برنارد کوشنر

شاید مروری بر سوابق کوشنر و پیوندهای این چهره با سازمان منافقین، تا حدی به رمزگشایی ماجرای ورود مریم رجوی، سرکرده فرقه تروریستی به ماجرای «پزشکان بدون مرز» کمک کند.

سرویس سیاست مشرق- با افشای محتویات تحقیرآمیز «محموله کمکی» سازمان موسوم به «پزشکان بدون مرز» به ایران (که کمتر از ۲۰ هزار دلار ارزش داشت و شامل اقلامی چون ۱۰۰۰ عدد ماسک و ۵۰۰ گان و یک چادر «امانتی» برای برپایی بیمارستان صحرایی می شد) و روشن شدن این حقیقت که تنها دو نفر از تیم ۹ نفره اعزامی «پزشک» هستند و حتی یک متخصص امراض عفونی (تخصص مستقیم مورد نیاز در مقابله با کروناویروس) در آن حضور ندارد، به نظر می‌رسید که پرونده این ماجرا با اعلام رسمی عدم نیاز از سوی وزارت بهداشت، بسته شده باشد. لیکن متاسفانه خبر می‌رسد که این تیم اعزامی «پزشکان بدون مرز»، به واسطه‌ی برخی حمایت‌های درون دولت، هنوز در ایران حضور دارند و ظاهر قرار است برای سرویس به مهاجران مرزهای شرقی کشور، به یکی از مناطق مرزی اعزام شوند.

لیست «تخصص» اعضای تیم اعزامی

در حالی که کشور ما ایران، یکی از قطب‌های دانش پزشکی در سطح دنیاست و برخی از زبده ترین و شهیرترین متخصصان پزشکی دنیا در داخل کشور و در عرصه بین‌المللی به فعالیت‌های علمی و درمانی مشغول هستند؛ در حالی که ارتش سرفراز جمهوری اسلامی در عرض ۷ روز توانست یک نقاهتگاه ۳۰۰۰ تختخوابی بیماران کرونایی را با همه تجهیزات لازم برپا کند و ده‌ها بیمارستان صحرایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور ایجاد شده و تمام توان کادر درمانی و پزشکی نیروهای مسلح و وزارت بهداشت، پای کار است و کشور هنوز ظرفیت‌های استفاده نشده زیادی در مقابله با کرونا دارد، اصرار عناصری در درون دولت و پایوران رسانه‌ای و تبلیغاتی آنان برای به کارگیری این تیم اعزامی «پزشکان بدون مرز»، بسیار عجیب جلوه می‌کند.

نقاهتگاه نیروی زمینی ارتش برای بیماران بهبودیافته از کرونا
بیمارستان صحرایی نیروهای مسلح

از سخنگوی دولت، علی ربیعی، تا عضو هیات ئیسه مجلس، علی مطهری، تا عناصر رادیکال مثلا اصلاح‌طلب همچون محمود صادقی، زیباکلام و تاجزاده، پای کار حمایت تمام قد از این هیات آمده‌اند. حتی خبر می‌رسد که محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان هم در پشت صحنه به شدت طرفدار و حامی ورود و فعالیت این هیات در ایران بوده و هست.

 اما ورود «مریم رجوی»، سرکرده فرقه تروریستی منافقین به عرصه حمایت از این گروه اعزامی «پزشکان بدون مرز»، این معما را پیچیده‌تر از قبل هم کرد.

در این میان، طبق برخی گزارش‌ها، قرار بود یکی از موسسان سازمان «پزشکان بدون مرز» و از چهره‌های کلیدی این تشکیلات، یعنی «برنارد کوشنر» نیز همراه با تیم اعزامی وارد ایران شود که بنا به دلایلی این اتفاق نیافتاد. شاید مروری بر سوابق کوشنر و پیوندهای این چهره با سازمان منافقین، تا حدی به رمزگشایی ماجرا کمک کند.

برنارد کوشنر

برنارد کوشنر در سال ۱۹۳۹ در شهر «آوینیون» فرانسه، از پدری یهودی و مادری پروتستان به دنیا آمد. او فعالیت سیاسی خود را در جوانی از حزب کمونیست فرانسه(PCF) آغاز کرد. کوشنر سابقه تبعید را در سال ۱۹۶۶ به جرم تلاش برای براندازی حکومت در کارنامه دارد.

کوشنر که یک پزشک است، از موسسان «پزشکان بدون مرز» (Médecins Sans Frontières) و سازمان «پزشکان دنیا» (Médecins du Monde) نیز هست. او که در سال ۱۹۷۱ از موسسان اصلی «پزشکان بدون مرز» بود، بر سر اختلاف با رییس این تشکیلات، «کلود مالوره»، در سال ۱۹۸۰ سازمان «پزشکان جهان» را به همراه ۱۴ پزشک فرانسوی دیگر  تاسیس کرد.

او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ وزیر امور خارجه و روابط اروپایی فرانسه در کابینه دولت راست میانه‌ی فرانسیس فیون در زمان ریاست جمهوری نیکلا سارکوزی بود. پیش از آن، کوشنر در سه برهه، یکی در ۱۹۹۲، بار دوم از ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ و بار سوم از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۲ وزیر سلامت در کابینه‌های مختلف دولت فرانسه بود.

او همچنین سابقه نمایندگی در پارلمان اروپا(۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷) و نمایندگی ویژه سازمان ملل در بحران کوزوو از طرف کوفی عنان(۱۹۹۹) را به عهده داشت. کوشنر در سال ۲۰۰۵ نامزد تصدی پست کمیسیونر ارشد سازمان ملل در امور پناهجویان شد که از نامزد دیگر، آنتونیو گوترش» (دبیرکل کنونی سازمان ملل) شکست خورد. در سال ۲۰۰۶ هم او برای تصدی پست مدیرکل سازمان بهداشت جهانی نامزد شد که از نامزد مشترک چین(هنگ کنگ) شکست خورد.

در سال ۲۰۱۰ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، کوشنر را پانزدهمین فرد متنفذ «یهودی» دنیا معرفی کرد:

جروزالم پست در معرفی او نوشت:

"...در پیشانی تقابل بین‌المللی با برنامه هسته‌ای ایران، او اظهار کرد که علی‌رغم این که فرانسه به راه حل دیپلماتیک دراین مورد، متعهد است و هیچ اقدام نظامی در دستور نیست، ولی برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران یک «خطر واقعی برای کل دنیا است»."[۱]

کوشنر با «کیپاه» (کلاه مخصوص یهودی) بر سر

روابط نزدیک کوشنر با سازمان منافقین

در ۶ مرداد ۹۳، کوشنر باز به همراه تعدادی از سیاستمداران صهیونیست، دست راستی و ضدایرانی غرب(که به واسطه پول‌های کلان دریافتی از سازمان منافقین، تقریبا مهمان ثابت مراسم و رویدادهای این سازمان تروریستی ورشکسته هستند) در کنفرانسی که به ریاست سرکرده این فرقه مزدور در پاریس برگزار شد، شرکت و سخنرانی کرد.

کوشنر، در کنار جولیانی و جان بولتون، از مهمانان ثابت مراسم سالیانه منافقین است

او در این سخنرانی، خطاب به مریم رجوی تروریست و وطن فروش گفت:

" خیلی ممنون. خانم رجوی، خانمها و آقایان و همچنین فراموش نکنیم، مهمانان نامدار. خانم رجوی، هر بار که سخنان شما را میشنوم، و من در ماههای اخیر در مناسبتهای زیادی به سخنان شما گوش کردهام، هر بار متحیر میشوم. من شما را ستایش میکنم.

شما با صداقت صحبت میکنید، با توجه به مشکلاتی که همه ما با آن مواجه هستیم. منظورم در خاور میانه است، در عراق، در سوریه. شما با شفافیت و شجاعت چیزها را بیان میکنید و به همین خاطر از شما تشکر میکنم، از طرف همگی و حتی کسانی که در این سالن حضور ندارند.

من میدانم که باز کردن روزه نوعی جشن مذهبی است و من فردی مذهبی نیستم. به هیچ وجه. ولی روش شما برای تعریف اسلام را می‌ستایم. من ستایش میکنم مصمم بودن شما را برای برقراری دمکراسی، جدایی دین از دولت، برابری زن و مرد..."[۲]

در ۱۹ تیر ۹۵، باز کوشنر(که ظاهرا همچون جان بولتن و رودی جولیانی، جزو حقوق‌بگیران ثابت فرقه رجوی است) در گردهمایی مزدوران اجاره‌ای سازمان منافقین در پاریس حاضر بود. [۳]

در ۱۸ تیر ۹۶، بار دیگر کوشنر یهودی صهیونیست در گردهمایی اعضا و هواداران و مزدوران اجاره‌ای سازمان نفاق در ویلیپنت پاریس، در کنار عناصر ضدایرانی چون سناتور یهودی آمریکایی، جوزف لیرمن، حضور پیدا کرد. اهمّ بخش‌های سخنرانی کوشنر در این گردهمایی، به واسطه‌ی این که عمق وابستگی و همکاری این مهره صهیونیست با سازمان جنایتکار و تروریستی منافقین را نشان می دهد، نقل می شود:

" ما همه با هم موافق هستیم که شما شایسته آزادی، استقلال و دموکراسی هستید. ما از این مطمئن هستیم. بعد از دیدن ارتشی از نمایندگان پارلمانها، نمایندگان پارلمان انگلستان، نمایندگان پارلمان آمریکا و بعد هم نمایندگان پارلمان آلمان. ولی شما در فرانسه هستید و از شما به‌خاطر آمدن به این‌جا تشکر می‌کنم. من از این‌که با شما هستم بسیار خوشحالم. نمی‌دانم چندمین بار است که این‌جا هستم، ولی هر سال مثل این است که یک گردهمایی خانوادگی برای دموکراسی و برای آزادی ایران است.

اجازه بدهید که چند جمله به انگلیسی بگویم و سپس به فرانسه ادامه دهم. می‌خواهم تبریک بگویم و تشکر کنم از این مردم خوب آلبانی و نمایندهٴ دولت آنها، چون آنها کسانی بودند که از ساکنان اشرف و لیبرتی استقبال کردند، پس به‌خاطر این از مردم آلبانی تشکر می‌کنم.

مردم ایران به مدت ۳۸ سال سرکوب شده‌اند، ۳۸ سال، سرکوب توسط یک رژیم دینی، افراط‌گرایی اسلامی و بنیادگرا، در همین حال ما شاهد هستیم، چرا؟، چون این شکل از افراطی گرایی با شروع رژیم آخوندها شروع شد. رژیم آیت‌الله‌ها پایگاه افراط‌گرایی است. مردم ایران درست می‌گویند که مستحق یک رژیم بهتر هستند، آنها شایسته آزادی و دموکراسی هستند؛ آنها شایسته داشتن یک انتخابات آزاد هستند تا بتوانند نمایندگان واقعی خودشان را انتخاب کنند و نه آنهایی که توسط ولی‌فقیه انتخاب شده‌اند.

و همان‌طوری که دیگران در این سخنرانی گفتند، تغییر در ایران نقطهٴ پایانی بر افراط‌گرایی در کل منطقه است، افراط‌گرایی به‌نام اسلام در منطقه متولد شد؛ این به‌دلیل این نیست که اسلام زمینه رشد مناسبی برای تروریسم است، این افراد از اسلام سوء‌استفاده می‌کنند، به‌عنوان ابزار برای افراط‌گرایی و قتل، بنابراین نه تنها شما نقش خود را دارید، و نه تنها ضرورت تغییر در ایران وجود دارد، بلکه تغییر در ایران شروع تغییر واقعی در تمامیت منطقه است.

هم‌چنان می‌خواهم به خانم مریم رجوی تبریک بگویم؛ همیشه یک درس برای من بوده است، درسی از حقیقت سیاسی؛ سخن ‌گفتن به نام مجاهدین؛ خانم رجوی یک سمبل خوب است، نه فقط یک سمبل بلکه شروعی برای دیدگاه تغییر بسوی دموکراسی؛ یک خانم مسلمان رئیس‌جمهور ایران باشد، این شروع یک تغییر بزرگ است.

در کشور من در گذشته، شما قربانی متنوع‌ترین و دروغ ترین مانورها بو دید. خود من هم مجرمم به‌خاطر گوش دادن به معاندین جنبش شما که شما را متهم به تروریسم بدون تبعیض می‌کردند. اینها دروغ بودند. باید تأکید کرد که مواضع دموکراتیک شما، مواضع قاطع شما در مورد برابری زن و مرد در سیاست، در مورد نقش زنان در سیاست، در رابطه با جدایی دین از دولت به بهترین وجهی در کلماتی که خانم رجوی به‌کار بردند، جنبش شما را از سایر جنبشهای خاورمیانه متمایز کرد. کافی است سخنرانیهای ایراد شده در این‌جا را با سخنرانی‌هایی که در سایر نقاط مربوط به خاورمیانه صورت می‌گیرد، قیاس کنیم.

...صلحی که من خواهان آن هستم، شما خواهان آن هستید، که ایران خواهان آن است، به‌خصوص در ایران بدون استقرار دموکراسی امکان‌پذیر نیست. با ابعادی که گردهمایی سالیانه شما به خود گرفته، شما این فرصت را فراهم کردید که مطالبات خود را برای انتخاباتی آزاد، برای ایرانی آزاد (ابراز کنید)، همان‌طور که من در ابتدای سخنانم به آن اشاره کردم.

زنده‌باد خلق ایران

درود بر جنبش شما

مرگ بر حکومت مذهبی

زنده‌باد دموکراسی-باتشکر"

کوشنر در پنل مهمانان در حال گوش دادن به سخنرانی سرکرده فرقه تروریستی منافقین

در ۳۱ شهریور ۹۷، در کنفرانسی موسوم به «قیام ایران در مسیر آزادی – آلترناتیو دموکراتیک»، که توسط منافقین در نیویورک برگزار شد، بار دیگر برنارد کوشنر، در کنار سیاستمداران ضدایرانی اجاره‌ای توسط سازمان نفاق همچون شهردار رودی جولیانی، مایکل موکیزی، وزیر پیشین دادگستری آمریکا و ژنرال جیمز جونز، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا، حضور پیدا کرد. کوشنر در سخنرانی خود در این گردهمایی بار دیگر به مداهنه و چاپلوسی فرقه تروریستی رجوی پرداخت:

" مقاومت ایران طرح مشخصی برای جایگزینی این رژیم دارد. یک دولت موقت برای شش ماه و انتخابات برای تعیین قانون اساسی جدید.

در مورد موضوع ایران و سرنوشت اوضاع کنونی، اروپا و آمریکا دلائل کافی برای اتحاد دارند. اولین دلیل این است که ما با یک دیکتاتوری مذهبی روبه‌رو هستیم که مردمش را سرکوب می‌کند و اصلی‌ترین قربانیان این رژیم مردم ایران هستند. ما در کشورهای دموکراتیک نمی‌توانیم چشم خود را به روی این جنایات ببندیم.

رفتار رژیم ایران در منطقه برای مردم اروپا و آمریکا قابل پذیرش نیست. آنها برخلاف قطعنامه‌های شورای امنیت برای حوثیهای یمن موشک ارسال می‌کنند. سیاست آنها در عراق مخرب است.

این رژیم درگیر تروریسم در اروپا است. در ژوئن گذشته دولت بلژیک طرح تروریستی رژیم برای حمله به گردهمایی پاریس که من و اکثر شما دوستان در آن بودید را خنثی کرد.

مردم ایران و ما این دیکتاتوری مذهبی را نمی‌خواهیم. مردم ایران یک آلترناتیو دموکراتیک دارند. آلترناتیوی که بر جدایی دین از دولت تأکید می‌کند. "

کوشنر، آلت دست تل‌آویو برای فشار دیپلماتیک بر ایران

در شهریور ماه ۱۳۸۶، برنارد کوشنر در کسوت وزیر خارجه فرانسه، در گفتگو با شبکه های تلویزیونی آر تی ال آلمان و ال س ای فرانسه گفته بود که جهان باید برای احتمال درگرفتن جنگ بر سر برنامه هسته ای ایران آماده باشد.

وزیر خارجه وقت فرانسه با تاکید بر اینکه مذاکرات برای حل مساله فعالیت هسته ای ایران باید تا به آخر ادامه یابد، گفت بود که اتمی شدن ایران قابل قبول نیست و در صورتی که ایران به اسلحه اتمی دست یابد "ما باید برای بدترین ها آماده باشیم که بدترین حالت، جنگ است. "[۴]

اما این اظهارات چنان واکنشهایی در میان محافل ضدجنگ برانگیخت که آقای کوشنر چند بار ناچار به توضیح در مورد اظهارات خود شد و گفت که تعبیر درستی از سخنانش صورت نگرفته و او خواهان جنگ با ایران نیست بلکه به دنبال حل مناقشه اتمی ایران از راههای دیپلماتیک است.

رژیم صهیونیستی بلافاصله نسبت به این اظهارات کوشنر واکنش مثبت نشان داد. مارک رگف، سخنگوی وقت وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی، در واکنش به سخنان برنارد کوشنر ادعا کرد:

"بیانیه های قوی از سوی جامعه جهانی نشان می دهد این جامعه بی تفاوت نیست. این(اظهارات) مثبت هستند، زیرا پیام روشنی را به تهران ارسال می کنند. "[۵]

در ادامه نقش‌آفرینی به شدت مخرب کوشنر یهودی علیه جمهوری اسلامی ایران، او در مهر ۱۳۸۷، به سرزمین‌های اشغالی رفت تا درباره برنامه هسته‌ای ایران با دولت تل‌آویو رایزنی کند. وی در مصاحبه با روزنامه اسرائیلی  هاآرتص گفت:

"می دانم که دراسرائیل و ارتش این کشور، کسانی راه حل نظامی و شاید یک حمله را تدارک می بینند. "

وزیر امور خارجه وقت فرانسه افزود:

"دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی فرانسه ارزیابی می کنند که ایران دو تا چهار سال تا رسیدن به بمب اتمی فاصله دارد. "

کوشنر در این مصاحبه که پیش از آغاز دیدارهایش با رهبران اسرائیل صورت گرفته بود، به هاآرتص گفت:

"شما به ایران قبل از آنکه به بمب اتم برسد، حمله پیشگیرانه می کنید. من می دانم. فرانسه واقف است که امکان ندارد اسرائیل بگذارد که ایران به بمب اتم برسد. "

این سیاستمدار صهیونیست متعصب فرانسوی با اشاره به اینکه تمامی جهان به این حقیقت آگاهی دارد که اسرائیل با ایران اتمی کنار نخواهد آمد، اضافه کرد که «همه می دانند که قبل از آنکه ایرانیان اولین بمب خود را به چشم ببینند، اسرائیل به آنها حمله می کند.»

او در این مصاحبه گفت:

"اسرائیل پیشاپیش دربوق و کرنا کرده است که برای رسیدن ایران به بمب اتم صبر نخواهد کرد و ایرانیان هم این را می دانند، و در واقع، همه این موضوع را می دانند و خطر همینجا است که اسرائیل پیش دستی کند. "

وی افزود که " دیپلماسی هنوز تمام مراحل خود را طی نکرده است، هرچند که اشاره کرد "به هیچ وجه نیز قابل قبول نیست که ایران دارای بمب اتمی داشته باشد. "

کوشنر که کاملا مشخص بود در یک تبانی با تل‌آویو، قصد داشت ابزار فشار تبلیغاتی-دیپلماتیک بر ایران برای تسلیم در برنامه هسته‌ای باشد، تاکید کرد:

"حرف بزنید، حرف بزنید، حرف بزنید. دیالوگ و تحریم را پیشنهاد کنید. بازهم تحریم، و دوباره و چند باره تحریم را به کارگیرید. من فکر نمی کنم که راهکار جایگزین، پیشدستی در حمله باشد. "

او به این پرسش هاآرتص که «اروپاییان چند سال است با ایران مذاکره می کنند که حاصلی نداشته است»، پاسخ مثبت داد و گفت:

"ما هرکاری را برای مذاکره با ایران انجام دادیم، ولی بی حاصل بوده است. "

به گفته برنارد کوشنر، «از زمان روی کارآمدن دولت نیکولا سارکوزی تلاش شده است که تحریم ها در کنار مذاکرات تشدید شود.»[۶]

دشمنی با ایران و البته نقش او به عنوان آلت دست مستقیم رژیم صهیونیستی در مقابله با ایران از خط به خط همین مصاحبه آشکار و روشن است.

 این نیز لازم به یادآوری است که کوشنر از حامیان و موافقان تحرکات تجزیه‌طلبانه قومی در غرب آسیاست. او در چند نوبت از تشکیل کشور «کردستان» حمایت کرده است که یکی از موارد آن در سپتامبر ۲۰۱۷، در جریان برگزاری همه‌پرسی غیرقانونی اقلیم کردستان عراق برای استقلال بود که کوشنر به عنوان «ناظر» حضور داشت. او در کنفرانس خبی خود در اربیل، فردای برگزاری همه‌پرسی غیرقانونی، گفت:

" نمی‌دانم چرا بعضی از دولتها لحن نا ملایمی رو بە کردستان دارند. من درک نمی‌کنم چرا موضع بریتانیا، فرانسه و آمریکا اینگونە مایە تعجب است؟ "

کوشنر در مورد موضع قدرتهای بزرگ در برابر کردستان گفت:

" لازم است قدرتهای بزرگ فرصتی بە این پروسە  دمکراتیک موفق بدهند و آنانی کە کردها را از استقلال محروم کردند، باید از کردها و از مذاکرات اربیل و بغداد حمایت نمایند. "[۷]

حال با این اوصاف، با لحاظ این سوابق برنارد کوشنر، به عنوان یک صهیونیست متعصب و مزدور اجاره‌ای سازمان منافقین، باید دستگاه‌های نظارتی کشور و همچنین چهره‌های سیاسی در دولت و مجلس که حامی و پیگیر ماندن و فعالیت این گروه مشکوک اعزامی از سوی سازمانی تحت سیطره صهیونیست‌ها هستند، توضیح دهند که اولا چگونه این گروه اجازه ورود به کشور پیدا کرده است و اصولا با روشن شدن ماهیت حقیر و توهین‌آمیز کمک‌ها و اعلام رسمی عدم نیاز به آن‌ها از سوی مقامات وزارت بهداشت، چه اصراری به استمرار حضور و فعالیت آنان در خاک کشور است؟


 

 

[۱] https://www.jpost.com/Jewish-World/Jewish-Features/Worlds-۵۰-most-influential-Jews-۱۷۶۰۷۱

[۲] https://b۲n.ir/۲۵۰۶۵۸

[۳] https://www.radiofarda.com/a/f۷-ncri-meeting-in-paris/۲۷۸۴۹۳۰۲.html

[۴] https://www.bbc.com/persian/iran/story/۲۰۰۷/۰۹/۰۷۰۹۲۰_mf_france.shtml

[۵] https://www.mehrnews.com/news/۵۵۳۵۳۷

[۶] https://www.radiofarda.com/a/f۶_France_Kouchner_Iran_Israel/۴۶۷۶۰۶.html

[۷] https://www.kurdistan۲۴.net/fa/news/۰۳۶a۷۸۸f-۹۷۰۶-۴ccb-۹b۴۴-cd۰۷۴a۱e۳۰۸۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 110
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 13
  • NL ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    161 1
    با منافقین نباید نباید مماشات بشه.لیست افراد این گزارش نمونه ای از این منافقین داخلی هست که اگر جلوشون نایستاد ایران رو کت بسته تحویل آمریکا و صهیونیستها میدن. جون مردم هم براشون ارزشی نداره غربیها چه برسرمون بیارند. مهم رضایت آمریکا و صهیونیسمه که دارند براش پادویی میکنند.
    • BE ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      114 1
      دقیقا -- اینها از کرونا هم بدتر هستند -- کثیف ترین ویروس
    • یحیا IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      40 0
      این برخی مسئولان افسادطلب نکبت زده فلاکت زده سیاست زده جهله فکر میکنند با هزار تا ماسک دیوار تحریم چند صد ساله ترک بر می دارد. صم بکم عمی فهم لایعقلون. برای چنین افرادی هیچ کاری نمی شود کرد. تا خداوند فتنه اینها را به خودشان برگرداند
    • US ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      6 63
      نه که نظام مقدس اسلامی، اصلا ایران رو تحویل روسیه و چین نداده؟... نه که اصلا ثروت و منابع مملکت رو نبخشید به اراذل منطقه مثل بشار اسد جانی و سیدحسن نصرالله مفتخور و حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون و حزب‌الله؟...
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      29 1
      والا فرستادن 1000 تا ماسک و یک چادر و دو پزشک خیلی خنده داره ، روستای دور افتاده بوشهر تا حالا چند هزار تا ماسک اهدا کرده ...
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      10 0
      به 15:04، از تخم و ترکه داعش بعید نیست که کینه جمهوری اسلامی و گروههای مقاومت رو برعهده داشته باشه، اجداد تو با یک مشت دروغ و توهین مثل همینا در کربلا فرزند پیامبر رو شهید کردن، اما بدون مردم ایران کوفیان سال 61 هجری نیستن و ما فرزند پیامبر و خیمه اسلام رو به خاطر هجمه های یک مشت حرومزاده رها نمیکنیم.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    102 1
    تاجزااااده فقط یابوگری سیاسی میکنه. دشمنی تمام عیاره. استفاده از رژیم بار منفی بسیار داره و این یابوی سیاسی نه تنها به گفتمان دشمن اضافه میکنه، بلکه در داخل هم گفتمان خلق میکنه و خط جدیدی رو از شکاف و تفرقه ترسیم میکنه. آرزوی تمام عقول سالم باید این باشه، یابوها رو به اسطبل منتقل کنند.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      32 2
      صادقی که اصلا بیقه...زیباکلام هم از وقتی مرادش ،یعنی مغروق استخر رفته داره همینطور جفتک میندازه.میمونه تاجزاده و مطهری.تاجزاده که بدفعات دشمنی خودش را با نظام و رهبری فریاد زده..بخصوص اونوقت که یه پستی در وزارت کشور داشت(نا آرامیهای سال 78).رویکرد مطهری از همه منفورتره..از اعتبار باباش شهیدش هزینه میکنه برای مطرح شدن.یه تعدادی خائن و وطن فروش هم تائیدش میکنن و واسش هورا میکشن ،اینهم جو گیر میشه...
    • احمد IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      30 0
      سروصدای این یابوها نشان دهنده آزادی در ایران هست. ما هم بهتره به آگاهی مردم کمک کنیم، دنباله روی این یابوها نباشن. اگر بگیر ببند راه بندازیم، کسی متوجه یابو بودن اینها نمیشه. بهترین راه مقابله اینه که بذاریم یابو بودنش رو نشون بده. بگیری ببری تو اصطبل میشه زندانی سیاسی.
    • حیدر صالح IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      31 1
      در این مملکت هر خلافی جرم محسوب میشود اما جاسوسی و فروش اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده به اسرائیل و آمریکا و انگلیس برای اصلاحچی ها جرم نیست بلکه یک افتخار تبدیل شده!
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    81 1
    رونوشت برسد به دست آقای فریدون کج کلاه خان
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    73 0
    دوستان تا آخر حرفم رو بخونین. ببینید، مطهری، که اصلا قبولش ندارم، باز در مواردی سرش میشه، اما تاجزاده یک فاجعه تاریخی است. سیاسیون میدونن که این احمق حتی حرفهاش بداعت و خلاقیتی نداره و صرفا طوطی سخنگوست. خواهشا آبروی کشور رو با این سخنگوی نادان نبرید. یکی بهش حالی کنه خیییییییییییییلییی خیییییییییییییلییی احمقه. بگذارید به احمق باوری برسه.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      39 0
      مگرنمیدانید امثال تاجزادها وزیبا کلام های اصلاح طلب ته مانده همان منافقین وجریان های فکری منحرف اوایل انقلاب درداخل هستند که برای رسیدن به مقام وثروت 17 هزار نفر از مخالفان خودشان ومردم بیگناه راترورکردند . خیانت که بماند
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    68 1
    خاک تو سرتون این زالوها هنوز تو ایرانن؟!!
    • موسی پنده IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      2 22
      بابا دست از دشمن داری بردارید .این حرف ها بین مردم خریداری نداره .برعکس .مردم برعکس فکر میکنن .بابا خسته شدیم .پیامبر اکرم .هم .با دشمن خونی اسلام با ابوسفیان صلح کرد . با اینکه میدونستن اصلا اعتقادی به اسلام ندارن . ما تا کی باید دشمن دشمن بگیم .اگر واقعا دشمن هستن .چرا فرزندان مسولین اونجا هست دست بردارید دیگه
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      2 0
      یعنی این ۹نفر هنوز نرفتن؟
  • مظلوم IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    85 0
    صد بار درود بر نیرو های اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان در مبارزه و افشا گری از نیات شوم این عمال صهیونیسم . دورود
  • قهرمان دست کج IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    55 0
    این پفیوژ اجاره ای را خفه کنید
  • عبدالله مومن IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    56 0
    قرآن .. همانا دشمن ترین مردم نسبت به مومنین. یهودیان اند و بیخود نیست که این جماعت. اربابان افساداتیهای شیطان صفت و خائن و جاسوس و تبهکار داخلی شده اند
  • US ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    62 0
    سفیر ایران در فرانسه باید توبیخ و عزل شود تا برای خودشیرینی چشم بسته ویزا صادر نکند. والسلام
    • DE ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      16 0
      سفیر زیر نظر وزارت خارجه و رییس جمهور کار میکنه
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    64 0
    از کجا معلوم داستان خون های آلوده فرانسه هم کار همین پزشکای فرانسوی که سازمان های جاسوسی باشن نباشه؟خیر انگلیس فرانسه به ما نمیرسه
  • محمد IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    53 0
    خدا چه عظمتی به ملت ایران عطا کرده ؟ چطور با وجود این همه دشمن داخلی و خارجی ایستادگی میکنه؟ یا مسبب السباب
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      55 0
      به خدا منم موندم . گاهی حساب دشمناش از دستم در میره .
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    49 0
    اگر این گروه در ایران است و در حال فعالیت است، پس به زودی باید شاهد ویروس جهش یافته کرونا باشیم که به شکل عجیبی روی ایرانی ها اثرگذار است. فقط میتونم بگم متاسفم. متاسفم برای مسئولان نظامی و امنیتی که دست روی دست گذاشتن دارن تماشا میکنند
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    41 2
    ایران بهترین پزشکان دنیا را دارد با ایمان وباصداقت ممکن است در میان پزشکان ایران افرادی پول دوست وخسیس هم باشند ولی این دلیل خیانت ویا کم کاری آنها نیست ونیازی به بهظاهر پزشگان بدون مرز نداریم اگه راست میگن به خود امریکا کمک کنند که سخت مردم فقیر آن به آنها نیاز منداند افراد بی خرد ووطن فروشی مثل تاج زاده چه میفهمند از برنامه جاسوسی اجانب چون خودش یک جاسوس است
  • ابوالفضل IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    44 0
    در بیرون از کشورچشمهایی !!اطلاعات و اط سپاه!! کاملا نیروهای به اصطلاع خودی را رصد میکنند ولی متاسفانه در داخل وضع کاملا فرق میکند انها !! وابستکان منافقین درکشوروبعضا در مقامات!!نابترین اطلاعات، را به جاسوسان !!مثل پزشکان بدون مرز!!منتقل کرده وجایی درغرب برای خودشان رزو میکنند
  • IT ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    48 0
    مهم غش و ضعف رفتن اصلاح طلب ایرانی برای هر لبخند اروپا و آمریکا است . والا کوبا هم به ایران پیشنهاد کمک داد و دولت ایران نپذیرفت! آنهم در حالی که بر خلاف اروپا که از کنترل کرونا عاجز مانده است ، کوبا بخوبی کرونا را کنترل و سرکوب کرد. و به 37 کشور جهان تیم پزشکی فرستاد.
  • US ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    36 0
    کوشنر این سگ صهیونیستی در زمان رژیم طاغوت بدون هماهنگی با رژیم شاه با جدایی طلبان کرد ایران، عراق و سوریه دیدار می کرد. هرجا گروههای جدایی طلب و تجزیه طلب باشند خود او شخصا با این گروهها دیدار می کند. شغل حرفه ای او ضربه زدن به مخالفین صهیونیست هاست.
  • حسین IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    34 0
    خدایا شر این دولت رو که همچون عذاب بر سر ما نازل شد بکَن و ما رو از این همه خفت و حقارت و ذلت نجات بده.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    33 0
    زیباکلام نوشته اگر از روسیه هم بودند اخراج می شدند ؟! از دو حالت خارج نیست یا این افراد برخلاف چیزی که نشان می دن بسیار بسیار بی سوادن و از تاریخ و جغرافیا خیلی پرت یا اینکه می فهمن ولی اهداف دیگری را دنبال می کنند چون لیست جرم و جنایات و شرارت های فرانسوی ها علیه ایران و ایرانی با هر طرز تفکر و عقیده و دینی چه قبل چه بعد انقلاب آنقدر بلند هست و همین حالا هم ادامه دارد که هر کس فقط 1 درصد آزادگی و انسانیت و ایرانی بودن داشته باشد اقرار می کند که فرانسه علیه ملت ماست هیچوقت نیت خوب نداشته و همیشه ضربه زده و یکجاهایی در دشمنی حتی انگلیس را هم جاگذاشته ، چرا باید به کشوری اعتماد کنیم که دقیقه ایی را برای دشمنی کردن علیه ما از دست نمی دهد ؟ ماجرای خون های آلوده فقط چند صفحه از کتاب قطور و سیاه تاریخ روابط فرانسه با ماست .
  • مهرناز IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    38 0
    زیبا کلام " تاجزاده " مطهری ومحمود صادقی " به پایان خط سیاسی رسیده اند " خودزنی و یاوه گوئی ها کمکی به انان نخواهد کرد.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    27 0
    بعد آقای ظریف از ارتباط اینا حمایت میکنه؟ تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل!
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 12
    یهودیان (پدر کوشنر) حق ندارند با غیر یهودیان (مادر پروتستانش) ازدواج بکنند. تازه یهودیت از طریق مادر منتقل میشود، نه پدر. این یارو چه شکلی یهودی از آب در آمده؟؟
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      17 0
      منظور سهیونسم است که مسیحیان هم کسانی را در این گروه دارند و مختص یهودیت نیست
    • ناشناس DE ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      16 0
      برای یهودیان اولین چیزی که مهم است پول و ثروت است و اینکه چرا بسیاری از یهودیان دارای پول و ثروت هستند علتش همین ازدواج ها ست و چون اکثر ثروتمندان مرد هستند دختران یهود برای کسب این ثروت و تصاحب ان و انتقال به جامعه یهودی با پولدار ها ازدواج میکنند و از این طریق به پول و ثروت می رسند و حالا چون فرزندان این پدر وارثان اتی هستند بوسیله مادر یهودی هستند تا ثروت وی را یهودیان به ارث ببرند و برای همین است که دین یهود از مادر به فرزند منتقل میشود !! و البته در مواردی که زن غیر یهود ثروتمند باشد مرد یهود را جلو میفرستند که با ازدواج و جنتلمن نشان دادن خود صاحب ثروت شوند و تازه زن هم دین یهود را می پذیرد و باز فرزاندانش یهودی میشوند مثل دختر ترامپ... و جان کری یهودی الاصل ..
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      7 0
      عجیبه ! چند کتاب از اسامی بعنوان شاهد مثال از خلاف فرمایش شما میتوان ردیف کرد.
  • GB ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    28 0
    اولا: خاک بر سر این دولت که توسط نفوذیهای امریکا و منافقین اداره میشه. ثانیا: عمر این دولت باید قبل از وقت تمام شود و گرنه اینطور بنظر میاید که انان از فرصت باقیمانده بجای خدمت یک خیانت بزرگ دیگری مثل برجام انجام دهند. ثالثا: چرا نظام ایشان را اخراج نمیکند. مگر کم است اسناد خیانت این دولت. به این وضوح مماشات نظام با این دولت خودش یکنوع همدستی عمدی است. بس است مماشات. رابعا: باید همان سرنوشت بنی صدر برای این دولت هرچه زودتر رقم بخورد. وگرنه همه مسولید، نه فقط این دولت.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    21 0
    ای اصلاح طلب وای لیبرالها بدانید به برکت خون شهدا دشمن دیگر جرعت حمله نظامی ندارد ولی با هر لباسی غیر از لباس نظامی می خواهد ضربه بزند بفهم و از خواب غفلت و نادانی بیدار شو
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    29 1
    چرا امثال تاجرزاده و ربیعی بخاطر حمایت از چنین افرادی مورد بازجویی قرار نمی گیرند؟ هزاران نفر در ایران در پست ها پزشکی مشغول به کار هستند، حالا چرا برای دولت این چند نفر مهم شده اند؟ باید فراموش نکرد که سنای امریکا برای اینکه دولت حسن روحانی رای بیاورد، اجرای تحریم های کاتسا را به تعویق انداخت تا انتخابات دور جدید ریاست جمهوری انجام شود، حسن روحانی رای بیاورد و این اجرای این تحریم ها مانع روی کار آمدن تیم حسن روحانی نشود، پس از آن تحریم های کاتسا به تصویب برسد. حسن روحانی کسی که در پشت تریبون مجلس اعلام کرد ارتش باید منحل شود و شهید چمران بود که دهن وی را بست. صدا و سیما باید به مرور این بخش از تاریخ زیاد بپردازد. چرا چمران چمران شد؟ بخشی از آن بخاطر مقابله با نفاق در ساختار کشور بود.
  • مرتضی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    25 0
    این قضیه پزشکان بدون مرز صد درصد جاسوسی بود.خاک بر سر اصلاح طلبان که رسماً خواهان آشوب و جاسوسی تو ایران هستند
  • محققی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    19 0
    تاوقتی نظام دربرابراین افرادکوتاه بیاد واقدام اساسی نکنه این وضع ادانه دارخواهدبود چرا... چرا... چرا... انسانهای کثیفی مثل این اشخاص باید راحت چوب حراج به ابروی ایران وایرانی بزنن وبااین افکارپلیدشون ازادانه بگردن نظام اطلاعاتی ماراحت ازکناراین اقایون رد بشن وکاری نکنن؟ امیدوارم روزی برسه نسل این زالوصفتان ازصفحه ی روزگارمحوبشن
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    26 0
    از نهادهای اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه درخواست رسیدگی فوری دارم.
  • محمدرضا IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    10 1
    متن کامل و جامعی بود استفاده از منافقین جهت باج خواهی یک روش نخ نما از جانب بعضی اروپایی ها ست که البته مسوولین ما به اون کاملا واقفن
  • حمید رضا IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    20 0
    خدا حفظتون کنه دمتون گرم تازه فهمیدم چرا اقای مطهری رد صلاحیت شد اما عجب از اقای ربیعی اقای تاحر زاده هم که معلوم الحال هستند اقای صادقی شما هم یاد کتاب کمیته ۳۰۰ اشرافیت سیاه و هیچ کس حرات نمی کند افتادم دم بجه های تیز هوش سپاه گرم
  • US ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    20 0
    آدرس زیر رو دنبال کنید ی عکس می بینید. نفر وسط که لباس محلی پوشیده سگ صهیونیستی جوانیه بنام برنارد کوشنر که داره از تجزیه طلبهای کرد حمایت می کنه. ببینید کل عمرش رو صرف ضربه زدن به ایران عزیز ما کرده. حتی با وجود اینکه رژیم طاغوت همه جوره با غربیها همکاری داشت بازهم لحظه ای از فکر تجزیه و کوچکتر کردن سرزمین ما دست بر نداشتند. https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-ss&source=android-browser&sxsrf=ALeKk03q0EUr3PgGoSSQZYsKRg5KsCylHg%3A1585807042607&ei=wn6FXoTSJPGuytMPtbSx4AI&q=عکسهای+برنارد+کوشنر+با+کردها&oq=عکسهای+برنارد+کوشنر+با+کردها&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAMyBAgeEAo6BAgjECc6BwgjELACECdQuDhYj2hg_m9oAHAAeACAAfkKiAGqGJIBCTItNS4xLjctMZgBAKABAQ&sclient=mobile-gws-wiz-serp#imgrc=ysFk8dZW6PCRlM:
  • 1502 IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    9 6
    حال اگر بجای کردها از ترکهای اذربایجان وایران حمایت کرده بود پانکردها همه ترکهای ایران را بچه مغول خطاب میکردند مشرق مرد نیستی اگه منتشر نکنی
    • US ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      12 0
      دوست گرامی دشمن از هر شخصی و گروهی که به دنبال تجزیه و جدایی از ایران باشه حمایت می کنه. دشمن برای قومیتهای ایرانی به طور مستقیم و بی پروا از گروههای تجزیه طلب حمایت می کنه و برای مناطق و استانهای مرکزی از طرح پوششی فدرالیزم حمایت می کنه که هدف هردوتا طرح تجزیه ایرانه. هیچ فرقی نداره که فارس باشه عرب باشه. ترک باشه ترکمن باشه. لر باشه. جنوبی باشه شمالی باشه آذری باشه. تهرانی باشه. اصفهانی باشه. مشهدی باشه. هرکسی در زمین این دو طرح بازی کنه ازش حمایت می کنن. علتش هم اینه که ایران ظرفیت تمدن سازی داره. حتی اگر نظام جمهوری اسلامی هم نبود بازهم به دنبال تجزیه ایران بودند. آخرین بار موفق شدند که بحرین را از ایران جدا کنند. قبل از بحرین بخشهای بزرگی از سیستان و بلوچستان و سرچشمه های تغذیه هامون را در زمان رضاخان ظالم از ایران جدا کردند و به پاکستان و افغانستان واگذار کردند. قبل از آنهم در روزگار قاجار یهودیهای نفوذی در دربار ایران و سفارت انگلیس در انعقاد عهدنامه های ننگین گلستان و ترکمنستان و جدایی بخشهای مهمی از خاک ایران نقش مهم و کلیدی داشتند. پس امروز همه ما باید با هر عقیده و مرامی گوش به فرمان رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه ای که خداییش حق پدری بر گردن همه ما دارند باشیم تا آسیبی به این کشور وارد نشود.
    • علی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      0 4
      بچه مغول....
    • اذری DE ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      9 5
      ما اذری هستیم و ترک نیستیم و چون خود عثمانی ها هم ما را ترک های اذری می نامند و زبانمان را به تمسخر میگیرند !! در حمله ترک ها به ایران و اشغال سرزمین های ایران فرهنگ ما را نا بود کردند همانگونه که امروز در اذربایجان جعلی علی اف تمامی اثار تاریخی موجود را که به زبان فارسی نوشته شده و از زمان اشغال روس ها جان سالم بدر برده بودند امروز توسط ترک های عثمانی و مزدورانشان تخریب و با کتیبه های ترکی جایگزین میشود !اشعار نظامی گنجوی و خاقانی شروانی و فضولی و .. را جعل نموده به ترکی ترجمه میکنند و شما هم که دم از ترک بودن می زنید راه را برای نابود کردن تاریخ تمدن ایران و اذربایجان توسط دشمنان فراهم میکنید !! حالا کرد ها به ترک ها فحش میدهند هم بخاطر رفتار های نژاد پرستان ترک است.
  • علی افصحی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    12 0
    بسم الله الرحمن الرحیم . امام خمینی در صحیفه امام جلد ۱۳ صفحه ۴۹۴ در خطاب به هیات دولت می فرماید: «هریک از آقایان... و قتی کاری انجام می دهند بروند ودر رادیو بگویند و از مردم بخواهند که هر کسی اشکالی دارد که مثلا ما بر خلاف می گوییم بیایند اطلاع بدهند». و نیز در تحلیل شکست هیتلر در روسبه، می فرمایند هیلتر به این جهت شکست خورد که از حرف خود بر نگشت.دیکتاتوری یعنی این که چون حرفی زده ام باید عملی شود( نقل به مضمون). ونیز امام در جلد ۱۵صفحه ۱۲۲ صحیفه دارد که: « اگر در ذهنتان بیاورید که من وزیرم و باید مردم از من اطاعت بکنند بدانید اصلاح نشده اید». با این همه شواهدی که از روزها پیش از طرف دلسوزان و رسانه ها ارایه شده که این پزشکان بی مرز نه برای امور درمانی که ماموریت جاسوسی و ضد امنیتی دارند ،و با این حال دولتمردان جاهلانه بر تصمیم خود اصرار ورزیده و بالاخره این جواسبس را می خواهند در گوشه و کنار مملکت جا بدهند بدانند این کشور از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بی صاحب نبوده و با درایت و هدایت الهی ولی فقیه خردمند از دام های شیاطین یکی بعد از دیگری رهیده ، تا دیر نشده از سرنوشت دیکتاتور ماب اسلاف خویش چون بنی صدر و منافقین درس عبرت گرفته و دست از لجبازی برداشته و اصرار بر تصمیم غلط خود نداشته باشند و گرنه سرنوشتشان همانند سرنوشت آن ها خواهد بود اما با رسوایی و خذلانی سخت تر. والله محیط بالکافرین.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    12 0
    خدا سرباران گمنام امام زمان عج رو حفظ کنه
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    15 0
    مرگ بر منافقین و کفار.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    12 0
    مشکل همون عناصر بی مصرف داخلی ، مثل افرادی که شما نام بردید مربوط میشود ، وگرنه اینها که همون دشمن هستند و ذاتشان دشمنی است، حماقت وزیر امور خارجه و سایر اصلاح طلبان باعت تعجبه،
  • NZ ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    چرا یک برنامه پاکسازی درست و حسابی در مورد جریان نفوذیها و منافقین نمیشه؟! ۴۰ سال است که کشور بابت این حرومزاده ها در حال هزینه دادن هست.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    7 0
    تاجزاده جنایتکار است و باید محاکمه و اعدام شودمتأسفانه به پرونده جنائی او در خلخال رسیدگی نشده است
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 2
    خدایا خداوندا از صمیم قلب ازت می خواهم که شر کسانی را که مغز مریض دارند و همبشه توهم توطئه دارند از سر مردم ایران کم کن آمین یا رب العامین
  • ِمنام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    خدا خیرتان دهد خذلی عالی بود.
  • محمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    سلام و تشکر بابت پیگیری و افشاگری از شما خواستم بگم از اینکه باید بعضی افراد غرب زده که کعبه آمالشون آمریکا و اروپایی هست که خودشون در حال فروپاشی هستن با یه ویروس رو به عنوان مسئول کشورم ببینم احساس شرم میکنم. جالبه حتی فرانسه هم پزشکان بدون مرز رو نمی پذیره اونوقت ایران برای این منافقها فرش قرمز پهن میکنه...متاسفم... خدایا شر خائنین به مردم ایران رو از این مردم با غیرت دور کن...
  • موسی خراسانی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 3
    باسلام اینکه چرا چهل سال قبل مردم انقلاب کردن مردم فکرمی کردن چون ازادی اندیشه ندارن چون قدرت باید تقسیم بشه دست یک نفر نباشه وضعیت اقتصادی مردم بهتر باشه مردم که زمان شاه مشکل دین ومذهب نداشتند شاه مسلمان شیعه مذهب بود حالا بعداز چهل سال مردم برمیگردن پشت سرشون ایا انچه از همین دوسه جمله دنبالش بودن بهش رسیدن اگه بدون تعصب با عقلانیت بخواهی قضاوت بکنی شاید همه به یک نظر واحد که این نظر شخصی من هست که اگر دران زمان عقلانیت وجود داشت یک اصلاحاتی در امور کشور انجام میگرفت وضعیت کنونی نداشتیم لذا خود انقلاب بطور کلی منحرف شد از ان انتظار های اولیه اش دوم بجای عقلانیت تصمیم گیری دور از اقلانیت تصمیم ات احساسی که برای منافع ملی چیزی به ارمغان نیاورد مردم در ان زمان اگه مذهبی بودن یا غیر مذهبی به معنایواقعی. خودشان بودن. مثل الان نبود که طرف بخاطر منافع شخصی م نیت اهریمنی ضد منافع ملی ظواهر خودش و به دین ولی چهره واقعی وحشی بتمام واقعی چرا چون حکومت میخواد مردم و دیندار بکنه مردم با بخش نامه دین دار نمیشن دین تعهدی در وجود فرد نسبت به خدای خودش الان هم تنها راه موفقیت تمام ملت حق دارن نظر بدن تمام ملت حق دارن کاندید بشن ان مردم هستن انتخاب میکنن چه افرادی می تونن از حقوق شون حمایت بکن چهل شما انتخاب گذاشتید بدست یکنفر جناب جنتی حالا برا یک دوره چهار ساله اجازه بدهید مردم خودشان تصمیم بگیرن این راهی که میرید به نابودی کشور وملت خواهد انجامید بزرگترین ضربه را دراینده این کشور فقه شیعه خواهد دید اگه واقعا بفکر فقه شیعه هستید از تمام مراجع بدون تهدید با عقلانیت و خیر خواهی نظرات این بزرگان و بگیرید ببینید واقعا این سیاست تاکنون موغق بوده یانه وسلام
  • SE ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    مردم بریزند کتکشان بزنند تا دولت هم ادب بشه
  • ملائی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    7 0
    فقط دلم میخواد علی مطهری و محمود صادقی تاجزاده و زیبا کلام را با مریم رجوی یکجا ببینم و حال کنم از اینهمه حماقت الاغ بودنشان
  • US ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    مشرق جان سلام لطفا کلمه ترکمنستان را از طرف بنده اصلاح بفرمایید. ترکمان چای صحیح است.
  • DE ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    7 0
    وقتیکه یه عده درست مثل هم صحبت میکنند و نه یکبار بلکه دائم یعنی اینکه صاحب کار یا رئیس این افراد یکی است . حالا چرا این افراد دستگیر نمیشوند ؟ چون جرأت نداریم و از هیاهوی تبلیغاتی رسانه های خارجی میترسیم .
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    تعجب می کنم چرا این همه که ما در زمان های مختلف ضربه ازاین مزدوران وسازمان منافقین خورده ایم برایمان تجربه نمیشود!!مگرهمین کشورهای ابرقدرت نبودند همه به کمک عراق امدن یکی شیمیایی میداد یکی هواپیماهای جنگی پیشرفته همه به کمک صدام یزید امدن!!مگرهمین منافیقن کثیف نبودند که چقدر جنایت وسربریدند ودرعملیات مرساد جنایت ها کردند!!چرا این دولت ودارودسته اش توجه به سخن رانی های حضرت اقا گوش نمی کنتد-رهبرعزیزمان همه چیزرا قبل از وقوع گوشتزد می فرمایند-ما دردفاع مقدس 8 ساله توانستیم با کم ترین تجهیزات وادبات جنگی جلوی دنیا بایستیم الانم به یاری پرورگار میتواتیم خودمان بااین ویروس نحس بجنگیم و پیروزشویم-این ها برای جاسوسی آمدند نه برای کمک-برن به امریکا کمک کنند که کل کشورشان ویروس گرفته وکشورخودشون-
  • Hesam IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    باسلام ماپزشکانی داریم ک همتا ندارند پس احتیاج ب هیچ منافقی نداریم درود بر حافظان سلامت میهن یاعلی
  • جواد IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    البته تاج زاده وزیباکلام از منافقین هم بدترند: چون هم از توبره می خورند هم از آخور... تازمانی که کشورمان از چنین موجوداتی تصویه نشود هرنوع جاسوسی و کشور یا وطن فروشی دربین مسئولین مملکتی ونظامی ودولتی وجودخواهد داشت .... همچنان که وجود دارد.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    واقعا مشخصه که جاسوسن. خصوصا اخیرا خبری در سایت یاهو بود که میگفت آمریکا با سرویس جاسوسی که البته کار بسیار سختی است باید از ایران چین و روسیه اطلاعات به دست بیاره. البته میگفت در زمینه کرونا اما هر چیزی میتونه باشه. همیشه در ذهنتان مرور کنین کشوری که سردار سلمیانی رو ترور کرده چه نیتی از کارهاش داره
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 1
    گور بابای آمریکا و اروپا و اسرائیل و عربستان و .... ولی یه چیزی میگم مشرق سانسور نکن. لعنت به جد و آباد هرکی برای درمان بره اروپا و آمریکا.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    اینهاهم کوشنرهایی هستنددرلباس اصلاح طلبان
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    نفوذی ها باید بدونن که این برمیگرده به امنیت و سلامت مردم و ربطی به دین و ... نداره و اگه روزی همه چی رو بشه عواقبش دیگه دست جمهوری اسلامی نیست
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    خیلی معذرت میخوام وقتی که دولت فقط امید به دست اجنبی ها بسته وفقط پیروزی وموفقیت وپیشرفت را بادوستی خاله خرسه ها می بینه بااین سیاست های دولت کشورمان را به ناکجا اباد می کشند-فقط چشم ودل،امیدمان ودلسوزکشورمان" سپاه عزیز"هست وبس-
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    چکار می شود کرد بعضی ها خمیرمایه وجودیشان ظاهرا با ذلت و حقارت آمیخته است.
  • من IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    ایران به پزشک خارجی نیاز نداره و اینا هم که اومدن میتونستن جاسوس هم باشن ولی 40 سال پیش پزشکان بدون مرزتاسیس شده این یارو هم موسسش بوده چه ربطی به حال و روز الان اون سازمان داره؟!
  • حسين DE ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    اصلاح طلبان و ليبرالها در ايران در حقيقت دفتر سياسى وبازوى سياسى تروريستها در داخل كشور هستند.
  • جلال میاندوآب IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    یادم نمیره این آشغال کوشنر وقتی رژیم صهیونیستی به فلسطین یا لبنان حمله کرد (کوشنر)وقتی نماینده فرانسه در سازمان ملل حظور داشت وجلسه داشتند خنده خیلی خیلی بلندی کرد خیلی ناراحت شدم الان این شخص آشغال آمده می خواهد به ایران کمک کنه حق این شخص خدا شاهد است گلوله است نه خوش آمد گویی برای طرفدار احمق که تو ایران هستند هم متاسفم
  • فرا جناحی IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    متاسفانه قوه قضائیه نمی تواند در باره اخراج این پزشکان ورود کند چون جریان غرب زده دنبال مقصر جلوه دادن نیروهای انقلابی در عدم برداشته شدن تحریم پزشکی است لیکن نباید بی تفاوت ماند باید جنایات فرانسوی ها و این گرگ های ادم نما رو برملا کرد مثل اهدای خون الوده به بیماران هموفیلی در۱۳۶۲و ... و کاری کرد که خودشان ایران رو ترک کنند
  • داراب US ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 3
    همه دنيا در دست مافياي يهودي هست و در حال برنامه ريزي بر عليه ايران هستند ؟ متوهم بس است !
  • DE ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    این آخرین اولتیما تون ما هستش یا این حرومزاده ها رو با لگد بیرون می‌کنید یا ما با روش خودمان ترتیب این صهیونیست های کثیف را خواهیم داد . مرگ بر صهیونیست
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    7 0
    باید دهان زیبا کلام هارو خرد کرد
  • عبدالله IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 1
    کسایی که اجازه ادامه فعالیت به این تیم داده اندرو باید محاکمه کرد! در این دنیای وحشی استعمارگران کسی به حال کسی نمی سوزه همه این NGO های غربی یا برای پول شویی هستند یا برای جاسوسی!
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    از قوه قضاییه و نیروهای امنیتی درخواست میشود اگه این جاسوسا هنوز در ایران هستن و دولت اصرار به ماندن اونا داره بیمارستان صحرایی اونا(چادر شان) را در حیاط کاخ سعدآباد بر پا کنند برای درمان اعضای دولت، ما میخواهیم دولتمردانمان توسط بهترین متخصصان غربی در مان شوند.
  • لیلی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    مملکت بلبشو است و هر کس برای خودش سازی مینوازد. کجایند وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و بگیر وببند ؟!!! واسه آدم سوال پیش میاد خب بابا ...... خخخخخخخ
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    دشمن کارش دشنمی است اما بدتر از آنها پهن مغزهای جاهلی هستند که با توهم های توطئه ودشمن تراشی های بیرونی به ماندگاری خود در مسند کار دلیل می آورند و سعی دارند نقش خوک ها را در مزرعه حیوانات جورج اورول به نحو احسن بازی کنند. از انها هم بدتر قلم فروشانی هستند که کارهای آنها را در رسانه ها یشان که با کمک این کوچک مغزان تغذیه می شود توجیه کنند.
  • FR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    برنارد کوشنر کثیف ترین مهره صیهونیستهای فرانسه و یک پادوی هرزه سیاسی در دولتهای چپ وراست فرانسه بوده است
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    این افساد طلبان همه خر امریکا هستند
  • علیرضا IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    حرامزاده کثیف، مزدور لوده! خفه شو! رفراندم مردم ایران برای آزادی و عزت آسمانی و امام حسینی را در مراسم وداع با پیکر شهید را سیدالشهداء حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس گرامی دیدید. پس باشید تا در تاریکی کفر و شرک خود بدرک واصل شوید....
  • US ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 6
    بگذریم از این نکته بدیهی که گور بابای منافقین... اما همین که نظام مقدس اسلامی، مانع کمک پزشکان بدون مرز شد، نشون میده که این نظام برای بیشتر قربانی شدن مردم، طرح و برنامه داره..‌.
    • علیرضا IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
      3 0
      تو دیگه چرا؟ نکنه مواجب خوری؟ شاید کسانی اشتباهی مرتکب شده یا بشوند. نظام اسلامی نظامی رئوف و با گذشت است. هنوز تحت سلطه نظامهای طاغوتی زندگی نکردی تا بفهمی! ضمنا اگر امریکای شیطان و نوکران وهابی صهیونیست برای این نظام مزاحمت ایجاد نمی کردند ایران امروز غرق در رفاه و پیشرفت بود... امید که با نابودی استکبار و مزدورانش به مدینه فاضله اسلامی نزدیک شویم... بحق الحسین ع
  • DE ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    هیچ سازمان و گروه بین المللی نمیتواند وجود داشته باشد، بدون اینکه به طریقی در خدمت مستکبرین بین المللی باشد. هر گروهی که تشکیل شود خارج از موضوعی که دنبال می کند، ابتدا مورد مخالفت و مقاومت قلدران بین المللی قرار میگیرد. اگر به فعالیت خود ادامه دهند مدام سر راهشان سنگ گذاشته میشود. این تا زمانی است که کنترل را خود گروه در دست دارند. بعد از اینکه افراد خریده شده کنترل گروه را بدست گرفتند و گروه با هر نامی در واقع عضو و عاملی برایشان شد، دیگر آن گروه میتواند به راه خود ادامه دهد و روزبروز بر وجه بین المللی آن از طریق ساپورت و پشتیبانی مستقیم و غیر مستقیم افزوده میشود. اما اکثر اعضا آن افرادی سالم و خیرخواه هستند.متاسفانه ولی در کل گروه وسیله ایست در خدمت مستقیم و غیر مستقیم استکبار. این در مورد تمام گروههای بین المللی صدق می کند. شاید نتوان آنها را مستقیم بیرون انداخت ولی باید کلا سیاستی و راهی برای تعامل و برخورد با این گروهها ترسیم گردد که ضربه آنها را به حداقل برساند. چون خیلی از اعضا دوست دارند مخلصانه کار کنند و نمی دانند که خواهی نخواهی در واقع از شان بعنوان وسیله استفاده میشود. و چون گروه با تبلیغات وجه بین المللی پیدا کرده رفتار با آنها باید طبق اصول و مقرارت داخلی از پیش ترسیم شده باشد. همه را باید جاسوس فرض کرد ولی با دل خونین لب خندان بیاور همچو لعل. خوشرو و خندان و محترمانه به ظاهر ولی بالاترین درجه امنیت در خفا.
  • ح-ی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    6 1
    آقای ربیعی مرده شورخودت ودارودسته ات علی الخصوص مطهری ، نا نازیبا کلام وصادقی وتاجزاده احمق را ببرد وطن ......
  • DE ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 0
    محمود صادقی، زیباکلام و تاجزاده ها اینقدر احمق هستند که توی هر تله ای می افتند. ای خاک بر سرتون که اینقدر بی سواد هستید و با دشمنان معاند همصف شدید!
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    با تفسیر انسان مطمئن میشه حامیان منافقین در دولت و بیرون دولت سنگ یک کیلویی پزشکان بدون مرز را به سینه زدند چه کسانی اند ، ربیعی، ظریف، مطهری، صادقی، نا زیباکلام، قارچ و۰۰۰۰۰۰۰
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    حمایت عناصر داخلی و منافقین و معاندین از این گروه جاسوسی (بنام پزشکان بدون مرز) وابسطگی مزدوران داخلی را بیش از بیش اشکار می کند
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    آقا ربیعی ،رفیق غار حجاریان و موسویان که در آمریکا است هست روی ربیعی وزارت اطلاعات کار کنه پشت پرده را رسوا کنه
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    صادرات خون های آلوده در انحصار فرانسه ست...
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    حتما یه کارهایی باید میکردند که نظام واطلاعات سپاه به داخلیها اجازه نمیده ولی اینها توپوشش پزشک میتونه برای عناصر داخلی انجامش بدهند. فردا صدای آشوب و آزادی حصرشدگان و گرانیهای هدایت شده توسط دولت وهزارتا چیز کوفتی دیگه به طور ساختگی وبا حمایت رسانه های خارجی مشکلات امنیتی به وجود میاره تا باهاش ماهی برجام ۲و۳ را بگیرند.لعنت برغربزده ها و همه ی آنهایی که ایران را دودستی دادند دست این عناصر.
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    بعضی ها انقدر شیفته غرب هستند که اگر مرده شور قبرکن از انجا بیایید وسم زهرماربیاورندحقارت هم باشد کیف وذوق میکنندوبرایش فرش قرمز پهن می کنند
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    روحانی را مجازات کنید و آیت الله خامنه ای را یاری کنید
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    نفوذی های منافقین در دولت روحانی و در مجلس کاملا مشخص هستند. بدبخت به مسئولینی که در این خصوص کوتاهی می کنند. خودمان پزشکان ماهر زیاد داریم
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    0 1
    خوبه حالا خودت هم نوشتی از اول هم کوشنر رو راه ندادند؟؟؟ حالا دیگه چرا اینقدر گاز میدی؟
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    آقا این فیلما رو چرا قبل از اینکه علی مطهری موضع بگیرد برای ایشان ارسال نکردید ببیند !!!!!!! شاید شاید نظرش عوض می شد...... هههههههههههههههههههههههههه
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    زودتر افشاگری میکردید این بدون مرزها پاشون به ایران نمیرسید
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    آسمان ریسمان بافتن برای ایرانی ها تازگی نداره هر کاری به مذاق آقایون خوش نیاد حرفهایی میزنند که هیچ کسی تو خواب هم ندیده
  • محمد IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    خوبه جایزه ای تحت عنوان ابردیوث در نظر گرفته بشه وبه مدافعان ورود این جواسیس طی مراسمی رسمی ورسانه ای تقدیم بشه
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    من تعجبم چرا همه افساد طلب ها با هم وهماهنگ از ۲ پزشک بدون مرز و۱۰۰۰ تا ماسک حمایت می کنند. این ماسکها رو برا خودشون اوردن ومگه قراره با این ۱۰ نفر کشور درمان بشن ؟چرا خودتان تومجلس یا جلسات نظارتی نمیرید وزیر پتو مطلب مینویسید
  • پرهام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 0
    سازمان پرشکان بدون مرز متهم هست به قاچاق اعضای بدن درسوریه وافریقا به مقصد امریکا واروپا!!!مخصوصا درسوریه بدن کودکان خردسال رو قطعه قطعه وبه به اروپا میفرستند!یک کلیپی پخش شده بود درسوریه بچه خردسال رو بدون بیهشوی اعضای بدنش رو خارج میکردند با لباس پزشک ویک ادم بور غربی
  • علی IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    فرانسه برود مشکلات اقتصادی و ملت رنجیده خودشو از کرونابرطرف کنه طلب کمک ازش نکردیم افسارامریکا رااز خودشان بردارند وبه معنی واقعی استقلال پیداکنند و پای بندتوافقات فرجام باشند ما خودمان گلیم خودمان راباسختی هم که شده بیرون می کشیم .جمع کنند این افتضاح کمک رسانی به ایران آقای ظریف خجالت بکش برگردان این بسته ناچیز و مشکوک باصطلاح کمکی را
  • حسن، IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    بسیارعجیبه که سفیر ایران ذوق زده وبرسم مهمان نوازی به اینها پاسپورت داده برند دور ایران سیاحت وسوراخ سمبها رابگردندو چهارتست کرونا روباربزنند ببرنندفرانسه ازآنجا امریکا و اسراییل که ای بابا اینا چرا اینقدر پوستدکلفتند نمردنند حالا اینجا پیدا کنیدپرتغال فروشو من نبودم تقصیر آستینم ‌بود.......خجالت نکشید وزارت بهداشت گفت هم چی داریم احتیاجی به این کمک ناچیز نیست .اگر اینقدر بذل نبودیدبه حرف رهبرگوش می دادید.وضعیت اقتصاد و اجتماعی ما اینقدر خراب نبود .
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    سلام. من دانشجو هستم و مطالعاتی در زمینه ی روابط خارجه دارم در افریقا هم با پزشکان بدون مرز مخالفت شده چه برسد به ایران که با تمام توان نیروی نظامی و پزشکی در عرصه ی حفاظت ار حریم سلامت کشور پابه کار هستند ما مخالف هستیم با امدن پزشکان بدون مرز چون چیزی بجز کسب اطلاعات درباره ی سلامت ایرانی ها و موش ازمایشگاهی شدن توسط انها به بار نمی اید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس