کد خبر 1060774
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
نتانیاهو نمایه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور تعلیق تمامی پروازها به فلسطین اشغالی را در بحبوحه شیوع ویروس کووید-۱۹ صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تمامی پروازها به سرزمین‌های اشغالی را تا زمان اجرای طرح قرنطینه مسافران به حالت تعلیق درآورد.

 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد تا زمانیکه مسئله قرنطینه تمامی مسافران ورودی در هتل‌های ویژه به طور قانونی حل و فصل شود، همه پروازها به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تعلیق شود.

بیشتر بخوانید:

سوء استفاده تل‌آویو از بحران کرونا برای توسعه شهرک‌سازی

کرونا در فلسطین اشغالی؛ ۹۷۵۵ مبتلا و ۷۹ فوتی

یک منبع آگاه به موضوع گزارش داد نخست‌وزیر دستور داده است تا همه پروازها به سرزمین‌های اشغالی متوقف شود تا زمانیکه همه مسافران به طور قانونی راهی قرنطینه شوند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش‌تر گزارش دادند اتباع صهیونیست با پروازهای چارتر از نیویورک بدون هیچ گونه معاینه پزشکی یا قرنطینه در هتل‌های ویژه به منزل خود بازگشته اند.

پیش‌تر روزنامه جروزالم پست نوشت رژیم صهیونیستی با توجه به کمبود به کمبود شدید تجهیزات پزشکی و درمانی برای مقابله با شیوع کرونا، برای سربازان خود، یک میلیون ماسک از چین وارد کرد.

به گزارش این نشریه صهیونیستی، هواپیمای باری حامل بیش از یک میلیون ماسک جراحی برای نظامیان ارتش اسرائیل، سه شنبه شب در فرودگاه «بن گوریون» به زمین نشست. این اقدام با هدف محافظت از سربازان صهیونیست در برابر ویروس کرونا صورت گرفته است.

بنا به آخرین آمار منتشره در وب سایت ورداو میترز، تاکنون ۱۰ هزار و ۵۲۵ نفر در سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شدند. از این تعداد ۹۶ نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

شیوع ویروس کرونا از اواخر ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در شهر «ووهان» چین آغاز شد و در حال حاضر به تمامی کشورها و مناطق مختلف در جهان سرایت پیدا کرده است.

به استناد جدیدترین آمار منتشره تا صبح امروز (شنبه)، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۳۱ نفر رسیده است. براساس این آمار، ۱۰۲ هزار و ۷۳۴ نفر در جهان نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس