نیکلاس مادورو رئیس‌جمهوری ونزوئلا

مادورو، ترامپ را یک «گاوچران نژادپرست» و «بدبخت» خواند و هشدار داد که کشورش با «تمامی قوا آمادهٔ هرگونه تهاجم» خصمانه است.

به گزارش مشرق به نقل از یورونیوز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا در واکنش به اتهام فساد و تعیین جایزه برای دستگیری‌اش از سوی ایالات متحده، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور را یک «گاوچران نژادپرست» و «بدبخت» خواند و هشدار داد که کشورش با «تمامی قوا آمادهٔ هرگونه تهاجم» خصمانه است.

بیشتر بخوانید:

واکنش ایران به اتهام زنی آمریکا به رئیس جمهور ونزوئلا

جایزه آمریکا برای دستگیری رئیس جمهور ونزوئلا

وی خطاب به رئیس جمهوری ایالات متحده گفت: «دونالد ترامپ، تو آدم بدبختی هستی. تو که یک زمانی در نیویورک صاحب بنگاه املاک بودی، حالا می‌خواهی روبط بین‌الملل را هم مثل یک زورگیر مافیایی حل‌وفصل کنی.»

مادورو همچنین اعلام کرد این حرکت آمریکا انگیزهٔ سیاسی دارد و تأکید کرد که آمریکایی‌ها نقشِ کلمبیا را در قاچاق مواد مخدر نادیده می‌گیرند، کشوری که خود متحد آمریکاست.

نیکلاس مادورو در ادامه تهدیدهای خود را شدت داد و گفت: «اگر روزی امپریالیست‌ها و اولیگارش‌های کلمبیایی جرأت کنند به یک موی ما دست‌درازی کنند، خشم کل ملت بولیوی آنها را محو خواهد کرد.»

دادستانان ایالات متحده روز گذشته به‌خاطر «سازمان‌دهی تشکیلات تروریستی و قاچاق گستردهٔ مواد مخدر به آمریکا و پولشویی» علیه رئیس جمهور، رئیس مجلس موسسان، رئیس دادگستری و مدیر سابق اطلاعات ارتش ونزوئلا اعلام جرم کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 1
    قیافه اش هم شبیه اسکوبار هست!!! سرنوشت نوریه گا در انتظارشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس