کد خبر 1060091
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
تئاتر

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 3 خود درباره شیوع ویروس کرونا، اعلام کرد تعطیلی تمامی مراکز فرهنگی، هنری و سینمایی کشور تا اطلاع بعدی همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، اطلاعیه شماره۳ کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره فعالیت مراکز فرهنگی، هنری و سینمایی کشور صادر شد.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه مهم وزارت کار در خصوص وام یک میلیون تومانی

جزئیات جدید فعالیت‌های صنفی در روزهای کرونایی

در این اطلاعیه آمده است:

ضمن قدردانی از ملت بزرگ ایران و اصحاب فرهنگ، هنر در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های پیشگیرانه، بدینوسیله اعلام می شود: نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت اجرای دقیق دستورالعمل فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و پرهیز از شکل گیری تجمعات پرخطر بمنظور اطمینان از قطع زنجیره انتقال بیماری، سالن های سینما، تئاتر، موسیقی، آموزشگاه های آزاد هنری و نمایشگاه های فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

همچنین سایر مشاغل مرتبط فرهنگی و هنری غیر تجمعی با رعایت دستورالعمل های  بهداشتی از ۲۳ فرودین در سراسر کشور و از ۳۰ فروردین در تهران مجاز به فعالیت می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 0
    با سلام با توجه به طرح مرحله دوم فاصله گذاری هوشمند از تاریخ 23 فروردین در مورد کسبه بازاریان و ادارات دولتی با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رضان مساجد نیز می توانند با این طرح فاصله گذاری هوشمند و موارد رعایت موارد بهداشتی حد اقل در ماه مبارک رمضان نمازبر گذار نمود بعضی از استانها و حتی شهرها که کمترین آمار کرونارادارند مساجد در این ماه مبار ک رمضان باز دایر باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس