کد خبر 1061317
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
خسوس کرونا

خسوس کرونا، وینگر تیم پورتو مورد توجه باشگاه اینتر قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، با توجه به نزدیک شدن فصل نقل و انتقالات زمستانی، گمانه زنی های در مورد انتقال برخی بازیکنان به تیم های بزرگ آغاز شده و نشریه کوریره دلااسپورت در گزارشی مدعی شد اینتر برای فصل تابستان به دنبال خرید خسوس کرونا، وینگر 27 ساله و مکزیکی پورتو خواهد بود. خسوس کرونا تا سال 2022 با باشگاه پرتغالی قرارداد داشته و بند آزادسازی 50 میلیون یورویی نیز در قراردادش گنجانده شده، اما اینتر برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی از شرایط مالی خوبی برخوردار بوده و علاقمند است برای خرید این بازیکن اقدام کند.

بیشتر بخوانید:

سیتی رقیب جدید بارسا در جذب ستاره اینتر

در هفته های اخیر شیوع ویروس کرونا برگزاری مسابقات در فوتبال اروپا را به طور کامل تحت تاثیر قرار داده و حالا شباهت تلفظ نام خسوس کرونا با این بیماری توجه هواداران در شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

البته خسوس کرونا تنها نام مطرح شده برای انتقال به اینتر نیست. فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی فیورنتینا نیز بازیکن مورد علاقه آنتونیو کونته محسوب شده و اینتر به شدت به دنبال خرید او در تابستان خواهد بود. البته اینتر در این مسیر تنها نیست و یوونتوس نیز مدت هاست برای خرید کیه زا ابراز علاقه کرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس