مهران مدیری

برنامه شب یلدا اولین انتقاد مهران مدیری از دولتِ دست‌پختِ اصلاح‌طلبان نیست و نخواهد بود؛ و البته این هجمه هماهنگ به او هم اتفاق تازه‌ای نیست. معاونت سیما در این مقطع باید قاطعانه وارد میدان شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مسعود فراستی منتقد مشهور سینمای ایران نقل قولی را بارها از سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی در مناظره‌ها و برنامه‌های تلویزیونی روایت کرده است. او در این نقل قول اشاره می‌کند در نقد فرهنگی، خطر بزرگ آنجاست که روشنفکر و حزب الهی در مورد موضوعی خاص، با هم متحد شوند و با اشتراکاتی خاص به هنرمند یا اثر هنری حمله کنند.

حکایت این روزهای مهران مدیری و انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در خارج از کشور را ، برخی توییت‌های فعالان رسانه‌ای به گردن اصلاح طلبان می‌اندازند. البته این گروه بزرگ از اعتدالیون و اصلاح‌طلبان، در تخریب یک هفته‌ای مدیری و برای توقف برنامه‌های مدیری اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند، اما فراموش نکنیم که روزنامه محترم فرهیختگان اولین نقد را شروع کرد که پس از آن، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت آن را رها نکردند و بهانه انتقاد مدیری از دولت، تا پای انتشار تصاویر قدیمی از او و اتهامات اخلاقی پیش رفتند.آیا مهران مدیری حرفی غیرآزاداندیشانه و خلاف آرمان‌های دانشجویان بر زبان آورد که طی گزارش معناداری با حمله توامان به معاونت سیما، مورد هجمه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

هنرمند سفارشی، شومن حکومتی، دلقک فرصت‌طلب، همچنان محبوب مردم است

مهران مدیری آرتیست گرانی است، مثل همه آرتیست‌های گرانی که با مهمترین شبکه‌های تلویزیون دنیا همکاری می‌کنند. مدیری اگر برای هر برنامه "به فرض محال" ۱ میلیارد تومان دستمزد بگیرد، خواسته‌اش محترم است و مدیران رسانه ملی در صورت صلاحدید می‌توانند، مطالبه این چهره محبوب مردمی را برآورده کنند. و البته سازمان صداوسیما هم در این بین از یک منطق تجاری و بازرگانی روشن پیروی می‌کند.

واقعا اگر  با انگشتان محاسبه‌گر سیاسی هم دودوتا چهارتا کنیم، جرم مهران دستمزد بالای اوست؟ نوش جانش! برای چنین سرمایه‌ مردمی که در کوزه احزاب نیفتاد و بیست و اندی سال، مستمر در فضای پر از ممیزی و محدودیت سیما مردم را دلشاد کرده، باید میلیاردها تومان هزینه کرد؛ آنهم در زمانی که رسانه‌های بیگانه و رقیب ضدایرانی متصل به پول‌های کثیف و خون‌آلود آل‌سعود، میلیون‌ دلاری برای جذب دست‌چندم‌ها و ورشکسته‌ها هزینه می‌کنند.

همگرایی چپ و راست در حمله به مدیری، واکنش رنجبران مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی را هم به دنبال داشت

به کیفیت برنامه یلدایی او اگر توجه کنیم، روی صحنه راه می‌رود و مردم را در کشاکش فشار سخت اقتصادی با طنازی جانانه‌اش می‌خنداند. در شرایط فعلی انتقاد می‌کند و هم مخاطبش را می‌خنداند، به عبارت ساده‌تر اگر به مباحث روانشناسی سیاسی کلان  ناخنک نزنیم و این گزارش را ساده به سرمنزل مقصود برسانیم، کاری که مهران مدیری انجام می‌دهد برای حاکمیت میلیارد میلیارد تومان ارزش دارد تا التهابات اخیر دستکم ساعتی آرام گیرد. برای مدیری همین بس که یک جرثومه سیاسی مثل امیرعباس فخرآور به دلیل ساخت همین برنامه‌های طنز - به زعم برخی "تکراری"- و شاد کردن مردم، او را علنا تهدید می‌کند.

اینکه مدیری با همان لحن شیرین وقتی می‌گوید: من هم جمعه صبح فهمیدم که برنامه دورهمی داریم، ملت معترض، خشمشان با قهقهه‌های مستمر تسکین پیدا می‌کند. و میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری ایران اینترنشنال و ام‌بی‌سی سعودی و منوتو را دود می‌کند! و گناه بزرگ مهران مدیری همین خنداندن مردم است. او یک تنه روی صحنه می‌ایستند و با یک جمله، هم مردم را از ته دل می‌خنداند و هم در ساختارها و کلیشه‌هایی را به چالش می‌کشد که دهها مقاله و نقد نمی‌تواند. اساسا این روزها خنداندن مردم گناه بزرگ و نابخشودنی است و تنها باید از بدبختی گفت و سریال‌هایی ساخت که سراسر سیاهی و تباهی جامعه ایرانی را به تصویر می‌کشد.

تفاوت مهران مدیری و رضا رشیدپور نیز همین است. رضا رشیدپور سال‌ها قبل (در سال ۱۳۸۷) مهدی کروبی را روی آنتن آورد و به او توصیه کرد در انتخابات بعدی شب‌ها نخوابد تا میزان رای او جابجا نشود ( مثلث شیشه‌ای- یکسال قبل از انتخابات). یا در برنامه اینترنتی دیگری، تا توانست برای جناح رقیب دولت مستقر تبلیغ کرد تا به کمپین‌های تبلیغاتی راه یافت و بعد هم مسیر آمدنش به تلویزیون هموار شد.

البته حرجی بر رشیدپور نیست؛ او یک مجری است و اتفاقا مجری بسیار توانمند و مجربی هم هست که یکی از موفق‌ترین برنامه‌های صبحگاهی را برای مدت طولانی روی آنتن داشت و الحق در موارد بسیاری جریان ساز بود. اما او اگر برند سرشناسی به برنامه‌اش نیاورد، مخاطب، رشیدپور «خالی، خالی» را خیلی تماشا یا تحمل نمی‌کند. مهران مدیری {همیشه خوش تیپ} گونی بپوشد و روی تخت کثیف بنایی یک حوض برنامه اجرا کند، یا حتی برنامه اجرا نکند و فقط جلوی دوربین بنشیند و در آن زل بزند، دهها میلیون ایرانی را سرگرم و دلشاد می‌کند.

تفاوت دیگر این است که مدیری هیچ وقت از غوغای روحانی نگر برای ملت مدیحه‌سرایی نکرده است. در هیچ انتخاباتی «کیف‌کِش» {تکیه کلام مسعود فراستی} هیچ نامزد منتخبی نشده است. و با انتقادات طنازانه‌اش، گریبان راست و چپ را گرفته است.

این بار، تیر اول به مدیری را فرهیختگانِ اصولگرا رها کرد؛ سپس محمد قوچانی  روزنامه سازندگی در مقام روابط عمومی دولت وارد عمل شد. تیتر زدند مرد میلیارد تومانی ! البته جای عکس مهران مدیری باید عکس‌ برخی وابستگان به گردانندگان همین دولت را منتشر می‌کردند، اما این هنرمند مردمی، سلول‌ امنیتی‌های در قدرت را لرزانده بود. تیشه به ریشه گفتمانی زده بود که هر شب خواب پسا هزار و چهارصدی می‌بینند. حالا نقل قول فراستی از آوینی بزرگ مصداق پیدا می‌کند:  حمله گازانبری به مهران مدیری.

دو ور سیاسی کشور  با دستمایه‌ای دروغین که بعدا توسط مدیران رسانه ملی تکذیب شد، «مدیری» کُشی به راه انداختند، تا این عنصر مردمی و همیشه دوست داشتنی را به سزای اعمالش برسانند. دکتر رضاپورحسین مشاور عالی معاون سیما خیلی سریع اقدام به تکذیب ارقام اعلام شده کرد. البته همچنان به خاطر می‌آوریم که روزنامه شرق پس از اعلام برائت مهران مدیری در پرونده اتهام دریافت وام میلیاردی‌ از موسسه ثامن‌الحجج، مجبور به عذرخواهی از این برنامه ساز موفق تلویزیونی شد.

نکته جالب خودمهم‌پندارهایی هستند که در این میان سعی می‌کنند، برنامه مهران مدیری را اروتیک معرفی کنند تا دامنه اتهام زنی به مهران مدیری در یک هفته اخیر افزایش پیدا کند. حالا عکس‌هایی از مهران مدیری در چند متری خانمی منتشر شده که در فضای مجازی با عنوان اتهامی «دوست دختر مدیری» نشر داده می‌شود.

تک‌تک بانوان بازیگری که طی این سال‌ها با مدیری همکاری داشته‌اند می‌توانند به سلامت اخلاقی مدیری گواهی دهند. او به گواه همکاران بانویی که با او همکاری داشته‌اند، شیطنت‌های قابل اعتنایی دارد که با تکمیل مثلث او ، سیامک انصاری و علیرضا عصار قالب معصومانه‌ای به خود می‌گیرد. خوشی از این حلقه سه نفره فراتر نمی‌رود. این تنها خلاف مهران مدیری است، بگو بخندهای صمیمانه با عصار و سیامک انصاری.

  در کارنامه مدیری همکاری با هیچ جریانی که در آن پول مشکوک باشد، نمی‌توان جستجو کرد. سریال هیولای او به مراتب از برنامه دورهمی، سیلی محکمتری به حلقه‌های فساد است که پشت درب‌های آهنین تصمیم‌سازی می‌کنند تا سرمایه‌های مردم را به یغما برند. "عطسه" و "شوخی کردم"، تولیدات مدیری نگاه انتقادی محکمی به شرایط سیاسی - اجتماعی معاصر دارد. او به هیچ حزب سیاسی باج نداده است و به همین دلیل بی‌رقیب است. 

حال سئوال مهم این است که در عکس‌هایی که از مدیری منتشر شده - و مربوط به سال‌های قبل است-، آیا گزاره‌ غیراخلاقی در رفتار مدیری نمود دارد؟ آیا حضور مدیری در کنار زنی که او را همراهی می‌کند، اتهام اخلاقی برای او محسوب می‌شود؟

دوران بزن و در رو تمام شده است. معاونت سیما در این مقطع با حمایت و قاطعیت بیشتری باید او را  به شبکه نسیم بازگرداند، این اتفاق باید درباره رامبد جوان نیز تکرار شود تا شبکه نسیمِ محبوب مردم، از هنرمندان دوست داشتنی تهی نشود.

در پایان استناد خواهیم کرد به یک گفت‌وگوی خصوصی  با مرحوم خشایار الوند که هیچگاه منتشر نشد.

خشایار الوند در این گفت‌وگو اشاره می‌کند: از مشایی تا ظریف ، هیچ سیاستمداری به دعوت عوامل تولید سریال‌های مهران مدیری،  پشت صحنه آثار او حاضر نشده است. مشکل مدیری این است که در کنار هم می‌خندند، از خوداپوزیسون پنداری متنفر است،  اما در لابه‌لای خنده‌هایش با هر سیاستمداری، حرف مردم را به طرفِ طالب همنشینی، منتقل می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 135
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    دیکتاتوری مخوف اصلاح طلبان و حامیان سلطنت طلب و بهاییشان در فضای رسانه ای و مجازی بی نظیر است. شعار آزادی و زنده باد مخالف من را وقیحانه سر می دهند اما در عمل کوچکترین انتقاد و یا حرکتی که علیه خودشان را با وحشیانه ترین ادبیاتها و فحشها و تهدیدهای توتالیتری جواب می دهند. خدا نکند اینها روزی بر کشور مسلط شوند. در این حالت دیکتاتوری استالینیستی ایجاد خواهند کرد. دیدید نحوه برخورد وزرا و ومقامات اصلاح طلب با مردم محروم و منتقدان چگونه است
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      حقیقت همیشه تلخ است
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      روحانی مگر نگفته بود من خودم جمعه خبردار شدم بنزین گرون شده مسخره تر ازاینم حرف هست؟!
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      حرف مهران مدیری فقط آینه ای بود جلوی این حضرات تا واقعیت مضحک خود را ببینند
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      مهران مدیری عزیز هنرمند محبوب 80 میلیون ایرانی است افساد طلبان غربگدا از غصه دق کنند و بمیرند.
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      10 7
      این ها همه اش دستپخت است.مردم دیگر فهمیده اند که این وزارت آلوده شده است.والسلام
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      19 2
      مدیری یک بمب همه کَس کُش است
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
      2 0
      اینها در دیکتاتوری و خفه کردن مخالفان دست هیلتر و صدام رو از پشت بسته اند. رسانه های زنجیره ای مخوف و شبکه اختاپوسی اینها با حمایت مادی و معنوی اجنبی هر کسی را مخالف میلشان رفتار و صحبت کند یک شبه از هستی ساقط می کنند. نمونه اش علیرضا افتخاری و امین حیایی و حالا هم خانم ذبیح پور و آقای مدیری
  • محمد IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    94 27
    با سلام گویند ققنوس پرنده ای است که هرچی به حقیقت نزدیکتر می شود بالهایش بیشتر می سوزد پس آقای مهران مدیر در همنی زمان که اکثرمردم با مباحث خصوصی خود از عدم شرکت در انتخابات آتی یاد می برند اگه ایشان اعلام کند فردا همه بروند و رای بدهند بعد معلوم می شود که مدیری از هر مدیرارشد و سیاستگذار دوران محبوبت بیشتری دارد دولت مردان حال گذشت و آنید بجای پاک کردن صورت مسئله و خفه کردن منتفدین خود خودشان را اصلاج کنند تا ازتاریخ معاصر درسی آموخت باشند آیا می دانید دولت اصلاحات چرا سرکار کار آمد بخاطر حذف دولت سازندگی آیا میدانید دولت احمدی نژاد چرا سرکار آمد بخاطر حذف دولت اصلاحات و ایا میدانید دولت روحانی چرا سرکار آمد بخاطر حذف دولت احمدی نژاد و همچنی دولت آنیده بخاطر حذف دولت روحانی تا حال ازخود سوال کرده اید همه این دولت های با شعارهای قشنگ خود چرا فقط آمده اند دولت قبل از خود را تخته کنند و هیچک تا حالا نگفتن ما می خواهیم برای مرد م کار کنیم البته قبلی ها اندکی کار کرده اند پیش ای سیاست بازان چون شما سیاست مدار نیستن بدانید کاری نکنید که جریان سومی بیاید و این ثمره چند سال تلاش مردم مظلوم را بگیرید بعضی مواقع فکر میکنم اگه شهیدان و فرماندهان دوران دفاع مقدس باآن همه خلوص نیت و ایثاگری اگه آلان بودن مثل آقای قالیباف و دیگران ورد هجمه قرارنمی گرفتن و امثال دولت تدبیر امید آنان را حکومت داری سرهنگ ها متهم نمی کردند خدایا به تو پنا می برم از شرشیطان های کوچک
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      12 4
      جریان سوم که اومده، البته صبر بسیا زیادی در این جریان وجود داره.. عجله نکن رفیق. صب داشته باش نخاله های این دوتا جریان چپ و راست خصوصا منافقای اصلاح طلب رو جمع کنیم. دلم به آینده عمیقا روشنه :)
  • محمد هادی IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    هرگز نباید مدیری و مخصوصا جوان برگردن. همین ها هستند که خانواده ها رو با برنامه هاشون خراب کردن. الگوی مردم رو چند تا مطرب و بازیگر لوده باز کردن و سطح فهم مردم رو آوردن پایین. به خاطر برنامه های همین ها الان الگوی مردم به جای شهدا شدن چند تا مطرب و بازیگرهایی که دلبته غرب و تو فکر لاله زارن هنوز
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      همه چیزروقاطی نکن شادی مردم چه منافاتی باشهدا داره وقتی حرام نباشه؟
    • حسن US ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      96 21
      شما لازم نیست از زبان اسهال طلبان از خون شهدا مایه بزاری ما هم شهید دادیم در ضمن مهران مدیری به هیچ وجه با وطن فروشان دروغگویی مثل رامبد جوان یکی نیست و همیشه و به درستی به خاطر وطنش دولتمردان رو نقد کرده
    • پری مجرد48ساله IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      10 17
      خفه لطفا
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      36 16
      جسارتا تفسیر بی سرو تهی داری لطفا دیگه تو مسایل بزرگ نظر نده
    • احمد IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      10 4
      چرت نگو
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      5 0
      زرنزن
    • احمد IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
      4 0
      جناب محمد هادی ، چرا مزخرف می گی؟!!! تفکر تو چه فرقی با امیرعباس فخر آور فاسد وطن فروش دارد که عوامل دورهمی و پایتخت را تهدید می کند که چرا به دنبال شاد کردن مردم هستند؟!!!!! خشک مغزان ساده لوحی مثل تو ، انسان را یاد ابلهانی چون ابوموسی اشعری می اندازد که تفکر احمقانه ای که داشتند، راه را برای افراد فاسدی چون معاویه و عمروعاص برای رسیدن به اهدافشان هموار کرد.اسلام مخالف شادی و نشاط سالم مردم نیست، بهتره اینو توی مغزت فرو کنی.
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    :)))))اصلاحات چی ها و براندازا واقعا مفلوک و حقیرن انقدر حقیر که حرفای خودشونم باور ندارن و فقط ابزارشون هست تا دیروز زندگی شخصی هرکس مربوط به خودش اما امروز عکسای شخص مهران مدیری رو پخش می کنن چقدر آخه شما لاشخورید وخالی بند حداقل با خودتون صادق باشید
    • رضا IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      21 48
      لاشخوری رو از اصولگراهای بی اصول یاد گرفتند عزیز
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    43 92
    مفهوم سلبریتی هم خودی و غیر خودی شد. عیان است که مهران مدیری در نگاه مشرق سلبریتی خودی هست ! یادم میاد تا یکی دو سال پیش, پرویز پرستویی را هم خیلی حلوا حلوا میکردید ببینم مهران مدیری کی به سرنوشت پرستویی دچار میشه؟!!!
    • حسن US ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      80 12
      مهران مدیزی هیچ وقت وابسته به هیچ حزبی نبوده و در برنامه هاش از دولت قبلی هم بشدت انتقاد کرده بود مشکل اینجاست که افرادی که شعار زنده باد مخالف من سر میدن بیشتر از بقیه از انتقاد علیه خودشون میسوزن
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      15 1
      میزان حال افراد است.
  • عاشق مدیری IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    مطلب قشنگی بود امیدوارم هیچوقت آقای مدیری از این همه هجمه الکی کم نیارند و به کارشون ادامه بدند عشقی عشق مدیری
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    جمله آخر متن، دلیل انتقام گیری همزمان هر دو جناح قدرت طلب را از مدیری عیان می کند. او برای هیچ کدام تره هم خرد نکرده است.
  • محسن IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    17 95
    جناب مشرق شما هم؟؟؟!! روشنفکر وحزب الهی؟ مگر حزب الهی روشنفکر نیست؟ اگرنیست پس چکاره است وچگونه اهل حزب الهی با روشنفکری میانه ای ندارند؟ متاسفم
    • تأمل IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      29 5
      روشنفکر اصطلاحی رو میگه نه لغوی. اگر به معنای لغوی باشه همه ما همه ما حزب اللهی ها اصلاح طلب هم هستیم ملی گرا هم هستیم دموکرات هم هستیم و هزار لقب قشنگ دیگر....
    • حسن US ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      24 11
      روشنفکری در سیاست یعنی داشتن تفکر لیبرالی در واقع یعنی ترجیح دادن نیازهای انسان به دستورات الهی و محدود کردن دین به زندگی شخصی (یه نمونه ساده اش اعدام که روشنفکری اونو محکوم میکنه ولی طبق دستور الهی یک حق برای خانواده مقتوله) دیگه ساده تر از این نمیشه گفت.....
  • US ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    78 30
    >جرثومه سیاسی مثل امیرعباس فخرآور………………… اصلا این ادمه که شما حرفهایش را داخل نوشته اوردی و به او وجهه میدهید؟ این دلقکهای اواره با کاسه گدایی در خارج دارند زندگی میکنند!
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    68 2
    هرشبکه ای که میزنی یاسریال غمناکه یاتبلیغ عالیس ملت افسرده ن چرا ازخندیدن محروم میکنید
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      47 0
      بخدا حق گفتی دمت گرم مردیم از این همه الیس باهم و جوین و گاج وماج
  • ناشناس IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    حالم از این سه نفر بهم میخوره مدیری .رشید پور .رامبدجوان واقعا بی مزه هستندبزور مردم رو می خندانند.
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      52 12
      مجبور نیستی برنامه شان را نگاه کنی!!! منم از خیلی از این مثلا مسولان حالم خراب می خورد و تا تصویرشان نشان داده می شود میزنم یک کانال دیگه. وقتی که این مثلا مسولان را می بینم صبح جمعه یک هو خبردار می شوند و با خنده از این اتفاقات تاثر بار می گذرند حالم خراب می شود.
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    63 15
    نقد زبیای بود
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    72 9
    درود بر آقا مهران عزیز
  • CZ ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    16 34
    بوی لجن از جای جای کشور می آید. بجای ساخت زیر ساحتهای اخلاقی، اجتماعی نانوایی هم میروی نان بیگیری نشانه های ابتذال سیاسی و اخلاقی دیده می شود.
    • محمد IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      7 2
      موافقم، اصولا حقیقت تلخه
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    74 7
    آقای مدیری اگر خطایی را هم مرتکب شده باشد ادعایی نداره و خیلی از این افرادی که به ظاهر ادای مذهبی بودن و دینداری میکنند برتر و پاک تر هستند بابا مدیری شخصیت داره بی شخصیت نیست...
  • مهرناز IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    11 34
    وقتی دستمزد یک بازیگر ویا یک مجری بالا باشد " دیگر او در مسیر افکار خود نیست " درمسیر انچه است که از او طلب می کنند . تعجب من همیشه در این است چرا؟ چندنفر بیشتر از انچه در وجودشان دیده می شود " اینقدر معروف و گنده می شوند؟
  • عاشق ایران IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    55 9
    اقای مدیری کار تو در مقطع زمانی که مردم در اوج فشار دشمنان خارجی به سردمداری امریکا و ایادی داخلی اش و همچنین بی تدبیری و فشل بودن دولت . نوعی جهاد در راه خداست که مردم را شاد میکنید دمت گرم . کم نیار که میدان میدان والفجرهاست خداقوت رزمنده
  • علی IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    34 5
    اصلاح طلبان فراموش کردند که رئیس دفتر معمم خاتمی در یک سفر خاتمی کنار یک استخر مختلط در حالی که زن و مرد عریان شنامی کردند ایستاد و عکس گرفت وقتی از او سوال کردند حالا چرا پشت به استخر عکس میگیری در پاسخ گفت اصل این ماجرای استخر مختلط را قبول دارم ولی پشت به آن کردم تا نگویند دارد به زنها ی لخت نگاه میکند حالا شما قضاوت کنید کدام یک فاسدند حالا اگر شما هم در یک کشور اروپائی در خیابان از کنار یک زن بگذرید باید گفت شما فاسد هستید پس تکلیف فیلمهایی که هنرمندان ایرانی با بازیگران خارجی در کشورهای خارجی ساخته میشود چیست ؟ پس تمام این هنرمندان ایرانی فاسدند ؟ این تذهبون . به کجا چنین شتابان ؟
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    19 38
    البته مدیری اگر یکبار پاش رو روی خطوط قرمز شماها بذاره(که مواظبه نذاره)اونوقت می فهمه که دولت باهاش با رافت برخورد کرده چون شما به زن و بچش هم رحم نمی کنید
  • kallhor IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    9 43
    حتما یه چیزی هست که شما دایه مهربانتر از مادر شدین و پشتیبانی میکنین ....
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    60 3
    واقعا حیف مهران مدیری که اینطور خرابش کنن نمیدونم چرا هرچی مطلب علیه اون منتشر میکنن واقعا ناراحت میشم مگه ما چند تا هنرمند مثل اون داریم لعنت به این دولت که حتی طاقت حرف حق رو هم نداره فقط سرشون رو مثل کبک کردن زیربرف
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      8 3
      خودش که پناه برده به شیطان از بستن دهان منتقد!! شیطانه دیگه، آدرس غلط بهش داده..
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    6 41
    مهران مدیری یک سوپاپ اطمینان هست چه انتقادبکند وچه تعریف به حرفهای این مرد هزار چهره نباید توجه کرد ایشون یک کاسب قهار هست باید توجه کرد مثلن برای انتقاد از روحانی مردم چقدر باید هزینه بپردازند دیگه نیازی به هزینه کردن نیست چون روحانی عملکردش افشا شد .حالا مشرقی باباد مبچرخند وحالا دارند از اقا مهران دفاع جانانه میکنند علتی باید داشته باشند.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    11 67
    مهران مدیری متاسفانه در پازل قدرت بازی می‌کند. هر کجا ببیند پول بیشتری می‌دهند می‌رود و اصلا هم برایش مهم نیست چه بگوید و چه نگوید. پول را عشق است!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    55 5
    منتظرم روزی مهران مدیری ارکان نظام نفوذ و اپوزویسیون و همه بداندیشان را به مدد طنز فاخرش به همه مردم نشان بدهد. درود بر هنرمند مردمی مهران مدیری
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    32 4
    به صدا وسیما میگن چرا حقایق رو نمیگی وقتی یه انتقادی رو میگه یا حقیقتی رو افشا میکنه یا برنامه بربیننده ای داره بهش حمله میکنند حمله به خبرنگار مجری بازیگر وبودجه شون قطع میکنند
  • سعید IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    10 48
    آقا یک سوال چرا مهران مدیری به دستمزد بازیگران و فرار مالیاتی گیر نمی ده چرا یکبار نمیگه برای ساخت برنامه های اینچنینی چقدر دستمزد میگیره چرا نمیگه از کجا به کجا رسیده البته تو هنرمند بودن ایشان شکی نیست ولی ازهمه و خودش هم سوژه بسازه
    • مجید CA ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      52 3
      این سوالات شما نشون میده اصلا تا حالا برنامه های مهران مدیری رو ندیدی فقط برای تخریب اومدی اتفاقا شب یلدا در مورد مالیات هنرمندان صحبت کرده و در برنامه های قبلی هم در مورد درامدهای برنامه دورهمی و وضعیت مفت خوری برخی هنرمندان صحبت نکرده هر چقدر سعی کنید اونو تخریب کنید فقط محبوبیت چنین ادمی رو بیشتر میکنید
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    57 3
    چقدر این امیر عباس فخرآور، آدم مضحکیه از محمد حسینی مضحکتر این بدبخت بیچاره اس پیش بینی میکنم به زودی تاریخ مصرف این وطن فروش مزدور تمام میشه و توسط خود عوامل موساد و سیا، به درک واصل میشه
  • روح اله IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    23 3
    سلام باید به هنرمندان ارزشی مثل مهران مدیری و رامبد جوان دست مریزاد گفت که برای حفظ اخلاق، تقویت اعصاب مردم و نقد منصفانه تلاش می کنند. نشانه اش هم همین عصبانیت صدای شیطان(آمریکا) و صدای بی بی سی (روباه مکار) است.
  • حمید IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    32 4
    مهران مدیری از مردم هست و حرف مردم را می زند.... یک ایران یک مهران مدیری ...... مگه هست بهتر از مهران مدیری ما بوشهری ها از برنامه خوب و تخصصی ایشان حمایت می کنیم....
  • ایرانی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    33 3
    خداوندا هر کس و در هر لباسی به این مردم خدمت میکند ، خودت او را سرافراز بنما ، چون این افراد سربازان و مدافعان واقعی مردم هستند . به نظر حقیر ، افرادی مثل مهران مدیری ، علی دایی و ... نباید با مدیران نالایق و معاند میلیاردی بگیر دولت مقایسه شوند ، حتما باید معیشت آنها در حد عالی تامین شود.
  • l-l IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    31 2
    نظر همه محترمه: تا من یادم می آید ایشون از خیلی سالها پیش هر دولتی که آمد و رفت و هر اتفاقی که افتاد یا نیفتاد کار خودش را کرده یعنی (طنز تلخ) . ناز شصتش هرچی هم بگیره حقشه ، کاشکی همه مدیران ، هنرمندان، ورزشکارا و.... کارشون را درست انجام بدن بجای اون همه حرف و حاشیه.... فقط کار کار کار کار
  • سیامک IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    36 4
    به این جوجو بگید ریز می بینمت . گدای اجنبی . هنوز تاز تخم بیرون نیامدی بیرون بیا بعدا . زر بزن جوجو
  • مهران مدیری عشق IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    59 4
    مهران مدیری عشق همه ایرانی ها
  • مهدی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    5 19
    فرهیختگان مگه مال خودتون نیست!!!؟؟
  • شهرام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    16 5
    عالی بود بسیار از نوشته لذت بردم
  • احمد IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    17 2
    مردی بیا این ور آب !
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    28 2
    این بچه بینی اش را نمی تونه بکشه بالا، تازه تهدید هم می کنه. جوجه مزودر آمریکایی خیانت شما ثبت در تاریخ ایران شده و تا ابد ایرانی اصیل از شما مزدوران متنفر خواهد بود.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    8 16
    مشرقي ها !!!تا ديروز كه داشتيد رامبد جوان را به خاطر كانادا رفتنش زنده زنده ميخورديد.حالا ميگيد به شبكه نسيم برگردد؟؟شما ديگه كي هستيد؟؟
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
      0 0
      آینه شما
  • جواد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    2 1
    پس موضوع عکس ها چی میشه؟مگر شهید بهشتی نگفت که ما موسیقی نمی خواهیم که آهنگش همان اهنگ موسیقی قبل انقلاب باشد .ایا عکس های منتشر شده این آقا کتر از همان موسیقی قبل انقلاب است
  • ali IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    13 5
    البته اینکه شرق از شهید اوینی سخن بمیان میاره خوشحالیم که بلاخره شرق هم متوجه شده انشالله بقیه حرفهای اوینی را هم قبول داشته باشه.دوم خوشحال تریم که اگر مدیری هنرمند سفارشیه خدا را شکر خدا را میلیون میلیون بار شکر فرید مدرسی سیاسی سفارشی نیست و اگر روزی مجبور بشه دنبال سوراخ بگرده مثل موش دنبالش نمی گرده مثل روباه دنبال سوراخ میگرده.ایکاش همه شما فقط به اندازه مدیری در دل مردم جا داشتین
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    3 1
    همانطور که مشرق بخشی از مافیای رسانه ای یک فرد خاص می باشد اصلاح طلبان در حال غرق شدن هم ارتش رسانه ای دارند
  • حميد IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    5 26
    بدبختاي بيچاره كه بجون هم افتاديد اين پوله كه مشخص ميكنه برعليه كي حرف بزنن اينا شما اين پولاي ميلياردي رو رو به هر كي بديد برا هركي خواستين حرف ميزنه چه مهران باشه چه كس ديگه خخخ
    • CA ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      33 3
      پس طبق سخنان گوهر بار شما اون دویست نفر سلبریتی هم که بیانیه صدای ابان رو امضا کردن از یه جای کله گنده پول گرفته بودن حالا کجا حتما شما میدونی!!!!!
  • محمد IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    28 4
    فرض محال که محال نیست فرض کنید اقای مدیری می رفت تلویزیون انترنشنال این اقایان که امروزگلو پاره میکنند فکر میکنید چه میگفتند انچه مسلم است مخالفان مدیری دیکتاتوری درذاتشان است ازوابستگی به اجانب لذت میبرند
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      9 3
      یه چیز بدیهی وجود داره و اون هم اینکه در زمان جنگ هر کس به جبهه دشمن کمک کنه خائنه الان هم جنگ رسانه ای بین ایران و عربستان و امریکا و انگلیس وجود داره
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    19 7
    تخریب به هر طریقی شیوه اصلاح طلبان است که بزرگترین شعارشان آزادی بیان است.اما طاقت کوچکترین انتقاد را ندارند و منتقدان و مخالفان را له میکنند.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    12 20
    مشرق یه روز درامد یک میلیاردی حلاله یک روز حرام؟ چندچندی با خودت؟
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    35 10
    مهران مدیری ادعای جانماز آب کشیدن ندارد ، یک طنز پرداز موفق است که از قضا دست دروغگویان سیاسی را رو کرده از ویفر خوری در مستراح مجلس ششم تا قضایای من باک بنزینم پر بود و پمپ بنزین نرفتم و خبر نداشتم را به طنز گرفت ! خاتمی با لباس روحانیت با دو دختر دست داد و گفت من نبودم معاذالله!!! ابتکار با آن مرد نامحرم دست داد و خندید صدایش هم در نیامد!!! اصلاح طلبان با خرج بودجه به تعقیب و مراقبت فرا سرزمینی دست زده اند تا بگویند ببینید ، جواب این است ترکمون زدید بروید خودتان را بشوئید هم بد بو هستید هم بد منظره .
  • افشین IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    18 8
    مهران مدیری محبوب مردم .اصلاح طلبهای خارج نشین بمیرند مردم راحت شوند .
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    21 15
    من30 سال است اصلاح طالبان را می شناسم بعضی ازانها از مجاهدین خلق نامردترند
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    26 10
    پا روی دم دنیاپرستها گذاشتی مدیری باید بدونی اینا دنیاشون از خانوادشون هم براشون عزیزتره
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    20 8
    ...مدیری محبوب انسانهای حقیقت جو هست و خواهد بود
  • حامد IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    14 41
    مشرق سلام تحلیل جالبی بود اما همین مهران مدیری که بخاطر مقاصد سیاسی سنگشو به سینه میزنید یادتون بیاد در برنامه رشیدپور وقتی از مدیری سوال کرد که چرا تو دوره احمدی نژاد انتقاد نمی کردی یا از قوه قضاییه انتقاد نمی کرد جواب ساده و تأمل برانگیزی داد و گفت (مگه میشه اخه از اونا انتقاد کرد بعضی چیزها اصلا نمی شه نزدیکش شد) پس اینهمه خودتونو نقد پذیر ندونید که مثل همید
  • محسن IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    37 8
    برنامه های آقای مدیری مبتذل نیست بلکه فاخر است و خانواده ها با خیالت راحت در کنار کودکانشان آن ها رو میبینند.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    52 11
    جناب مدیری در قلب حدود ۸۰میلیون نفر جای دارد.جناب مدیری حرف دل ۸۰میلیون ایرانی را زده. درود بر مهران مدیری.باور کنید اگه الان مدیری کاندیدای ریاست جمهور شوند به احتمال زیاد ۳۰میلیون رای بیاورد ولی روحانی ۳۰۰ تا رای هم نخواهد آورد.
  • محسن IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    12 40
    مدیری در برابر شو من هایی مثل ترامپ خوب رئیس جمهوری میشه
  • AU ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    29 8
    چرا اینها با شادی مردم مشکل دارند؟
  • یارعلی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    36 8
    دورد به ملت ایران . دورود به کسانی که بلدن مردم را شاد کنن . درشرایط سخت و تورم اقتصادی با این همه مشکل . اگه لحظه ای شاد نباشیم چکار باید کنیم ؟
  • احمدی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    3 12
    پس عقل داشته باشیدوبه ریسمان انقلاب چنگ زنید تا رستگار شویدضمنا روز قیامت هم بابت تک تک این تهمت ها وغیبت ها که از هم می کنید ودشمن به کمین نشسته را شاد می کنید باید پاسخگو باشید.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    55 11
    بابا الان بین مهران مدیری و حسن روحانی در محبوبیت رای گیری کنیم حساب کار دست آقایون میاد ... خخخ
  • نادر IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    4 7
    مهران مدیری هنرمند خوبی است که فضای واقعی کشور را خوب میفهمد وبدلیل شناخت قدرت دولت پنهان میداند آدرس را چگونه بدهد .مشرق نیوز هیچ فرقی بین کلیت نظام از راس تا ذیل از نهادهای خاص وجود ندارد مدیری با چوب دولت نظام را براحتی میزند واین هنر اوست.
  • اونا IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    35 4
    مگه چی گفته ؟ بجز اینکه حرف جناب روحانی رو تکرار کرده ؟ چرا اصلاح طلبان اینقدر وقیح هستند؟
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    32 7
    این اصلاح طلبان به جای حل مشکلات کشور هرهفته مردم رو مشغول چه چیزایی مکنند میخوان ضعف دولتشون رو بپوشانند لعنت به سیاست کثیفشون که حاضرن ابروی افراد رو ببرند ابرویی که سالها براش زحمت کشیده شده واقعا پول بیتالمال میگیرن حرومشون باشه
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    27 6
    چطور نجفی که زنش رو کشت همین اصلاح طلبان براش ابرو جمع میکردن اورا پاک زن رو چه تهمت هایی که بهش نزدن چقدر کارشون کثیفه خدانکنه باهاشون در افتی
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    7 7
    مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه
  • پیر مرد US ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    9 17
    من 80 سال دارم قبل ملی شدن نفت بوسیله مرحوم دکتر محمد مصدق اب برق گاز دکتر دارو اموزش در خوزستان مجانی بود وقر ار بود نفت ملی بشه وپول نفت به مردم بدهند ماهم هم میرفتیم در تظا هرات وشعار میدادیم از جان خود گذشتیم با خون خود نوشتیم یا مرگ یا مصدق یا کشته شود مکی یا نفت شود ملی . دکتر حسین مکی وزیر نفت بود .ایصاحب ونیم صاحب ای مستر جیکاک بایست ارزوی ایران تو بری خاک . چرچیل حم از غصه اش خیلی بیحاله . جون تو در لندن نمد میماله نفت ملی شد پول نفت که بما نرسید .اب برق گاز دکتر دارو واموزش هم پولی شد از انوقت تا حال وعده هیچ کس قبول نمیکنم
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      17 3
      منم 98 سالمه اما یادم نیست خوزستان برق و آب داشته باشه سال 1330
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      8 0
      منم 125 سالمه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      3 0
      منم 130 هستم :)
  • داشی گله IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    5 0
    آقای مدیری در تمام ادوار گذشته با ساخت طنز های انتقادی ، بعضا تلخ و گزنده آب در کلبه ویران ، یک عده به اصطلاح مدیر واداده ، وابسته به غرب ، روان کرده است ، انتشار تصاویر از هر نوع در رابطه با مهران مدیری که مردی متعصب است و کمترین عکس از همسر و فرزندانش در فضای مجازی موجود نیست ، چنگ زدن های تفکریست که در حال جان دادن است ، انتقاد به دروغ و دروغگو از هر حلالی حلال تر است . آقای مدیری ، تا آخر بایست ، خیلی از این هنرمندان به ظاهر روشنفکر تاریخ انقضاء شان فرارسیده است ، ما رسانه میلی را بخاطر شما ، شهید آوینی ، فراستی ، افخمی ، جهان آرا ، عصر و هنر متعهد هنوز تحمل میکنیم . در سایه عنایات حق تعالی باشی برادر . همشهری خاندان پدری
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    36 3
    رسانه ها ی خارجی از سر ناچاری و استیصال به تهدید مجریان و هنرمندان رو آوردن باید از این عزیزان حمایت کامل بشه
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    4 32
    هر کسی میتواند از موضوع انتقادات در جامعه، استفاده ابزاری خود را بنماید. چرا عده ای گمان میکنند هر کس چنین کاری کند، بمعنای صلاحیت وی و ارجحیت او به سایرین است. چرا که فقط موقعیت رسانه ای به او داده شده و ....!!تأسی به امثال مهران مدیری به بهانه اعتراض به عملکرد مسئولین؛ کوته نظری است.
    • عبدالعلی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      10 32
      مهران مدیری یکدلغک است وکسانی که در برنامه های او شرکت میکنند کم عقل و دیوانه اند
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    2 2
    منم 125 سالمه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    8 37
    یکی از کثیفترین بازیکنان سینما و تلویزیون ایران
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      2 2
      وات؟!!!! :/
  • کورش IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    40 1
    تو چی کی هستی؟؟؟؟مردم ایران چه ربطی به تووطن فروش دارند؟؟؟؟؟ مثلن چه غلطی میتونی بکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما اگه راست میگی خودتو اداره کن.
    • رضا IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      0 20
      عزیز برادر از نوشتنت معلومه چندمده حلاجی و چی تو چنطه داری
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    35 3
    این به اصطلاح خراب کارطلبان چه قوم مخوف وترساکی اند واقعا ادم وحشت میکند از یه سریال انقدر جنجال دارد ؟!!اینا دیگه کی اند؟!! ادمایی اتد ازقوم تاتار بدترند خاک برسرمان به کی ری دادیم خیلی ترسناکند بااین تهید کردنشان یاد ان زمان افتادم !!!!!!
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    3 1
    آن فرد بی ادبی که دوبار به تمسخر پیرمردان میپردازد،آیا محصول فرهنگی! امثال مهران مدیریها است؟!!
  • احسانی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    15 4
    بعضی فکرمیکنندجمهوری اسلامی درحال سقوط است وبهتراست کیف کش کس دیگری شوند !! جمهوری اسلامی به دلایل مختلف مانده میماند وخواهدماند واین افرادبهتراست بفکراین باشندکه بازبایدسراین سفره بنشینند چون آلترناتیو جمهوری اسلامی خودجمهوری اسلامی است چراکه این نظام خودپالایشی بخش اصلی مختصات آن است . اماهم اینها که باد راتعقیب میکنند تانان خودراتضمین کنند وهم مسئولینی که فراموش کرده اند بیت المال خوری عقوبت این دنیایی واین نظامی هم دارد بایدیاتوبه کنند ویا دقیقا نگاه کنند که چطوراسب عدالت نظام زین کرده درکوچه پس کوچه های شهردنبال دزدان وشاه دزدان میگردد . نظام جمهوری اسلامی بدون مردم معنی نداردوواکنش تند نظام به مفسدین اقتصادی به دلیل همین خواسته مردم- نظام است . اولویت نظام برگرداندن برده هابه خزانه است واین خصوصیت نظام بادیگرنظامها فرق ماهوی دارد یعنی لازم نیست یک رییس جمهور یک وزیر یانماینده تاپایین ترین سمت داران اشتباهی بکنند تاخلاف مالیش ثابت شود که خودداشتن غیرعادی سند جرم است چراکه عقل حکم میکند مثلا یک نماینده نمیتواند درطول چهارسال وقبل وبعدش اینقدرمال جمع کند یاوزیری که ثروت هزارمیلیاردی دارد کمترین خلافش رانتخواری است واین آنهاهستندکه باید ثابت کنندازکجاآورده اند . خواسته مردم ونظام یکی است بنابراین شک نبایدکرد درحال وآینده شاهددولت ومجلسی ضدفساد خواهیم بود که بازگشت سرمایه های برده مفسدین میتوانددرجامعه سرمایه ای کلان ایجاد و شغل ورفع بیکاری" هنرمندان بیت المال خورده که نفتی شده وبوی نفت ازآنهامیاید هم میلیاردها را پس میدهند !اینحاست که نظام باتندکردن پالایش خوداز افرادآلوده' به راستی ودرستی مهران مدیریها و درمقابل کذابان هنری رنگ واقعیت میبخشد . انشاالله بزودی شاهد روسیاهی کامل همه ناهنرمندان وناسیاستمداران میشویم وهرکس سرراه اسب عدالت بایستدشکی نیست اومفسدی بیش نیست واین طنزروزگاراست که نظام از چگونه بازی کردن مردم وخود بامفسدین فیلمی طنازانه میسازد وسره ازناسره بیش ازهمیشه جدامیشود . تک تک مامردم دراین فسادسوزی مشارکت میکنیم وباحمایت خود جمهوری اسلامی وخون شهدایمان را بسوی قله اسلام میبرییم .
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    34 4
    شک نکنید پشت پرده اصلاح طلبان، اعتدالی ها و ضد انقلابها هستند در طول این شش سال همین ها به صورت هماهنگ احمدی نژاد و طرحهای او را کوبیدند و الان هم به شکل معیوبی اجرا می کنند...
  • CA ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    15 2
    اقتصاد رو به گند کشیدند حالا میگند کسی هم نخنده! من هم جمعه متوجه شدم که برانداز برای سوزش از ‍پماد سوختگی استفاده نمیکنه از ترور شخصیت استفاده میکنه!
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    19 2
    واقعا اصلاح طلب ها خیلی پر رو هستن. مگه مدیری چی گفته؟ واقعا حرف دل مردم رو زدن این قدر برای این اصلاح طلبان درد آور است؟؟؟
  • حسین اقا IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    44 4
    به نام خدا. ............... اقایانی که معنای طنز را نمیفهمند باید بروند یک دوره اکابر تا یاد بگیرند... این برنامه طنز بود که اقایان براشفتند .. نه یک برنامه جدی سیاسی رقیبانه..!! درضمن این حرف و جمله اصلاح طلبان چقدر زشت و بی مزه و بی منطق بود که وقتی مدیری فقط انرا باز نشر داد !!! از کوره در رفتند ..!! شما انقدر یا احمقید و یا خود را به حماقت زده اید...که از باز نشر جمله خود اینقدر عصبانی شده و براشفتید.... انهائی هم که مدیری و امثال او را به دریافت دستمزد ملیاردی متهم میکنند.. به یاد بیاورند مختلسین هزار میلیاردی را که با یک نامه و یا یک تلفن بدون هیچ مدرکی و ضمانتی هزار میلیارد گرفته و در بانک دیگری پس انداز کرده وریالی از اقساط انرا نیز نمیپردازند. و سود روزانه انرا میگیرن بدون هیچ کار تولیدی و تازه اصل انرا پس هم نمیدهند ..و هیچ بازده ای هم ندارند و از سوی هم حزبی هایشان شدیدا پشتیبانی میشوند.. هر وقت 90 شبانه روز یکسره کار پشت دوربین و مقابل دوربین انجام دادید . صبحانه نهار و شامتان ساندویج بشود. ودر محل کارتان بخوابید......معنی کار طنز نود قسمتی و زحمات انرا میفهمید....
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    39 12
    چی زده این فخرآور که داره آقای مدیری رو تهدید می‌کنه؟
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    4 32
    گناهت اینست ،میلیاردی میگیری ، پاسخ یک قرونی به درد بخور هم نداری
  • عبدالعلی IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 18
    این به اصطلاح هنرمندان دست اخر خود فروخته می شوند واز مملکت فرار می کنند شک نکنید
    • بهرام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
      0 0
      جناب عبدالعلی ، فکر نکن همه مثل خودت بی وجدان و بی شرف هستند ، همه را مثل خودت نبین، ما هنرمند متعهد هم کم نداریم.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    15 0
    می بینم نوکران آمریکا و اسرائیل از شما بدگویی میکنند میفهمم کارت درسته
  • محمد IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    4 0
    اقایان مسئولین محترم به حای اینکه به حرف وحدیث ها ی مسخره تکیه کنید واظهار نظر نمایید قدرت درک وفهم خود را بالاببرید روشنفکر باشید ظرفیت انتقاد خود را ببرید بالا وبدانید که برای جه اقا وخانم محترم کنایه یا تیکه می اندازد تا کی خود شیرین باشیم خود شکنیم آینه شکستن خطاست خطاست خطاست
  • DE ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    16 12
    آقای مدیری عزیز بود و با این کار زیبا و انتقاد به جا و هنرمندانه و طنز تلخی که در باره دولت مثلا تدبیر و حامی انتقاد و راستگو به کار برد بیش از پیش عزت و مقام پیدا کرد. حالا این دولت ولنگار و بی تدبیر حمله کنه!
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    3 7
    مهران مدیری بهترین بازیگر ایران هست البته بعد از مهناز افشار
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 6
    میلیارد تومان را بدهید مردم گرسنه تا شرمنده خانواده نشوند اگر دین ندارید آزاده باشید حرام خور نباشید
  • عماد IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    1 0
    مدیری یک هنرمند حرفه ای هست. انتقادش هم به دولت کاملا به حق و به جا بود. این هوچی گریها هم تاثیری در نگاه ما به مدیری ندارد. تنها چهره واقعی اصلاحطلبها را برای همه آشکار میکند.
  • ایرانی BE ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    4 0
    این یارو استفراغ آور از پرچم آمریکایی و درخت کریسمس معلوم میشه که بدون اصل و نسب و از زیر بوته های حرمسرای بن سلمان و آل ترامپ بوجود آمده و حالا تهدید میکند که در ایران کسی فیلم و سریال طنز نسازد چون فکر میکند دیگر کسی به مزخرفات این یارو نمیخنده
  • من IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 1
    همه این افرادی رو که اینجا نظر گزاشتن رو جم کنید ببرید یه مرکز روان شناسی مطمئن باشید۹۰ درصد مشکل مملکت حل خواهد شد، آخه به شما چه ربطی داره عکس گرفتن آخه بابا مگه عکس لختی ازش گرفتن اصلاً شاید این زن وکیلش باشه، اصلاً ممکنه زن صیغه ایشه به کسب چه ربطی داره.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    1 0
    ۱۳:۰۴ هرسه نفرتون شعر نگین ۱۳:۲۷:..................... ۱۳:۴۴:....................... یا با منطق جواب بدید یا بلد هم نیستید نظر بدید خفه خوم بگیرید!!!!!!!!!
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    3 0
    اگر درسالی یک مرتبه خنده روی لب مان بیاد باعث خنده مهران مدیری است
    • اسماعیل IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      0 0
      کور بشه هرکی نمیتونه ببینش
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 0
    مشرق جان وقتی مهران مدیری مهمان برنامه حالا خورشید رشید پور بود رشیدپور ازش پرسید چرا فقط از دولت انتقاد میکنه و مثلا از شورای نگهبان یا قوه قضاییه انتقاد نمیکنه مدیری هم گفت کی جرات داره از اینا انتقاد کنه همین یه جمله کلی حرف توشه مشرق فرصت طلب
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 1
    کاشکی مشرق از مدیری دفاع نمیکرد..
  • شریفی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    1 1
    مدیری دوست داریم
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 1
    مهران مدیری همیشه در قلب مردم هست مورد باشند آنهایی که چش دیدنش را ندارند و انتقاد پذیر نیستند حرف حق تلخ هست
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    1 0
    چقد زود حزب اللهی ها روشنفکر شدن.قدم زدن با زن غریبه بی حجاب تو خیابونای پاریس و ورود به یک مکان(احتمالا هتل) کار عادی و عرفی تلقی میشه. باریک الله به شما کاش حداقل سر اعتقادات خودتون میموندین
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    1 0
    از این دولت لیرال همه چیز جز خدمت به مردم بر می آید مهره های سوخته رو زود بی آبرو میکند و از صحنه بدر میکند
  • ناشناس IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    1 0
    حرف زدن خانم ها با اقایان در خیابان ممنوعه؟ هزار دلیل می تونه داشته باشه. این طوری پیش بریم باید کم کم به طالبان خوش آمد بگیم. لا تجسسوا و هرگز (در کار دیگران )تجسس نکنید. حجرات 12
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 0
    رنجبران:به شادی مردم نگاه سیاسی نداشته باشید.نه اینکه در شبکه سه همین نگاهو نسبت به مردم،نود و عادل نداشتن.چقدر زیاد شدن رطب خوردگان منع رطب کرده.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 0
    بابا نوشته های خودتون در مورد مدیری رو مرور کنید.. با خودتون چند چندید؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس