کد خبر 1055877
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
کرونا

مقامات ایتالیا اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۹۰۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایتالیا ثبت شده تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به ۸۶۴۹۸ نفر برسد.

به گزارش مشرق، مقامات ایتالیا شامگاه جمعه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۱۹ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۹۱۳۴ نفر برسد.

بیشتر بخوانید:

ایتالیا هنوز به اوج ابتلا به ویروس کرونا نرسیده‌ است

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۹۰۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در ایتالیا ثبت شده تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به ۸۶۴۹۸ نفر برسد.

در حال حاضر ایتالیا از چین با ۸۱۳۴۰ مبتلا به کرونا پیشی گرفته و پس از آمریکا با ۹۳۳۲۹ مبتلا به ویروس کرونا در جایگاه دوم جهانی مبتلایان به کرونا قرار دارد.

بر اساس آخرین آمارها تا کنون ۱۰۹۵۰ نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

امروز خبرگزاری «رویترز» خبر داد: «رئیس مؤسسه سلامت ملی ایتالیا می‌گوید، ایتالیا به هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است».

همچنین اتحادیه ملی پرستاران در ایتالیا گزارش داد که «دنیلا تریزی» پرستار ۳۴ ساله ایتالیایی بعد از ابتلا به این ویروس خودکشی کرده است. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    9 7
    با همین فرمان پیش بروند به زودی نسل ایتالیایی از روی زمین منقرض میشه
  • JP ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    7 0
    من با چنتا ایتالیایی برخورد داشتم....انسان های با محبتی بودن...
  • IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 0
    خدایا به داد بشر برس....
  • داود DE ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    8 0
    چند نکته: * ایتالیائی ها ژنشون به ما خیلی نزدیکه!! این رو از چهره و رفتارشون هم میشه فهمید! * از نظر اقتصادی عقبتر از بقیۀ کشورهای اروپائی هستن. * بخاطر توریستی بودن شهرهاشون روز و شب تو همدیگه میلولن! * باشگاه های فوتبالشونو دیر تعطیل کردن و تا همین دو هفته پیش ده ها هزار نفر تو استادیوم جمع شده بودن! .. در نتیجه اگه احتمال جنگ بیولوژیک و هدف قراردادن یه سری ژنهای بخصوص صحت داشته باشه، قطعا هدف ایران بوده! ولی بخاطر تشابه ایتالیائیها با ما و عوام نابسامان کنندۀ دیگه از ما بیشتر درگیرشدن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس