روحانی نمایه

رئیس جمهور بر بهره گیری از طرح ها و تجارب سایر کشورها در زمینه تولید دارو و تجهیزات مورد نیاز در مبارزه با کرونا تاکید کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام  حسن روحانی رئیس جمهور در گفت وگویی با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز ضمن تقدیر از تلاش های بسیار موثر شرکتهای دانش بنیان که در بحث مقابله و مبارزه با بیماری کرونا نقش بسزایی ایفا می کنند، به وی دستور داد با هدف تبادل اقدامات و ابتکارات جدید و بهره گیری از طرحها و تجارب سایر کشورها در زمینه تولید و ساخت داروها و تجهیزات مورد نیاز در مبارزه با کرونا، اقدامات لازم انجام گیرد.

سورنا ستاری نیز در این گفت وگو گزارشی را از اقدامات انجام شده و دستاوردهای شرکت های دانش بنیان ارائه کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی GB ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    10 0
    آخه بیشعور کشور ما که قبل آنها درگیر کرونا شده آنها باید از تجربیات ما استفاده کنند یا ما از تجربیات آنها. در ثانی اگر منظور کشور های غربی هستند که وضع آنها از ما خیلی خراب تر است . والله حرف نزنی سنگین تری .
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      5 0
      نمیتونه بدبخت، نمی تونه والا خودش جلوی دوربین اعتراف کرد گفت من بلد نیستم. منتهی بدبختی اونجاست اونایی که باید گوشش رو بپیچن یه سری اُسکُل سلفی بگیر هستن و یه سری دیگه هم فاسدهای اخلای و مالی، دیگه تا تهش رو بخون.. وقتی مهناز جون و بارانجون به قول اقای رائفی پور انتخاب کنن همینه دیگه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس