ویژه های مشرق 18 فروردین

پروانه سلحشوری نماینده مردم در مجلس است. سوال اینجاست که وی در هفته ها و ماههای اخیر برای مواجهه با بحران کرونا، چه اقداماتی انجام داده است؟!

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** پروانه سلحشوری: به کرونا هم مثل شهادت سردار سلیمانی اهمیت بدهید!

«پروانه سلحشوری» نماینده اصلاح طلب مجلس در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «براساس اطلاعاتی که بنده دارم آقای روحانی درخواست برداشت یک‌میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بحران کرونا داشته‌اند. هدف نیز تامین نیازهای بهداشتی و پزشکی و کمک به اقتصاد خرد در کشور بوده است. با این وجود هنوز پاسخی به این درخواست رئیس‌جمهور داده نشده است. ما در مجلس در یک روز دویست‌میلیارد دلار به سپاه قدس اختصاص دادیم. بدون شک در شرایط کنونی حفظ سلامتی مردم از مسائل دیگر مهم‌تر است و این در حالی است که کشورهای دیگر نیز درگیر مقابله با بحران کرونا هستند. آیا وقتی سلامتی مردم در خطر است نمی‌توان مبلغ بیشتری در نظر گرفت؟».

سلحشوری در ادامه گفت:«بنده معتقدم در شرایط کنونی در جامعه شکاف «دولت- ملت» زیاد شده است و بی‌اعتمادی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است».

اظهارنظر پروانه سلحشوری از چندمنظر قابل بررسی است.

۱- وی در این مصاحبه گفته است «ما در مجلس در یک روز دویست‌میلیارد دلار به سپاه قدس اختصاص دادیم. بدون شک در شرایط کنونی حفظ سلامتی مردم از مسائل دیگر مهم‌تر است». لازم به ذکر است که مجلس شورای اسلامی پس از اقدام جنایتکارانه دولت تروریست آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دی ماه ۹۸، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی را برای کمک به سپاه قدس اختصاص داد.

۲- خانم پروانه سلحشوری در این مصاحبه برای تحریک مخاطب و ایجاد فضای دوقطبی، به دروغ، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را ۲۰۰ میلیارد دلار جا زده است!

۳- ظاهرا بخشی از بدنه طیف اصلاح طلب همچنان در شوک حضور میلیونی و باشکوه مردم عزیز ایران در تشییع تماشایی پیکر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی است. به همین خاطر از هر بهانه ای برای عقده گشایی بهره می برد؛ این طیف حالا با موج سواری بر کرونا، حاج قاسم سلیمانی، سپاه قدس و مدافعان حرم را موردحمله قرار داده است.

۴- پروانه سلحشوری در این مصاحبه، با سیاه نمایی وضعیت کشور در مقابله با کرونا، مدعی شکاف میان مردم و حاکمیت و ناتوانی حاکمیت در مدیریت اوضاع شده است. این در حالی است که اولا مردم همکاری خیلی خوبی در مقابله با بحران کرونا داشته و تنها در یک نمونه در ۱۳ فروردین(روز طبیعت) با عدم حضور در پارک ها و بوستان ها، نقش قابل توجهی در کنترل شیوع کرونا ایفا کردند.

۵- ثانیا مجموعه نهادهای حاکمیت از وزارت بهداشت تا سپاه و ارتش و وزارت دفاع و همچنین جامعه پزشکی و پرستاری و طلاب و بسیجیان و هیات مذهبی نیز اقدامات تحسین برانگیزی در مقابله با کرونا انجام دادند. مجموعه این اقدامات موجب شد تا به لطف خدا، ایران رکورددار بهبودیافتگان در سطح جهان باشد. آن هم در برهه ای که آمریکا و کشورهای اروپایی در آزمون کرونا مردود شده و مشغول راهزنی و دزدی محموله های اقلام بهداشتی از یکدیگر هستند.

۶- همکاری تحسین برانگیز مردم با حاکمیت در مواجهه با کرونا، رسانه های اپوزیسیون را بدجوری عصبی و کلافه کرده است. علاوه بر این، مجموعه اقدامات نهادهای حاکمیتی در مواجهه با کرونا، تحسین سازمان بهداشت جهانی را در پی داشته است. اما امثال پروانه سلحشوری حاضر به دیدن این واقعیت های افتخارآمیز نیستند و اصرار دارند که مردم فهیم ایران را مردمی بدبخت و بیچاره معرفی کنند!

۷- پروانه سلحشوری نماینده مردم در مجلس است. سوال اینجاست که وی در هفته ها و ماههای اخیر برای مواجهه با بحران کرونا، چه اقداماتی انجام داده است. لازم به ذکر است که همسر خانم پروانه سلحشوری، از مدیران ارشد یکی از وزارتخانه های اقتصادی دولت است.

** مشاور خاتمی: روحانی مسائل کم اهمیت‌تر از کرونا را هم نتوانست مدیریت کند

«عبدالله ناصری» مشاور رئیس دولت اصلاحات و عضو شورای سیاستگذاری اصلاحات در مصاحبه با روزنامه جهان صنعت گفت:«توجه داشته باشید که دولت در سال‌های قبل خیلی مسائل کم اهمیت‌تر از کرونا را هم نتوانست مدیریت کند. از آنجا که آقای روحانی در دو سال گذشته منفعل بوده و باری به هر جهت عمل کرده است طبیعتا نمی‌توان از او انتظاری داشت. به جهت اینکه دولت برنامه‌ای برای مقابله با کرونا ندارد شاهدیم که وزارت بهداشت یک موضعی می‌گیرد و وزارت صمت موضع دیگری. من معتقدم انتظار مدیریت این شرایط از آقای روحانی اساسا انتظاری واهی است زیرا او مدت‌هاست که به طور جدی نشان داده هیچ برنامه‌ای ندارد و دچار روزمرگی شدید است».

ناصری در ادامه گفت:«حتما ارزیابی جامعه مدنی در سال آینده از عملکرد روحانی و دولت به مراتب منفی‌تر و سیاه‌تر از قبل خواهد بود...البته اگر آقای روحانی این وزرای ضعیف و نالایق را از دور خود کنار بزند و یکسری آدم‌های باتجربه را برای مدیریت کرونا روی کار آورد، در همین شرایط تحریم و با همین محدودیت منابع هم می‌توان تصمیمات خوبی گرفت. ولی مردم باید بدانند که تصمیمات مطلوب ضدکرونایی با آقایان رحمانی، نمکی و نوبخت انجام شدنی نیست و متاسفانه آقای روحانی هم با طناب اینها در چاه می‌رود».

مشاور رئیس دولت اصلاحات در ادامه گفت:«آقای روحانی اما کار را رها کرده و من معتقدم که منتظر سپری شدن این یک سال است تا جامعه وارد فضای انتخاباتی شود».

این روزها سپاه و ارتش و بسیج و طلاب برای شکست ویروس کرونا، در کنار دولت قرار گرفته و شبانه روز مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. همزمان، فعالین اصلاح طلب، گوشه ای نشسته و ژست منتقد و اپوزیسیون به خود گرفته و گلایه می کنند که چرا دولت روحانی، از کارآمدی لازم در مدیریت بحران برخوردار نیست.

این قبیل انتقادات از سوی فعالین اصلاح طلب، بیشتر از آنکه با هدف بیان کردن مشکلات کشور و مطالبات مردم باشد، صرفا ترفندی برای پاک کردن صورت مسئله و جداکردن سفره خود از دولت است.

اکثریت مطلق دولت روحانی، از معاون اول تا وزیر نفت و وزیر خارجه و وزرای اقتصادی و...همگی متعلق به طیف اصلاح طلب هستند. بنابراین اصلاح طلبان شریک کارنامه دولت در به وجود آمدن وضع موجود هستند، اما با بی اخلاقی در پی شانه خالی کردن از مسئولیت خود هستند.

اصلاح طلبان می خواهند تا با جداکردن سفره خود از دولت، برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده شوند، برای همین انتقادات تند و تیز این طیف علیه دولت، هر روز رنگ و بوی بیشتری به خود میگیرد.

** حمله حامیان FATF به مجمع تشخیص مصلحت نظام

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «اکنون ۲ شورای نگهبان داریم؟» نوشت:«مجمع تشخیص مصلحت نظام از نهادهای اصلی کشورمان است که یکی مهم‌ترین مسئولیت‌هایش حل اختلاف میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان است؛ اما مدت‌هاست نه فقط در موارد اختلافی که هرجا مصلحت بداند به موضوع قانون‌گذاری ورود می‌کند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«یکی از برجسته‌ترین مواردی که بدون وجود اختلاف میان مجلس و شورای نگهبان راهی مجمع شد، لایحه پالرمو از چهار لایحه FATF بود که در مجمع ماند تا خاک بخورد. بی‌توجهی مجمع به لایحه پالرمو و CFT تا جایی پیش رفت که ایران دوباره در لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی یا همان FATF قرار بگیرد تا این‌گونه از ۱۹۰ کشور جهان فقط ایران و کره شمالی در این لیست باشند».

برخلاف ادعای این روزنامه اصلاح طلب، لوایح مرتبط با FATF از موارد اختلافی میان شورای نگهبان و مجلس بود و به همین خاطر از سوی مجمع تشخیص مصحت نظام مورد بررسی قرار گرفت.

اصلاح طلبان در سال ۹۴ و همزمان با بررسی برجام در نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز با این دروغ که هر روز تاخیر در اجرای برجام، ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به کشور می زند، تلاش کردند تا این توافق خسارت بار را هر طور شده به کشور تحمیل کنند.

حالا این طیف با ژست مظلوم نمایی و حمله به مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی تکرار این اقدام مغایر با منافع ملی است.

برخلاف ادعای حامیان اف ای تی اف، اکنون تنها حدود ۳۶ کشور جهان عضو اف ای تی اف هستند. کره شمالی پیش از این به دو کنوانسیون پالرمو و سی اف تی پیوست، اما نه تنها از لیست سیاه اف ای تی اف خارج نشد، بلکه این سازمان بین دولتی بهانه های جدیدی را مطرح کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 139
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 35
  • علی میرمحمدی IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    خانم سلحشوری برو در آمریکای دارای ترامپ تا راحت بشی.
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      58 47
      فکر کردم با رفتن حقیقت جو، از شر امثال پری بلنده خلاص شدیم، اما امان از پری ها، پرستو ها، پروانه ها، ...
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      91 41
      اکثر بسیجیان و مومنین و انقلابی ها در میدان عمل هستند انوقت این زنک کجا است در این روزها ایا هزینه مادی خدمت روزانه چند میلیون بسیجی اندازه چند صد دلار صندوق نیست؟گیرم که یک میلیارد از صندوق را دادند تازه اگر به سرنوشت دهها میلیارد دلار و سکه سیف و جهانگیری دچار نشد این زن تضمین میدهد کرونا تمام شود؟
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      کل جریان اصلاحات اگر یکجا بمیرد فکر نکنم به اندازه جمعیت یه شهر کوچک که برا سردار جمع شد جمع شوند برا تشییع
    • SE ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      68 51
      جبهه و جنگ و مبارزه با داعش و صهیونیسم و تروریستهای ریز و درشت دیگه پیش کش خانم سلحشوری. ایشان اگر راست میگه همت کنه بره پرستاری بیماران کرونایی شهیده شه ببینیم چند نفر میایند تشیع جنازه ایشان
    • سید IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      48 24
      تبعات اندیشه های اصلاح طلبان تهوع آور پایه و بانی بیشتر معضلات اجتماعی در جامعه ایران است!!!
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      43 43
      این ها خیلی ها شون چشم دیدن سردار را نداشتند ولی خدا بد جوری گذاشت تو کاسشون هنوز هم که هنوزه میسوزند
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      35 17
      به قول اون بنده خدا اب را باید جایی بریزی که داره میسوزه سلجشوری بدجوری داری از حضور میلیونی مردم در تشییع سردار میسوزی .. بسوووووز..
    • حجت IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      38 16
      جناب، والا بلله برو دیگه . جان عزیزت برو.راحت شو از این مملکت. برو پیش ترامپ جونت
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      34 13
      جناب سلحشوری! چه خبر از آرتروز گردنت؟؟؟ بهتری؟؟؟؟
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      32 27
      به کوری چشم ترامپ و عوامل داخلی اش! و پزشکان بدون مرز (جاسوس) با اتحاد مردم ، همت مسئولین ، از جان گذشتگی مدافعان سلامت و ایثار نیروهای مسلح مخصوصا بسیجیان ویروس منحوس کرونا را شکست می دهیم.
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      26 22
      تنها راه مقابله با کرونا حذف کردن اصلاح طلبان بی کفایت از چرخه سیاسی و مدیریتی کشور است.
    • US ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      15 12
      البته این نکته را بگم حالا چاپ میکنید یا نه. سردار شهید عزیز دل ملت بود و هست. مردم از همه طیف ها اومدن برای بزرگداشت سردار شهید. اما این موضوع ربطی به طیف شماها نداره. مصادره حضور میلیونی مردم در تشییع سردار شهید ممنوع. این اشتباه را خیلی از تند روها کردند مثل اون خانم ابوطالبی که اصلا فکر کرد مردم بخاطر خود این شخص اومدن تشییع که جوگیر شد و گفت همه برید بیرون من یک تنه هستم
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      16 23
      کاش این زن به اندازه ی مگس درجهان هستی مفید بود،در هر شرایطی به بدترین شکل سرسپردگیشو به غرب نشون میده.
    • IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
      3 25
      ۲۲:۰۸ همه حرفات درست منتهاش دیگه ابوطالبی بیچاره کی گفت شما همه برین من خودم هستم ۱کلاغ ۸۰۰کلاغ نکن دیگه
  • آوا IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    کرونا اگر یک خوبی داشت آن هم تعطیلی این مجلس بود که بیشتر از این ضرر نرسانند
    • فرید IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      74 53
      این ضعیفه پروانه سلحشوری واقعا افسار پاره کرده، واقعا چرا توی مجموعه نظام هیچ مرجعی وجود نداره که به این سمپاش برقی یک تودهنی جانانه بزنه تا حساب دستش بیاد، چرا توی مجموعه نظام اسلامی دروغگویی محرز و علنی و مغرضانه سیاسیون جرم قابل پیگرد اعلام نمیشه ؟ خدا شاهده که توی همچین موردی به آقای رئیسی بابت عدم برخورد با چنین جماعت فاسدی انتقاد وارده.
    • از تيرانا US ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      5 38
      مجلس بعدي ان شاالله با رياست ما .
    • دایی جان ناپلئون DE ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      56 36
      کرونای چینی باعث شد که چین نفت را یک دهم قیمت بخرد و ماسک را ده برابر قیمت بفروشد
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      29 15
      انشاالله مجلس انقلابی، باعث رسوایی نمایندگان اصلاح طلب مجلس فعلی میشه
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      28 39
      "دایی جان ناپلئون " لااقل ماسک خریده شده رو بهمون رسوندن نه مثل بریتانیا صغیر ماسک های خریده شده رو هم بهمون ندادن دزدیدن
    • بهلول IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      34 36
      کرونا چینی نیست بلکه در چین رها شد. این دیگه از روز هم روشن تره که این گندکاری کار شیطان اکبر، آمریکاست. بعد چین میلیارد ها دلار در صنایع دیگر ضرر بده که چند سنت ماسکشو گرانتر بفروشه. جنست چیه؟
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      6 0
      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    کی به سردار حمله کرد ؟ چرا جو میدین ؟ گفت یه کمی هم پول برای سلامتی مردم بدن .
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      66 32
      چرا باید اسم سردارو کنار کرونا بزاره؟
    • ح IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      64 59
      بابا جون ناراحت نباشید.............باندمشرق نیوز اهداف خداوندان زر و زور و تزویر براشون خیلی مهمتر از سلامتی ملت فلک زده است..............اینها فقط موج سواری می کنند و بس!!!!!!!!!!!!!!! هنوز درک نکرده اند ملت مظلوم در چه شرایطی هستند
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      40 41
      ما هم می گیم تشییع سردار رو سپاه انجام داد،وداع با اون کار سپاه بود اگه از این سبک مدیریت خوشت میاد به آشیخ حسن تون بگو ،ترمز دستیو بکشه ، از ماشین پیاده شه و سوییچ هارو تحویل بده .
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      26 29
      مزخرف میگی از حقیقت میترسید از تکرار چی بیسوادتون خبری نیست دق و دلتون رو از مشرق میطلیبید خب دوباره تکرار میکردید
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      6 10
      اصلا چه ربطی داشت که بخواد بگه؟غیر از اینه که باز بیکفایتی و بی عرضگی و ناکارامدیشونو باز میخوان پشت یکی قایم کنن و حواسارو پرت کنن از اوضاع معیشتی؟غیر از اینه که از محبوبیت سردار سلیمانی دارن میسوزن و دنبال تخریبن؟
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
      9 12
      باید به جای اسم سردار ، اسم باباشو کنار کرونا میآورد. اینا لیاقت اینم ندارن که اسم مبارک سردار رو به زبون بیارن.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    80 25
    پروانه سلحشوری مشکلش اینه که کودنه. به معنای واقعی کلمه و نه به عنوان ناسزا. ایشون واقعا کودن هست و بهره هوشیش بعید میدونم حتی نرمال باشه و این مشخص هست از گافهاش و شبه استدلالهاش. دونکته وجود داره حالا: اولا کی به ایشون دکترا داده؟ کدوم استاد راهنما و دانشگاه پای مدرک ایشون را امضا کردند دوما اینکه اصلاحات واقعا معرف همچین ادمی بوده؟ لااقل تست هوش نمیگیرند ولی مصاحبه که میتونند بکنند. ولی نکته میدونید کجاست؟ همون حرف حجاریان، ما باید خواسته هامون را از دهان سلبریتی جماعت بگیم، وجه اشتراک؟ کودنی و ساده لوحی این دو، سلحشوری و سلبریتی جماعت هست که میتونند اصلاحات در کمال بی شرمی بازیچشون کنند تا مثلا حرفهای صد من یک غازی بزنند که اصلاحاتچیا ترجیح میدند هزینه ندند بابتش و بسپارند به دست این عروسکهای بلاهت
    • ناشناس IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      46 29
      یه جایی خوندم نوشته بود ابدا فکر نکنید کسی که تحصیل کرده ست فهمیده س . یک نفر میتونه در عین اینکه دکترا داره احمق باشه که نمونش بین مسئولین از شمارش خارجه . شعور ربطی به مدرک تحصیلی نداره .
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    61 33
    بنده خدا اهنوز مبلغ را هم نمیدونه! یا فرق میلیون و میلیارد دلار را. ببین مجلس دست دسته گلای خاتمی و تکرارش تو این چند سال تحت تصرف کیا بوده!!
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      17 20
      نماینده بی سواد
  • محمد IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    19 21
    اندکی از حماقت لیبرال های شرق اینکه باعث و بانی امثال روحانی شدند
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      10 19
      پس نقش شما و تکرار چیتون چی شد خودتون رو به نفهمی زدید
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    41 32
    بدبخت عقده ای داری دق میکنی بکن تا گور بگورشی بدبخت اگر سردار سلیمانی نبود الان باید کلفتی داعشی ها را میکردی بوزینه
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    40 32
    سلحشوری چقدر بی شعوری !!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    49 26
    با دیدن این خانم یاد مواضع فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس ششم می افتیم که اصلاح طلب فابریک بود و به مانند ایشان چادر را پوششی برای رفتار های خود داشت و آخر عاقبتش بعد از فرار از کشور را هم می توان در جستجوهای اینترنتی دید اینها همه نشانه تهی بودن افکار این جماعت است و وای به حال آخرت مردمی که فله ای رای داده و این قماش را وکیل خود کرده اند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    34 25
    چرا ما عادت کرده ایم به راحتی از کنار این حرف ها بگذریم اگر به عمد دویست میلیون یورو را دویست میلیارد دلار گفته ای که باید بروی زندان اگر فرق این دو را نمی دانستی جایت در مجلس نیست مثل این می ماند من بروم برای دانش اموزان یک کلاس بستی بگیرم مغازه دار بگوید سی هزار تومان می شود من بیایم سی میلیون از پول بیت المال به او بدهم
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    25 31
    مشرق و دوستانش هرجا که بوی پول و قدرت باشد بها می دهند
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      25 18
      مثل همون سلحشور فهمتون در همین حده
  • امیر IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    34 14
    یک دلیل خیلی خوب برای عدم احراز صلاحیت کسی که فرق میلیون و میلیارد را نمیدونه .
  • تحصیل کرده IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    20 30
    به کرونا هم مثل شهادت سردار سلیمانی اهمیت بدهید به اضافه دروغ و تحریف هایی که کمک به سپاه قدس را هزار برابر کرده به اضافه کمی دروغ دونگ دیگر و نمک و فلفل به میزان دلخواه می شود خوراک رسانه های غربی برای تف انداختن به گوش مردم نمااااینده مجلسسسس !!!!
  • حامد IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    28 18
    پروانه ساحشوری حرف بی ربطی زده. موجب رسوایی است که مجلس چنین نمایندگان بی منطق دارد. باید از اینها تست هوش گرفته شود. البته باید به سخنان چنین نماینده ای به اندازه میکروب و ویروس و باکتری ارزش قایل شد و باید گفت اینها مانند ویروس و باکتری و میکروب به جان این ملت و نظام افتاده اند و ضرر چنین نماینده هایی از کرونا و باکتری بیشتر است.
  • . IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    26 7
    مشکلاتی که این مردم کرونا زده دارد نتیجه 7 سال حماقت، انفعال، فراکسیون امید و دولت امید بوده. این خانم هم با این استفراغ سیاسی بیشتر حال ادومو به هم میزنه قطعا جان بیماران برای هر کسی بیشتر از اینها مهم است.
  • احمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    27 16
    الان پیشنهاد شما چیه؟ راهپیمایی میلیونی انجام بدیم برای کرونا مثل تشییع سردار سلیمانی که مثل اون اهمیت داده باشیم؟ یا حمله موشکی بکنیم به جایی؟ یه ماه و نیمه مدارس و دانشگاهها تعطیل بوده. بیست روز هم اکثر مشاغل تعطیل هستن. چطوره شما یک دقیقه سکوت رو بیشتر اجرا کنی.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    48 14
    بعضی وقتا که از رفتن سردار خیلی ناراحت میشم برای اینکه خودمو اروم کنم به خودم میگم سردار بودنش تو این دنیا و خدمت کردن به این ادما واقعا حیف بود. اینا لیاقت سردارو نداشتن.
  • ميراحمد IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    16 7
    اين بی عقل را ول كنيد بنده خدا از كمبود محبت رو به اين همه حرف هاي چرت و پرت مياره اگه از طرف خانواده با برخورد صحيحي طرف ميشد نميومد خودش و در كرسي نمايندگي به ملت بخورانه
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    21 19
    ننه قمر ننه قد قدا نمی رخونتو ن ترو بخدا ننه بای بای بای دوره ات تمام شد برخون شاید ارتروز گردنت خوب بشه بروبراعزیزمادر این یکماه باقی مانده را هم استراحت کن خونه داری یاد بگیر حرف زدن که بلد نبودی همبشه چرندیات خداراشکر که مجلس تعطیل شد شمارا دیگر تمی بینیم این از مواهب کرنا در ایران بوده
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    23 7
    اونایی که باید به کرونا اهمیت بدن نفر اولش ریس جمهور بی تدبیره بعد اون مجلسی است که شما ترسوهای نماینده رفتید خونه هاتون و جلسه نمیذارید
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    20 6
    نماینده عقده ای دهانش فقط به مضخرف باز می شود و فقط دنبال عقده گشائی است تو چهار سال نماینده بودی؟ کارنامه ای داری؟ خیر فقط گنده گوئی بی حاصل فقط حاشیه
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    11 2
    چند ماه دیگه همین خانوم اون ور اب با یه تاپ و شلوارک براتون عکس میفرسته مثل بقیه سلفهای اصلاح طلبش
  • ح- ی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    13 18
    این ضعیفه هم مریض است اما نه نوع کرونا که بفهمد چه می گوید وچه بلغور می کند خانم دست بردار از خوش مزه گی مریضی غرب گرایی وغرب پسندی کی می خواهی بفهمی نمی دانیم .امید واریم خدواند نرا سرعقل بیارد وبرگردی هرچند تو ام مثل بعضی ها مریضی ات مصری است
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    14 11
    پروانه سلحشوری خفه شو - بمیر- بتمرگ
  • مم IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    17 15
    به نظر بنده زنیکه شعورندارد نفهم درحد اندازه امثال شما واربابا تو نیست که اسم سردار سلیمانی را می آوری این دفعه اگر اسم سردار خواستی بیاری حتما دهنت آبکشی کن
  • مسلم IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    10 17
    میگم بچه ها ، این پروانه استعداد این را دارد که مث فاطمه حقیقت جو نماینده سابق اصلاح طلب سر از امریکا دربیاره...
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    17 14
    پروانه جون اگه به سپاه قدس کمک اعتباری کردید برای حفظ جان خودتان بوده و گرنه اسیر داعش می شدید. ضمن اینکه هر کمکی چه کرونا چه غیر کرونا، باید استدلال منطقی پشتش باشد. دولت معتدلتون در بخور بخور اعتبارات ید طولایی دارد.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    11 11
    سلحشور = حقیقت جوی سری آینده
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    16 12
    چی از جون مردم میخوان اینها یکی نیست بگه تو فرق میلیون با میلیارد تشخیص نمیدی لطفا حفه شو
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    18 6
    ان شاء الله خدای سردار سلیمانی یه جوری بزنه تو کمرت که نتونی از جات بلند بشی. کاش به جای فاطمه رهبر تو مرده بودی.حیف اون فرشته نازنین که رفت و تو خل و چل هنوز نفس میکشی و هوارو آلوده می کنی و دهن گشادتو نمی بندی و خفه خون نمیگیری‌. قربون خدا برم که امثال توام شدید آدم!
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    21 14
    رفتار سلحشوری خیلی شبیه رفتار برخی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم هست. افرادی همچون حقیقت جو که الان پادوی ترامپ شده
  • رضایی IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    10 1
    امثال خانم سلحشور ستون پنجم دشمن هستند وگرنه یک حامی دولت و نماینده و مسئول در چنین شرایطی اب به اسیاب دشمن نمی ریزد این کشور مظلوم از این خائنین زیاد داشته ودارد
  • سیدعلی IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    12 0
    ایشون حالش خوب نیست وامثال وی که دیگر نماینده مجلس نیستند به سیم آخر زده اند وگرنه فهم تفاوت میلیارد با میلیون و دلار با یورو را مغزی به اندازه مغز گنجشک راهم می داند
  • DE ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    11 0
    پروانه سلحشوری: به کرونا هم مثل شهادت سردار سلیمانی اهمیت بدهید/ بهانه است دروغ است این اصلاح طلب چی ها اگر در فکر مردم بودند 35 سال وقت داشتند . فقط جیب خود و دوستانشان را پر کردند. هیچکس به اندازه سه نمیلیتریها و اصلاح طلبچی ها از کرونا متنفر نیست زیرا کرونا آمد شد تیتر اول روزنامه ها و دیگر کسی اهمیت به خودزنی ها و جیق های بنفش دروغین این جماعت نمیدهد. دارند از بی تیتری میترکن هرچه به درو دیوار میزنن کرونا تیتر اول است .
  • محققی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    18 7
    چرایکی نیست دهن این موجودبه ظاهرانسان روببنده کجاست قوه ی قضاییه تاتکلیف این خان یکباروبرای همیشه روشن بشه
  • حنانه US ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    26 4
    این زنکه کسی دیگه ای را برای عقده گشایی پیدا نکرد خدا لعنتت کند
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      14 1
      او که نمی تواند کس دیگرغیر از حاج قاسم را پیدا کند چون بیشترین ضربه را به اربابان آمریکایی و انگلیسی اش سپاه قدس به فرماندهی آن سردار نازنین زده است
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    19 4
    بابا شما به خدا مقصر هستید که خبر از این سِلحشوری میزنید آخه این آدمه؟؟؟؟ این بیچاره اون زمان که نماینده بود حرفاش پشم هم نبود چه برسه به الان ....
  • حسین IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    19 7
    سلحشوری شعور نداره ،من متعجم امثال این پست فطرتها که مانند سلحشوری زیاد هم هستند چطور در مجلس جا خوش کردن،اگر امثال حاج قاسم ها نبودند سلحشور ی به خودش جرأت این اراجیف را نمیداد
  • مسعود IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    20 6
    خانم سلحشوری دهانت را ببند
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    13 2
    ملخ خانم برو بمیر. با داعشیان محشور میشی انشا الله
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    10 2
    این پروانه سلحشوری دروغ به این بزرگی را گفته چرا دادستان مدارک لازم را از ایشان نمی خواهند ضمنا نشر اکاذیب مصدام فع مجرمانه ایشان است آنهم برعلیه امنیت ملی ملت - آقای دادستان این زن را به اشد مجازات در بند زنان محکوم کنید
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    10 1
    اصلاح طلبان بی خاصیت
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    6 5
    اسمی از سردار سلیمانی نبرده این خانم اصلن یه چیز دیگه داره میگه
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
      2 1
      اشتباه مثبت دادم معلومه اصلا متنو نخوندی
  • GB ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    29 1
    خانم سلحشوری شما در حدی نیستی که صلاحیت اظهار نظر در مورد شهید سلیمانی باشی. شما ضدیت با انقلاب و نوکری آمریکا را همانگونه که قبلا انجام میدادی بی محتوایی و رذالتت کمتر هویدا میشه.
  • حمید IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    12 0
    بازم که مرده‌های سیاسی‌رو نشون میدی مشرق! بزار اونقدر زر بزنن تا بترکن
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    11 1
    بی ادب و گستاخ
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    9 1
    در تاریخ سیاسی انقلاب پروانه سلحشوری یک شوخی ابلهانه بود
  • فرا جناحی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    7 1
    خداوند خود منتقم خون مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام است چه کسی میتواند نسبت به شهیدی که خیلی ها در جهان بخاطر شهادتش ناراحت شدند کینه داشته باشد
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 16
    مشرق معلومه کامنتها هم تولید خودتوته.کامنتها یه جوری انگار کل مردم بسیجی و تروریستند. نخیر مردم منتظر فرصتند تا نسل بسیج و بسیجی رو از روی زمین بردارند.
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      7 0
      باشه تو راس می گی، فقط بعدش عمه ی ترامپ برات ماسک تولید می کنه و سطح شهر رو ضد عفونی می کنه؟ یهو یه چی مثل داعش اومد تو اتاق های خونتون نگران نشیا ( البته بعیده برات مهم باشه، هست؟ )
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      7 0
      مردم کجا؟کمپ تیرانا؟یا سگ سعودیای استخون لیس؟کسی که قدرشناس باشه ۱تار موی بسیجی که تو این روزای بحرانی جهادی کار میکنن و غذا و آب‌میوه میدن اینور اونور و خیابونارو ضدعفونی میکنن.... با ۱۰۰تا بی خاصیت فاسد خائن مثل تو عوض نمیکنن
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      5 0
      از نوع ادبیات و جمله بندیت کاملا معلومه تروریست کیه.نسل عده ای رو از رو زمین برداشتن همیشه خواست عده ای وحشی خونریز روانی بوده که در طول تاریخ هم همیشه پوزشون به خاک مالیده شده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
      0 0
      منتظر فرصتم تا خون شما رو مباح اعلام کنند. هیچ رحمی به توی خائن وطن فروش نمیکنم شک نکن من بسیجی دل رحم روزی امثال ترو به درک اصل میکنم. فوق لیسانس دارم 29 سال سن. بیکار اما عشق به وطنم باعث شده مثل توی از خدا برگشته فکر نکنم در صورت خروج شما ما نیز خروج خواهیم کرد و واگر معتقدی من تروریستم پس مواظب خودت باش بی وطن
  • مرصاد IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    7 0
    "دیوانه شلم شوربا " !!
  • حسین IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    10 0
    یعنی چی که خانم سلحشوری چه کرده؟ کلی کار کرده چند تا دروغ گفته به دروغ مبتلا شده دل ملت را سوزانده چوب لای چرخ گذاشته نوکری آمریکا را کرده بیشتر از این کار؟!
  • NZ ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    9 2
    «پروانه سلحشوری»: ما در مجلس در یک روز دویست‌میلیارد دلار به سپاه قدس اختصاص دادیم!!! ۱. کل بودجه دفاعی ایران چقدر است؟ ۲. رتبه بودجه دفاعی عربستان با میانگین بین ۶۵-۷۰ میلیارد دلار بین ۵ یا ۶ کشور اول لیست بودجه دفاعی کشورهای دنیاست و با ادعا شما ما بعد از امریکا و روسیه یهویی به مقام سوم پریدیم! بالاخره مد شده اول یک عددی تو ذهن عوام می اندازن بعد از اعتراض هم تکذیب می کنند!
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    9 1
    امثال حاج قاسم برای سلامتی مردم هزینه جانی از خودشان پرداختند و مردم نیز قدر این جان فشانی را دانستند و اگر هر هزینه ای هم برای بزرگداشت این رادمرد بزرگ تاریخ جهان پرداخت کردند در برابر این ایثارگری ها ناچیز است. ولی حیف که برخی که با بی لیاقتی تمام در لیست شوم تکراری ها وارد عرصه شدند نمی فهمند و تا آخر هم نخواهند فهمید و در این نفهمی و حسادت به درک واصل خواهند شد.
  • ابویسانی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    1 0
    وقتی به گفته برخی لیدرهای اصلاح طلب، صراط ها سوی حق وجود داشته باشد، خیلی ها را تخیّل بر می دارد که آنچه می فهمند و میگویند حق است؟
  • JP ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    9 0
    FATF ، مثل آپدیت آنتی ویروسه، هر دفعه بروز رسانی می شه و ی چیز جدید روی میز می گذارن...!!
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    6 0
    همین هرزنامه ها ما رو تشویق کردن به امضای برجام و اعتماد به غرب، نتیجه چی شد؟ همینها ممکنه دوباره مثل یه دو گوش سمت مذاکره با آمریکا برن شاید اینبار آمریکا عهد شکنی و خیانت نکنه، احتمالا اینبار نتایج مذاکره به امضای دویست کشور می رسه و ده تا قطعنامه شورای امنیت براش صادر میشه...
  • DE ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    10 0
    با این قدقد کرد!!! تو و دولتِ محبوب ات فعلا، کم بلا سرِ ما نیاوردند!!
  • fgh IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    1 9
    راست میگه دیگه . همه چیزو تعطیل کردن . مردم از کجا بیارن بخورن ؟نفری دو ملیون به همه بدین ماهی بعد بگن برن خونه بشینن .
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      8 0
      برو به حسن بگو به ما چه. البته حواست باشه زیاد نزدیک نشی، بنزین می ریزه روت :/
  • US ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    1 12
    کاش بجای سردار چند تا مرد عمل اقتصادی همه چیز کمال داشتیم
    • مریم IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      8 0
      سلام ......... به جای این که گفتید__ کاش بجای سردار چند تا مرد عمل اقتصادی همه چیز کمال داشتیم __بهتر بود خودتون با این ادعا اهل عمل اقتصادی کمال تمام بشی از اسم بقیه سو استفاده نکنی این نشان دهنده.......بودن شما است
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      3 0
      می تونی بگی کاش مثل سردار، تو بقیه ی زمینه ها هم همچین آدمی داشتیم. احتمالا حواست نبوده، عیب نداره :)
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
      4 0
      بیشرف بجای سردار هرکی دیگه بود اون رونق اقتصادی که میگی باید همش خرج خواهر و برادرای بیشمار داعشیت میشد هرچند کاملا معلومه تو نه ایران هستی و نه ایرانی فقط ۱ماشین تایپ بیمقدار بدبختی
  • سامان IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    6 2
    غیرت و شرف پهلوی از این جماعت بیشتر بود. پهلوی تعدادی زیاد سلاخ از خارج خرید تا امنیت ایران را در برابر همسایگان تامین کند این جماعت می گویند سلاح به چه دردمان می خورد.
  • هادی NL ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    25 2
    اینها نیت خود را آشکار میکنند و الا سردار سلیمانی را به کرونا ربط دادن نشان از این دارد که از جریانی که سردار به آن متعلق است، ناراحت هستند. یعنی اینها با خط انقلاب مشکل دارند.
  • حبیب IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    13 1
    حیف ازسردارعزیزمان که هربی سروپایی آدم شده که درباره سرداراینطوری حرف میزنه
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    5 1
    خاک بر سرش!
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    5 1
    خورده
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    8 0
    این سلحشور در مجلس چه کاری برای مردم انجام داده است ؟ اینجا وظیفه خبرنگاران دلسوز است تا این خانم دا به چالش بکشانند
  • كريم IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    10 0
    اي زنيكه هنوز نمي داني براي چه كاري به مجلس رفته اي در خانه ات بنشين و كشكت را بساب.
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    10 0
    شما و امثال شما گرد خاک پوتین حاج قاسم عزیزمان هم نمیشید
  • محمد IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    3 0
    حالا قضاوت با شما تند رو کیست
  • قلی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    6 0
    این بابا را ممنوع الخروجش کنید تا بعد پایان دوره نمایندگیش فرار نکنه بره آمریکا .
  • GB ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 5
    حرف خانم سلحشوری درسته بجز معدود افراد سپاه که حقیقتا مردمی هستن سپاه دیگه مورد حمایت مردم نیست
    • US ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
      2 0
      خخخخخخ خیلی خّری
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    7 0
    مرگ بر آمریکا
  • DE ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    6 0
    خانم سلحشوری فتنه افروز که حرفهاتون بوی حرفهای منافقین و سلطنت طلب ها ، شبکه من و تو رو میده شما باید ورشکستگی تون رو بخودتون تبریک بگید. برای این ماتم گرفتید بی عرضگی و ناتوانی تون در سیاست داخلی برای همه مردم اشکار شده. امثال قاسم سلیمانی ها رفتند وبا شجاعت تمام خظرات و تهدیدات بیرون مرزهای ایران رو جمع کردند اگر امثال قاسم سلیمانی ها نمی رفتند حالا شما باید زن یک یا چند مرد داعشی می شدید یا شما را برمیداشتند در بازار برده فروش ها به حراج میگذاشتند. از این دروغ های شاخدار یا این ارقام دروغین لطفا نبافید! هموزن بدنتون دارید حرفهای چرند و ضد امنیتی علیه کشور ایران همرنگ و بوی رادیو اسرائیل می زنید. شما نماینده مردم ایران هستید یا نماینده رادیو اسرائیل شعبه داخلی؟
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    6 0
    پیشنهاد میشه خانم سلحشوری از همین الان ممنوع الخروج بشه تا به آمریکا فرار نکنهو بر علیه خودمان شبکه ضد انقلاب جدیدی تاسیس کنه
  • ارمیا IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    3 0
    حماقت این جاهل تمامی ندارد
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    3 0
    چرا احدی جرات ورود ب مافیای دارو وغذا را ندارد ؟ نه اصول گراش نه اصلاحاتی اش.
  • جمشید IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    5 0
    بالاخره اون دنیایی هم هست....مملکت رو صد سال عقب انداختین....هنوز هم طلبکارید...حزب الله به موقع جوابتو میده..
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    4 0
    بدبخت اگه همین بچه های سپاه نبودن اونروز حمله داعش به مجلس که همتون تیکه پاره شده بودین وگرنه شما اصلاحاتیا که فقط پشت هم قایم میشدین دیرتر نوبتتون بشه یکیتون جرات داشت جلوشون سینه سپر کنه وایسته؟
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    11 0
    کسی که به سردار سلیمانی دیگه بخواد تیکه بندازه بیشرفی و پست فطرتی و خیانت خودشو به تمامه نشون میده
  • حسن IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    5 0
    این خانم اگر چادر رابر می داشت ویک سگ هم همراهش می کرد شاید بیشتر دیده می شد ولی متاسفانه نرود میخ آهنین بر سنگ وهر موقع اسمی یا تصویری از او درسانه ها نشان می دهند آدم کهیرش بالا می زند
  • F IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    6 0
    کلاً کار این جماعت لاشخور سوختنه. این بدبخت هم فدائی بلندگوی همین جماعته@ ایشون اختیاری از خودش نداره بلکه وظیفه داره دستورات مافوقشون را اجرا کنه.
  • ghj IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 6
    جنگ زرگری اصلاحات اصولگرا . در ضمیمه سردار سلیمانی شروع شد . جالبه که سلیمانی هم اصلاح طلب بود.
    • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
      1 0
      خدایی زر نزن
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    6 0
    چرچیل:گاهی برای نابودی یک کشور نیازی به جنگ نیست تنها کافیست جای افراد اگاه و برجسته آن کشور را با تعدادی سیاستمدار احمق و نادان عوض کنید
  • A IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    7 0
    بنده ی خدا پروانه ظرفشوری کمبود محبت داره ، چون شوهرش تو وزارتخونه اقتصادی مدیر هست و کمتر همدیگر رو می بینند. # تقسیم کار عتیقه جات اسهال طلب با مدیریت ابو موسی و دار و دسته بیلش"" پروانه خانم ، علی مطهری ، مصطفی تاجزاده ، صادق خان زیبا کلام " واقعاً موندوم که این خل و چلا به چی دل خوش هستند""
  • DE ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    7 0
    جاسم رفت خواستگاری ازدواج کنه هر جا رفت دخترها محلش نگذاشتند آخه جاسم خیلی اسم مدرنی نیست . دوستاش بهش گفتند اسمت باید همردیف اسم دختره باشه تا راضی بشه .مثل مثلا پریسان و احسان ...رفت خواستگاری . دختره گفت اسم من پروانهَ س اسم تو چیه ؟ جاسم گفت اسم من تسمه پروانه .
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    3 0
    خانم سلحشور لطفا خفه شو.
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    0 5
    خدایی حرف حساب زده
    • DE ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
      1 0
      تو هم حرف کاربر ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ را گوش کن و عمل کن
  • رحمت عیدی IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    4 0
    شُپُرَّک خانم چه دل پُری داری از تشییع حاج قاسم هیلاری برات بمیره،مثل .... دروغم که میگی اون دویست میلیون بود نه دو میلیارد،یعنی هر وقت عکستو میبینم یا اسمتو میشنوم یاد قُطام تو سریال امام علی میافتم باور کن
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    3 0
    به خانم سلحشوری بگید اونا که به شهادت حاج قاسم اهمیت دادن الان تو خیابان ها و کارگاه ها و بیمارستان ها یک ماهه دارند کمک می کنند . شما ها چه اهمیتی به کرونا دادید ؟ از اقدامات خودتون و هم فکرهاتون بگید ..
  • جعفر IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    2 0
    نماینده ای که فرق 200 میلیارد دلار و 200 میلیون یورو را نمی داند و نمی داند 200 میلیارد دلار پول یعنی چقدر. باید به همون دشمن سپاه قدس یعنی داعش سپردش!
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    1 0
    معروف است که وقتی ارتش فرانسه زمان ناپلئون بناپارت به دروازه های قاهره رسیده حدود سه ماه متوقف شد و هر کار می کرد نمی توانست وارد شهر شود، در آن زمان یک مصری آمد و گفت اگر صد هزار سکه طلا به من بدهید راه ورود به شهر را به شما نشان می دهم، بناپارت قبول کرد و با کمک آن مصری خیانتکار توانست قاهره را فتح کند، پس از فتح قاهره آن مصری نزد ناپلئون رفت و تقاضای جایزه اش را کرد، ناپلئون دستور داد جایزه اش را بدهند و بعد او را اعدام کنند، همه شوکه شدند وبرخی سوال کردند که وی به تو کمک کرد قاهره را فتح کنی چرا می خواهی اعدام اش کنی ؟ می گویند ناپلئو گفت: "هر کس وطن و ملت خود را بفروشد، هر چه قدر هم گران بفروشد، پست تر و ارزان تر از آن است که به من وفادار باشد، روزی به من هم خیانت خواهد کرد پس سزایش آن است که جلوی سگ ها بیاندازین اش. سپس گفت بایستید او را جلوی سگ ها نیاندازید مبادا از گوشت اش بخورند و آلوده شوند، این سگ ها از او وفادارتر هستند، اعدامش کنید و بعد بسوزانید که وجودش به حیوانات هم سرایت نکند وآنها راه خیانت را یاد نگیرند ".
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    3 0
    با سلام به حقایق از نظرم اگر نمایندگان فوق الان زنده هستند با شهادت پاسداران امنیت می باشد در ورودی مجلس که اجازه ندادن دشمن وارد مجلس شود امنیت کشور مدعیون ایثارگرانی می باشد خواب را از دشمن گرفته بنظر کمی در بیان حقایق صادق باشد در اظهار نظر خدا را در نظر داشته باشید
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    3 0
    سوال از حقوقدان جامعه داشتم آیا تعدادی از نمانیدگان مجلس فعلی رد صلاحیت شدند حضور وتصمیمات آنها مورد اعتبار می باشد ؟
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    1 0
    ظاهرا سركار خانم سلحشوري تفاوت ميليارد و ميليون را نميداند.
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    1 0
    اگه 200 میلیارد دلار داشته باشیم که دیگه مشکلی نداریم
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    غیرت و شرف و تعهد و مسئولیت پذیری و خدانگری زنان در کشور ما از مردها بیشتر است و این موضوع اثبات شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس