کد خبر 1055651
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
تهیه آبمیوه برای بیماران کرونایی

گروه جهادی مسجد جامع باغ فیض، پایگاه بسیج شهید علی ناطق نوری روزانه یک تن آب میوه طبیعی ویژه بیماران کرونایی و کادر درمان در بیمارستان های شهر تهران تهیه و توزیع می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    5 0
    در هر بلایی برای ایران اسلامی خیری نهفته است. این همه همدلی و کمک به همنوع کجای دنیا پیدا میشه؟ غربگرایان وطن فروش کلاهشونو بزارن بالاتر. ما اینجا کلی تخت خالی بیمارستانی داریم خداروشکر. اما در اروپا دستگاه تنفس را از بیماران سالمند جدا میکنن و به جوانترها اختصاص میدن
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 4
    چه دکون مغاطه ای واسه خودشون باز کردن
    • حسین IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 0
      تو دیگه عجب آدمی هستی،واویلا.اگه یکی از اطرافیان خودت بستری باشه و از این اب هویچ طبیعی مصرف کنه و حالش بهتر شه،چی میگی.میدونی که اب میوه های شرکتی همش مواد نگهدارنده داره و واسه مریضی که نفس تنگی داره،سمه.درود بر شرفشون
    • قریشی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 0
      چیزی که مشخصه اینها دارن از مال و جون و وقت خودشون مایه میذارن و امثال شما رو داریم می بینیم که دارید از جون و مال ملت برای پر کردن جیب خودتون مایه میذارید ... از افکارت معلومه یکی از اون حروم لقمه هایی هستی که مال و اموالت رو از طریق حرام کسب کردی که چشم دیدن بسیج و سپاه و رفتارهای خداپسندانه اونها رو نداری ... معلومه از اون دسته لجنهایی هستی که در همین ایام میلیاردها تومن از راه دستکش و ماسک احتکاری بر اموال نامشروعت اضافه کردی ... ناجور آرم سپاه و بسیج به همت ریخته!
    • سید IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      2 0
      حرف مفت کنتور نداره که!
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 4
    با اخذ پول یا بدون پول؟
    • قریشی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
      3 0
      کار جهادی یعنی بدون اخذ پول
  • DE ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    ماشالله این مردم و بسیجی ها و جهادی ها خوشون هزاران کارخونه هستن. بعد متخصصین اقتصادی غرب زده سنگ ذلت به سینه میزنن. اینهمه ظرفیت عظیم اقتصادی در خون و رگ این جهادی ها رو نمی بینه. ماشالله هم مواد ضد عفونی هم ماسک هم اب میوه دیگه هرچی میخوای بده برات درست میکنن. غیرت و شجاعت و اراده عظیم این مردم جهادی ستودنی و بی نظیره. مهندس های جهدی دو سه تا کارخونه بسازن بدن دست این مردم از تحریم هیچی حتی گردو غباری بجا نمی مونه. این یک تودهنی به غرب زده های بی غیرت و بی بخار که دهنشون رو به طرف دشمنان ها مثل گداهای ذلیل و بدبخت بازکردن!
  • DE ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    بعنوان کارشناس ارشدعلوم اجتماعی نسخه نجات ملت ما فقط همین "نسخه عمل جهادی" هستش .چه در دفاع اب و خاک و اسمان، چه در تولیدصنعتی و کشاورزی ، چه در بخش درمان ، چه در ساخت دستگاههای صنعتی ، چه در تولید دارو و خدمات فقط نیروهای جهادی میتونن این کشور رو از هر تنگنا و بلایی بسلامت عبور بدن. اینهمه تقسیم کا رو نظم تحسین برانگیزه . اینهمه انگیزه و انرژی مثبت بی نظیره . افرین درس عبرتی برای همیشه نشستگان و غرزن هادادید ! پس ببینید که میشه خیلی کارها کرد. این اثبات بیانات مقام معظم رهبری هستش یعنی نگاه به درون و راه اندازی تولید داخلی. همه چی همیشه با چند کار ساده شروع میشه و بترتیب کارهای عظیم تر! زیرا اراده عظیم کارهای عظیم انجام میده. ملت ما کارهای جهادی مثل قند به کامشون می شینه. مردم ایران منتظرن در این کارزار کرونا مهندسین بیان تو میدون. مهندسین ایرانی جهادی در هر گوشه شهر و روستایی یک کارخونه و صدها کارگاه تولیدی بزنن نه بیکار خواهیم داشت نه تحریم! یعنی کمر تحریم های امریکا رو با این کارخانه و کارگاه ها خواهیم شکاند. بااین اقدام قبر امریکا کنده شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس