کد خبر 1060331
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
روحانی نمایه

رئیس جمهور در گفت و گو با محمد اسلامی، دستور داد یک ارزیابی از شرکتهای حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی که در ایام تعطیلی دچار ضرر و زیان شده اند، انجام گیرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در گفت و گو با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دستور داد یک ارزیابی از شرکتهای حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی که در ایام تعطیلی دچار ضرر و زیان شده اند، انجام گیرد و گزارش آن برای اقدامات لازم به ستاد ملی مبارزه با کرونا و هیات دولت ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

تاکید روحانی بر استفاده از تجارب سایر کشورها در مبارزه با کرونا

دستور روحانی برای پیش‌برد سریع طرح گرمسیری بعنوان اولویت کشور

دستور روحانی به نمکی درباره طرح فاصله‌گذاری

روحانی با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی از وزیر راه و شهرسازی خواست تا وضعیت حمل ونقل عمومی و تردد در جاده ها را برای شرایط فاصله گذاری هوشمند که از فردا (شنبه) آغاز می شود، در جلسه آینده ستاد ملی مبارزه با کرونا گزارش نماید.

رئیس جمهور همچنین ضمن گفت و گو در خصوص وضعیت حمل ونقل عمومی مسافری جاده ای،هوایی و راه آهن، برای پیشبرد پروژه های عمرانی در احداث راهها و راه آهن به سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص به پروژه های مذکور دستورات موکدی صادر نمود.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این گفت و گو اظهارداشت که رکود ایجاد شده در صنعت حمل ونقل متاثر از بحران کرونا قابل ملاحظه است و نیازمند رسیدگی ویژه و اعطای کمکهای اعتباری ازمحل منابع و تسهیلات مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    5 0
    دستور کرونایی روحانی به وزیر راه// الو وزیر راه .بگوشم جناب حسن آقا اَمرَک. دستور بدهید بخشنامه کنید بایستی تمام راههای ورود ویروس کرونا به بدن شهروندان را مسدود کنند.صمعک اطاعت!
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 0
    از کل ملت میخوام این دعا رو برای روحانی و اشنا و نهاوندیان و جهانگیری و نوبخت و تمام دولت کنند دعا اینه خداوندا همه اینها رو به همان چیزی دچار کن که میخواهند سر ملت بیارند همگی بگید مطمئن باشید خداوند اجابت خواهد کرد ان شالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس