حزب الله لبنان

در حاشیه بازدید رسانه‌ای که حزب الله لبنان برای اطلاع رسانی درباره برخی جنبه‌های اقدامات لجستیکی برای کمک به دولت لبنان به منظور پشت سر گذاشتن بحران کرونا ترتیب داد، چند صحنه جلب توجه می‌ کرد.

به گزارش مشرق، مجتمع امام عسکری (ع) در منطقه الکفاءات – الحدث جایی است که کمک ها دریافت و جمع آوری و بسته بندی می شود. بسته های غذایی روی هم انباشته شدن است که با وجود کثرت آنها اما به خاطر شدت بحران، نیاز غذایی همه نیازمندان را برطرف نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دبیرکل حزب‌الله لبنان:  مبارزه با کرونا یک جنگ طولانی مدت است

سمر حماده از اعضای سازمانهای زنان لبنان درباره لزوم همیاری اعضای جامعه به ویژه کمک به آسیب دیدگان از بحران کرونا صحبت می کند و به سایت خبری العهد می گوید که حزب الله همه نهادهای خود را بسیج کرده و تلاش هایش را همراه با مردمی که کار کمک کردن درحد توان خود را آغاز کرده اند، دوچندان کرده است. اما به گفته حماده، آنچه شایسته توجه است، ابتکار عمل زنانی است که طلا و جواهرات خود را بخشیده اند تا در تامین نیازهای خانواده های نیازمند سهیم شوند.

حماده از طریق سایت العهد از همه کسانی که در پروژه همیاری اجتماعی شرکت کرده اند و همه طرفهایی که در این زمینه سهیم شده اند، تشکر کرد.

مسئول اطلاع رسانی منطقه بیروت: با امکانات موجود تلاش می کنیم

ابوهادی کریم مسئول اطلاع رسانی منطقه بیروت به نوبه خود در گفت وگو با  العهد گفت: برای مقابله با کرونا، حزب الله آماده و در صحنه است. حق این مردم است و وظیفه ما در قبال آنها است که در کنارشان باشیم. امروز ما براساس طرح مرکزی تدوین شده در سطح لبنان کار می کنیم. ما در منطقه بیروت بخشی از این طرح هستیم. خدمات ما در سطح اجتماعی و غذایی و بهداشتی و بیمارستانی است.همچنین برای تامین نیازهای برق مردم تلاش می کنیم زیرا دیگر بسیاری از خانواده ها توان پرداخت فاکتورهای روی هم شده خود را ندارند.

مدیر بیمارستان سنت جورج: طرح در راستای خدمت به تمام مردم است

برای اطلاع از جنبه بیمارستانی مقابله با کرونا، مهندس حسن علیق مدیر کل بیمارستان سنت جورج که برای پذیرش بیماران کرونا مجهز شده است، گفت: این بیمارستان بخشی از بیمارستان بزرگ رسول اعظم (ص) است. این بیمارستان برای همه مردم است و برای طرفی معین تجهیز نشده است. این طرح در راستای خدمت به همه مردم آغاز شده است.

وی افزود: پیش از اینکه بیمارستان سنت جورج از یک بیمارستان عادی به یک بیمارستان ویژه بیماران کرونایی تبدیل شود، اقدامات زیادی انجام شده است؛ از جمله تغییر کل سیستم تهویه داخل آن. در سطح لجستیکی همه مراحل انجام شده است. در سطح آموزش کارکنان نیز که به همه آنها درود و تهنیت می گویم، مرحله لازم انجام شده است. ما همه آموزش هایی که باعث می شود که آنها با مهارت تمام با بیماران کرونایی تعامل کنند، پیگیری خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دیده بان IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    فان حزب الله هم الغالبون
  • علی خدایی IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    2 0
    ماشالله به برادران مقاومت خدا قوت همیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس