کد خبر 1055649
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

به گزارش مشرق، سید نظام الدین موسوی منتخب مردم تهران در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای عباس عبدی از فعالان اصلاح طلب درباره دلایل تعلل و تاخیر دولت و رئیس جمهور در قرنطینه مناطق آلوده به کرونا نوشته است:

" علت دیگری هم به نظر می‌رسد که در عدم رغبت دولت برای اتخاذ تصمیمات سخت در این مورد، موثر بوده است. رییس دولت گمان می‌کند که اکنون بهترین فرصت برای حل مسأله تحریم‌ها و سپس آغاز گفتگوها است. به ظاهر عناصر واسطه قول‌هایی نیز داده و اخبارش منتشر شده است هر چند هیچکدام تاکنون نتیجه نداشته‌است. از این رو معلوم نیست که کنترل اپیدمی در ایران به تحقق این هدف کمک کند."

خبر این فعال اصلاح طلب اگر درست باشد از خود بحران کرونا فاجعه بارتر است چرا که مفهومش این است آقای رئیس جمهور، به خاطر احتمال گشایش باب مذاکره مجدد با آمریکاییها سلامت مردم را در معرض تهدید قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • CA ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    25 17
    چون این دولت اصلاح طلب توان کنترل این بیماری رو ندارن و برای فرافکنی نیاز به یک بهانه داره. واقعا چرا این دولت رو اینقدر بایستی تحمل کنیم وقتی توان کاری نداری استعفا بده جناب دولت اصلاح طلب در ضمن همین کمکهای نظامی ها و بسیج بود که باعث شد تا همین جا هم این بیماری رو تا اندازه ای متوقف کنید. چرا بایستی به دولت تروریست آمریکا اعتماد کنیم دولتی که این ویروس رو ساخته و حملات مختلف علیه مردم ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز انجام داده و در حال انجام هست. مردم ایران نفرت از صهیونیسم و عروسک خیمه شب بازی صهیونیست ها یعنی آمریکای جنایتکار دارند و هیچ موقع اجازه نخواهند داد مذاکره که نه بازخواست بخاطر ولایتمندی صورت بگیره. ایران ولایتمندی رو‌هیچگاه رها نخواهد کرد تا به برده دارها اجازه ورود به ایران را بدهد. امروز مردم در بلوغ ادراک سیاسی کامل هستند و میدونند که در کجای سیاست ایستاده‌اند و امروز از روی انتخاب برای همیشه لیبرالیسم رو اخراج میکنند.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      8 16
      همون روزای اول این بیماری گفتم سلامتی مردم ایران گرو گرفته می شه برای یه برجام دیگه. ابدا دیگه کاری به مدارای نظام ندارم آقای روحانی، من آماده ام از جان خودم بگذرم اما به این ننگ تن ندم، اونم به عنوان یکی که اون کاغذ نحس رو به نفع همین روحانی انداخته تو صندوق.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      5 4
      ۷ ساله همه چیز فدای رابطه با امریکا شده
  • یک منبع آگاه US ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    19 12
    این ها حیات و مماتشان به مذاکره با شیطان بزرگ وصل است . تمام برنامه هایشان فقط برجام بود و برجام بود و برجام . هیچ برنامه دیگری برای اداره کشور نداشتند الا برجام . باز هم میخواهند بر سر این قبری که در آن میت نیست گریه کنند . شهادت حاج قاسم نتیجه غیر مستقیم همین برجام و مذاکره با شیطان بود . خواب مذاکره با امریکا را هم نخواهی دید آقای روحانی . تمام شد . اندک مجالی در اختیار دارید تا کارنامه سراسر بی کفایتی و بی تدبیری خود در اداره امور کشور را گند زدایی کنید .
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    28 33
    برقراری رابطه با آمریکا شیشه عمر روحانی است کیست که نداند برای این کار چه ها کرده و نکرده. از تقایب با رهبر تا ... توروخدا یکنفر جلوی او را بگیرد
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    17 14
    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با وجود ژستهای بشردوستانه آمریکا مبنی بر آمادگی این کشور برای کمک به ملت ایران، تأکید کرد که «فشار حداکثری» علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت. این یعنی اینکه این آقایان یاد نگرفته اند که پس از 7 سال تمنا و منت و التماس و خوار و حفیف شدن در جامعه بین الملل، نباید شان و شخصیت ایران را پایین بیاورند و این راهی که در پیش گرفته اند، هیچ دستاوردی نخواهد داشت. خدا را شکر که در هر راهی که برای خوار و خفیف کردن اسلام و ایران و کشور امام زمان (عج) بر می دارند، خدا به ایشان برکت نمی دهد و با انواع تودهنی از جانب کفار مواجه می شوند تا رکورددار خفت و خواری در دوران کشورداری ایران شوند.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    14 16
    یک بار برای همیشه باید مساله با امریکا را حل کرد. تا کی این وضعیت را می توان ادامه داد؟ با این تحریم ها و فروش کم نفت، وضعیت کشور به کجا خواهد رسید؟ کمی واقع بینی و دوری از شعار لازم است.
    • FR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 22
      تکلیف آمریکا را کرونا روشن میکند ! فعلا التماس آمریکا برای مذاکره را بشکل پوشیده توجه کنید برای حمایت از غربگداها
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 21
      خفه بمیر ، امریکا تروریست با دنیا مشکل داره
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 6
      حرفتان درست. اما اگر بخواهیم واقعیت را ببینیم و شعار ندهیم حل این مسئله، فقط از یک راه میگذرد ، تسلیم کامل و کرنش و عقب نشینی از یک تاریخ سراسرمقابله، ته این تسلیم از نظر یک آدم واقع بین جه دنباله هایی دارد. هرچه را بخواهیم خدای نکرده در جنگ از دست بدهیم، چندبرابرش را در صلح از دست خواهیم داد! نمیدانم چرا مقاومت و صبر انقلابی را خالی از منطق و واقع بینی میبینید !
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      1 3
      13:34 مطمئن هستم دیگه اونی که تو البانی هم نشسته همچین پیامی نمی ده. ببین چه اعجوبه ای هستی..
  • FR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    3 27
    مگر شک داشتید ؟ این دولت مگر کل کشور را برای برجام به گروگان نگرفت؟ ولی اول خدا وبعد سپاه وباز دست پروردگار.......
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 3
      هُوَ الْأَوَّلُ وَالْآخِرُ وَالظَّاهِرُ وَالْبَاطِنُ ۖ وَهُوَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ. اول اولی است که دوم ندارد. غیر او همه ابزار و وسیله حق هستند.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    15 6
    لعنت بر ستون پنجم دشمن که بنفع آمریکا دارد به مردم کشورش خیانت می کند.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    8 4
    وای بر این دولت وای به این رییس جمهور نوروز ما وقتیه که این دولت دیگه نباشه
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    4 3
    خدایا کی میشه این دولت تمام میشه.
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    5 4
    اللهم مشغل ظالمین بالظالمین. خدای شر روحانی رو به خودش برگردون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس