کد خبر 1060967
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
مارتینس

سان مدعی شد منچسترسیتی هم به جمع مشتریان لائوتارو مارتینز محلق شده و آماده است برای خرید او 110 میلیون یورو به اینترمیلان پرداخت کند.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد در حالیکه اخیرا از بارسلونا به عنوان اصلی‌ترین مقصد احتمالی لائوتارو مارتینس، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان نام برده می‌شود و به غیر از بارسا، نام رئال مادرید و چلسی هم به عنوان دیگر مشتریان او مطرح شده ولی در  واقع این منچسترسیتی است که علاوه بر اضافه شدن به مشتریان لائوتارو، از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن او برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا به جذب ستاره اینتر نزدیک‌تر شد

بر اساس این گزارش، منچسترسیتی حاضر است با فرا رسیدن تابستان، بند آزادسازی 110 میلیون یورویی قرارداد لائوتارو با اینتر را فعال کرده و با پرداخت این مبلغ، او را راهی اتحاد کند.

لائوتارو مارتینز در این فصل عملکردی عالی داشته و در سی و یک بازی برای اینتر در رقابتهای مختلف، شانزده گل به ثمر رسانده.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که خاویر زانتی، ستاره سابق اینتر و نایب‌رئیس فعلی این باشگاه دیروز اعلام کرد که معتقد است لائوتارو اینتر را ترک نخواهد کرد. او در یک مصاحبه درباره ستاره آرژانتینی گفت:" بعید می‌دانم لائوتارو به این زودی‌ها اینتر را ترک کند. در حال حاضر ما درباره نقل و انتقالات صحبت نمی‌کنیم و اولویت‌مان سلامت است".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس