کد خبر 1061386
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
لوکاس هرناندز

مدافع فرانسوی بایرن مونیخ تاکید کرد که با این شرایط ادامه لیگ قهرمانان اروپا غیر ممکن است.

به گزارش مشرق، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین لیگ‌های معتبر اروپایی و دیگر رقابت‌های بزرگ در جهان به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده است.

لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ درباره ادامه فصل گفت:با این شرایط برگزاری هر بازی سخت است. اینکه بخواهیم همه رقابت‌ها را به پایان برسانیم ممکن نیست. تلاش همه کشورها این است که فعلا لیگ داخلی را به پایان برسانند. باید واقع گرا باشیم. به نظرم ادامه لیگ قهرمانان اروپا غیر ممکن است.

بیشتر بخوانید:

برنامه متفاوت بوندسلیگا برای ادامه فصل

او ادامه داد: برای لیگ قهرمانان اروپا باید تیم‌ها از یک کشور به کشور دیگر بروند. چگونه می‌توان در این شرایط چنین سفرهایی را فراهم کرد و شرایط میزبانی مهیا شود. به نظرم لیگ قهرمانان اروپا ادامه پیدا نخواهد کرد و بهتر است که لیگ‌ها تمام شوند.

هرناندز درباره آغاز تمرینات بایرن مونیخ گفت: در تمرین شرایط بسیار سختی وجود دارد. ما در گروه‌های چهار نفره تمرین می‌کنیم و هیچ ارتباطی با هم نداریم. به خاطر اینکه با هم ارتباط نداشته باشیم تمرین در زمان‌های مختلفی برگزار می‌شود. در رختکن هم شرایط خاص است و در یک ورزشگاه هم تمرین نمی‌کنیم. زمان تمرین کم شده و بلافاصله به منزل می‌رویم تا دوش بگیریم و غذا را هم در منزل می‌خوریم.

بایرن مونیخ با اختلاف چهار امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود که دورتموند است در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا جای دارد و شانس نخست قهرمانی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس