کرونا

یک فروند کشتی بیمارستانی نیروی دریایی آمریکا برای کاستن از فشار بر بیمارستان‌های ایالت بحران‌زده نیویورک که با خیل عظیمی از بیماران مبتلا به کرونا مواجه هستند، در بندر نیویورک پهلو گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری یورونیوز، کشتی بیمارستانی «یواس‌ان‌اس کامفورت» که روز شنبه از پایگاه دریایی نورفولک ویرجینیا به‌منظور کاستن از فشار بر بیمارستان‌های ایالت بحران‌زده نیویورک به سمت بندر نیویورک حرکت کرده بود، ظهر امروز دوشنبه به وقت محلی وارد بندر نیویورک شد.

بیشتر بخوانید:

کدام مقامات غربی کرونا گرفته‌اند؟

شکست آمریکا در تامین وسایل پزشکی و تنفسی

نیروی دریایی آمریکا طی بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر پهلو گرفتن کشتی بیمارستانی یواس‌ان‌اس کامفورت در بندر نیویورک تأکید کرد که این کشتی بیمارستانی در خدمت بیماران مبتلا به کرونا نخواهد بود و قرار است طیف گسترده‌ای از خدمات پزشکی از جمله انواع جراحی‌های عمومی و مراقبت‌های ویژه را به سایر بیماران ارائه دهد تا بیمارستان‌های نیویورک بتوانند روی درمان بیماران مبتلا به کرونا تمرکز بیشتری داشته باشند.

ایالت نیویورک با حدود ۶۶ هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا به‌تنهایی ۴۵ درصد از کل مبتلایان به این ویروس در آمریکا را در خود جای داده است و بیمارستان‌های این ایالت به دلیل شمار زیاد بیماران مبتلا به کرونا فشار کم‌سابقه‌ای را تحمل می‌کنند، به‌طوری که «اندرو کوئومو» فرماندار این ایالت بارها از دولت فدرال درخواست کمک کرده است.

دولت فدرال آمریکا هفته گذشته ۴ هزار دستگاه تنفس مصنوعی به ایالت نیویورک اعزام کرد، این در حالی است که بر اساس برآوردها، این ایالت در دوره پیک (قله) بیماری به ۳۰ هزار دستگاه تنفس مصنوعی دیگر احتیاج خواهد داشت.

تاکنون حدود ۱۱۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایالت نیویورک جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    کشوری که رو خون میلیونها سرخپوست بیچاره با اون طرز کشتار ساخته شده و سنگ بنای اقتصادش فروش و صادرات اسلحه باشه و بخاطر همین دنیارو به جنگ و باز هم کشتار بکشه سرانجامی جز نابودی درانتظارش نیست
  • ناشناس IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    خطرناک تر از ویروس کرونا، ویروس صهیونیزم و امپریالیزم است که ان شاالله به زودی شاهد نابودی شان باشیم.چون اگر این جرثومه ها از بین بروند دیگه اعوان و احزابش هم به راحتی با خاک انداز جمع میشوند.مرگ بر منافقین آلبانی نشین.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    دستگاه تنفس مصنوعی تو ایران چند تا است.مشرق دقیق میتونی کل امار ایران در بیاری.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    اگر پاپ و مرکل و پسرش و اقوامش و بوش و ترامپ و معاونانش با کرونا نمیرند یعنی دارو و درمانش را دارند و به مهره های خود در سایر ملل هم داده اند که رقیب را از میدان خارج کند و جنگ بیولوژیک برای کشتار افراد عادی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس