کد خبر 1056349
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
محمد عبدالهی

اگر ندانیم ماموریت این پزشکان در سوریه رساندن تجهیزات به تروریست ها و درمان آنان با پیشرفته ترین تکنولوژی پزشکی دنیا بوده است.

به گزارش مشرق، محمد عبدالهی تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

می گویند رد کردن پزشکان بدون مرز رفتاری غیر اخلاقی ست. حق با آنهاست اگر ندانیم...

در جنگ سوریه ادعای بی اساس پزشکان بدون مرز در مورد استفاده حکومت سوریه از سلاح شیمیایی موجب مجوز حملات موشکی آمریکا و انگلیس علیه ارتش سوریه و تحریم های سازمان ملل شد که کمی بعد بازرسان  opcw سازمان ملل دروغ بودن آن ادعا را اثبات کردند.

اگر ندانیم ماموریت این پزشکان در سوریه رساندن تجهیزات به تروریست ها و درمان آنان با پیشرفته ترین تکنولوژی پزشکی دنیا بوده است.

اگر ندانیم یکی از ماموریت‌های به اصطلاح بشردوستانه این گروه در «جمهوری خلق دونتسک» بوده که پس از مدتی به اتهام جاسوسی و قاچاق مواد روان‌درمانی اعتبارنامه آنها توسط دولت محلی لغو و از آنجا اخراج می‌شوند.

اگر ندانیم موسس آن «برنارد کوشنر» از طرفداران حمله به عراق و نیز کشیده شدن پرونده هسته ای ایران به جنگ در سال 2016 بوده است!

این تنها بخشی از سوابق جوخه پزشکی غرب تحت عنوان جعلی پزشکان بدون مرز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    38 4
    جاسوسی را نگفتین اتهام دیگرشون جاسوسی میتونه باشه.. ایران پزشکهای خوبی داره میتونه از عهده این مشکل بربیاد
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      31 6
      همین بی شرفا داروها و بیماری های ساختگی شون رو می برن رو مردم آفریقا به عنوان بدون مرز و یونیسف و سازمان جهانی غذا و بهداشت و با همین اسمای رنگی رنگی با حضور افتخاری مهتاب جون و گلشیفته جون آنجلینا جون و بهرام جون و ... امتحان می کنن. بعد زیبا کلام هم ... هیچی ولش کن
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    16 4
    والا بنظر من با نداری خودمون بسازیم بهتر از اینه که چندتا آشغال بیان و هست و نیست ژنتیک ما رو ببرن بعدشم با یه ویروس آپگرید شده از ما تشکر کنن
    • یوسف IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      0 2
      خداروشکر ندار نیستیم!منتها باورش نداریم و ای ن کار رو سخت میکنه!!؟ اگه به داشته هامون ایمان داشتیم و شکرگزار بودیم ایرانمون زیباتر میشد
  • ناشناس IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    8 3
    آقای حسینی مجری تلویزیون که توییت زده این پزشکان اخراج نشدن و تو ایران مشغول گشت زنی هستن لطفا یه بررسی کنید و مطلب بذارین واقعا اگر وزارت خارجه چنین کاری کرده باشه بایدبرخورد قاطع بشه
  • DE ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    8 1
    این جاسوس ها از بدترین نوعش هستن زیرا میتوانن اختلال های زیادی در نظام بهداشتی کشور بشکل مخفیانه انجام و اطلاعات پزشکی محرمانه زیادی را برای نابودی ایرانیان دزدیده به سرویس های صهیونیستی و امریکایی در مقابل میلیون ها دلار معاوضه کنن. دانشمندان بخش پزشکی و صنعت پزشکی ایران باید راه نفوذ این جاسوس های نقاب دار رو با خود اتکایی علمی رفع کامل نیاز تجهیزات و دارو برای همیشه گل بگیرن. حتی کشوررا به سطحی برسانند که بخشی از صادرات ما دراینده صادرات کالا و خدمات پزشکی و سلامت به همه کشورهای چهان باشه.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 1
    اگه به ژنتیک باشه از طریق ایرانیای خارج کشور که کم هم نیستن میتونن به هدفشون برسن
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
      2 1
      سوال من از کسانی که میگن اینا جاسوس نیستن و گل وبلبل هستن و بقیه در توهم هستن اینکه حوب بسم الله شما بفر مایید اینا دنبال چی هستن؟
  • DE ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    6 0
    این ستون پنجمی ها یعنی غرب زده های داخلی ، نئو لیبرال ها که نیم قرنه سنگ غرب رو به سینه میکوبند ، نفوذی های دو تابعیتی، سلبریتی های ترگل ورگل که یک پاشون این وره یک پاشون اونوره امثال مهناز افشارهایی که سرشون تو اخور سعودی ها بدجوری گیر کرده و اتقاقا مدعی دکتری و تجویز دارو هم بود رو از قلم انداختی! شاید منظورت از این ایرانیان خارج از کشور سلطنت طلب هایی مثل ایل و تبار بهائی ها پرویز ثابتی ملعون ساواکی و دخترش پریسا ثابتی که تخصص اش در مورد ژنینک ایرانی و ویروس شناس هستش بوده.
  • بافقی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    استاد حسن عباسی فرمودند اینها شاخه ای از ارتش امریکا هستند و جاسوسند اما چرا بعضی ایرانی ها مثه احمق خرفت علی مطهری یا اون مردک محمود صادقی دلشون واسه جاسوسان می سوزه الهی خدا شفشون بده.خریت که کم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس