کد خبر 1060084
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
وزارت تعاون کار

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه «مردم و رسانه‌ها به شایعات توجه نکنند و به اعتبار منابع اطلاع رسانی توجه شود» درخصوص وام یک میلیونی اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش مشرق، پس از آنکه هفته گذشته محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که متقاضیان وام یک میلیون تومانی باید برای ثبت نام به "سایت" مراجعه کنند، عده ای از افراد تصور کردند منظور از سایت مورد نظر، سایت (Refahi.ir) است که با مراجعه به این سایت باعث کند شدن فعالیت آن شدند؛ در صورتی که منظور از سایت ثبت نام وام یک میلیون تومانی، این درگاه اینترنتی نبود.

بیشتر بخوانید:

نحوه پرداخت وام ۱ میلیونی به یارانه بگیران

سازمان برنامه و بودجه نیز طی اطلاعیه ای اعلام کرد، به زودی آدرس کامل و جزئیات ثبت نام وام یک میلیون تومانی اعلام خواهد شد. 

با این وجود، شایعه مراجعه به سایت های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برخی رسانه ها و فضای مجازی، موجب مراجعه گسترده مردمی متقاضی این وام به این سایت ها شد.

از اینرو، دقایقی پیش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: "به دنبال اعلام خبر ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مطالبی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه برای ثبت درخواست خود، به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سایتهای مربوط به این وزارتخانه مراجعه شود، به اطلاع رسانه های محترم و هموطنان عزیز می رساند همانگونه که در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه منتشره در تاریخ ۲۰ فروردین ماه آمده است؛ هنوز نحوه، زمان بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است. بر همین اساس، ضمن عنایت ویژه به این موضوع و پرهیز از توجه به اخبار ساختگی،جعلی و شایعه پراکنی ها تاکید می شود اخبار و اطلاعیه ها در این خصوص را صرفا از منابع و پایگاه اطلاع رسانی رسمی این وزارتخانه دنبال کنید."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سیدصادق فتاحی کلور IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    سلام بلاخره نفهمیدیم سایتی هست براثبت نام وام یانه اگه هست لطفا درستش وواقعی شو بالاغیرتن بگید
  • صحیه الهیاری IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    سلام من روز اول ثبت نام یک میلیون کردم پیام هم اومد ولی نریختن چرا
  • صدیقه امیری IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    منیک زن سرپرست خانواده هستم مستاجرم با بچه هام نیاز شدید به وام یکمیلیون کرونایی ویارانه معیشتی دارم چرا بحسابم واریز نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس