کد خبر 1061621
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
نتانیاهو نمایه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که با هدف کاهش شیوع ویروس کرونا تمامی شهرها از عصر سه‌شنبه تا صبح پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر روز دوشنبه از تعطیلی کامل تمامی شهرها و مناطق مسکونی در جریان عید پاک یهودی خبر داد.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، گفت که این تعطیلی از ساعت پنج عصر روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد و تا ساعت ۵ صبح روز پنجشنبه ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

مرگ خاخام سابق صهیونیست‌ها بر اثر ابتلا به کرونا

نتانیاهو دستور لغو تمامی پروازها به اسرائیل را صادر کرد

وی از تمام ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواست تا با خانواده‌هایشان در منزل این عید را جشن گرفته و از کسی از خارج از خانه‌هایشان استقبال نکنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها صبح پنجشنبه بازگشایی خواهند شد تا مردم بتوانند مواد مورد نیاز خود را بدون هیچگونه تجمعی تهیه کنند.

وی به تلاش‌ها برای تشکیل کابینه جدید نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد که تا امشب توافقی برای تشکیل کابینه حاصل شود.

بر اساس آخرین آمارها، تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۱۱۶ نفر رسیده و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا نیز به بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته است.

تعدا مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی که در شرایط حاد قرار دارند بیش از ۱۳۰ نفر بوده و بهبود یافتگان نیز به ۱۸۵۵ نفر رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    سرزمینهای اشغالی نه اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس