رسانه ملی مواجه هستیم! تعجب از حراست و مدیران سیماست که یک معاند را به پشت صحنه و تولید یک برنامه راه داده‌اند. ضمن اینکه چنین افرادی در بخش‌های مختلف صداوسیما حضور دارند.


«رسانه ملی» فراتر از هر نهاد و سازمان دیگری، به‌طور مستقیم روی فرهنگ و زندگی عموم مردم و سرنوشت کشورمان تأثیر می‌گذارد. جای آموزگاران تباهی و نیرنگ در این دانشگاه عمومی نیست!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    5 0
    قشنگ خبر بگو صد بار گفتیم یکم شعور رسانه ایی چیز خوبیه حتما باید بریم یه جای دیگه بفهمین الان اصلا موضوع چی بوده خوب کامل توضیح بده یه فسگیلمی یا داستان اصلا چی بود جواب کامنت که نمیدی اصلا ....2
    • وطن پرست DE ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      3 1
      خدا خیرت بده. حرف دل مارو زدی. اما باز دمش گرم که کامنت رو منتشر کرد. فارس کامنت رو هم سرمیبره. برای همینه من بین فارش و مشرق اینو انتخاب کردم.
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      1 1
      باز هم به شما. من که هر چی گشتم، باز هم به نتیجه نرسیدم.فکر کنم باید برم سراغ خانم مارپل.احتمالا ناقص میگن که یه موقع کار به شکایت و شکایت کشی نرسه.
  • IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    6 0
    صدا وسیماهم ویروسی شده وهم عفونی!
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    8 0
    در سازمانهای دولتی و غیردولتی ظاهرا اراده ای برای برخورد با مظاهر نفوذ و زاویه داشتن با اسلام و انقلاب وجود ندارد.
  • رضایی IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 0
    باسلام . کلیپی را سایت « برترین‌ها» بارگذاری کرده در مورد یک نماینده کنگره امریکا که میگه عده ی بخاطر بالا بودن هزینه تست کرونا قادر به تست دادن نیست... که ادعا می کنه سیما به دروغ کلیپ تقطیع شده را پخش میکنه اگر ممکنه دوستان مشرق پیگیری کنند.زیرا این سیاه نمایی چه بلای بسر مردم آورده.
  • US ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    2 1
    اخرین برنامه ی امید دانا رو ببینین، دلایل حمله اخیر اصلاح طلبا و سلبریتیا به چین و از اون طرف حمایت امریکا از مسلمونای چین رو بهتون می گه.. خیلی مهمه خصوصا برای اونایی که فک می کنن توهم توطئه ست. ببینید نفوذ تا کجا ریشه دوونده..
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    4 0
    خدا ازت نگذره. ببین سکان فرهنگ رو دست کیا سپردیم.
  • قریشی IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 0
    موضوع چی بود؟
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    0 18
    چرا اصراری دارید چیزهایی که مردم دوست دارند را ممنوع کنید؟ ستون پنجم دشمن؟؟؟؟؟؟ همه مردم دشمن شما هستند. به زودی سرنگون میشوید.
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      8 0
      09:39 یعنی با این سطح از آگاهی که امروزه وجود داره به امثال تو جز اُسکُل هیچی نمی شه گفت. یه احمق به تمام معنایی. چجوری زندگی می کنین با این درجه از حماقت؟ وَعَه !!!
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      4 0
      کرونا: بالاخره که از کمپ میای بیرون آدمکش خرفت
  • JP ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    2 0
    بارها گفتم صداوسیما باید پاک سازی انقلابی بشود...اگر لنگ هم هستید، از خارج نیرو بگیرید..هرچند نیروهای خودجوش زیاده...و دیگر اینکه صداو سیما باید از فشارهای دولت ها در امان باشه...و مردمی تر باشه... انقدر به ظواهر و گزینش های کلیشه ای چنگ نزنید..ابتدا وطن پرستی را تعریف و جا بیندازید و از افراد منصف و اخلاق گرا استفاده کنید...یک نگاه به مجریان سابق صداوسیما در خارج بیندازید.... اصلا می دونید چیه؟ صداوسیما باید از نیروهایی استفاده کند که یک ریال حقوق نمی گیرندو داوطلبانه کار می کنند... جنگ است ، جنگ ..به همین خاطر هست که صداوسیما پر مجیزگو هست..و برای خیلی از مردم حرفهای مجریانش باور پذیر نیست...!!! یکم از دشمنانمون یاد بگیریم...!! اونها با نیت پلیدشان شبانه روز خالصانه زحمت می کشند...!!! صداوسیمایی که یک مستند تحقیقی و روشنگرانه را با فشار دولتی جلویش را می گیرد، این صداوسیما ملی و انقلابی نیست... انقلابی بودن به نشر اخبار و جدل مستقیم با مخالفان است.. ی رسانه ی انقلابی حمله کننده ست ، نه مدافع منفعل و نصفه و نیمه... از مجاهدین ضد خلق یاد بگیرید...!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس