کد خبر 1054763
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
ترامپ: به خاطر ویروس کرونا کل کشور را تعطیل نخواهیم کرد

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که واشنگتن اجازه نخواهد داد تا ایالات متحده به دلیل کرونا تعطیل و این ویروس به چالش اقتصادی بلند مدت برای این کشور تبدیل شود.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه در یک نشست خبری درباره آخرین تحولات مربوط به کرونا گفت که با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده، کل کشور تعطیل نخواهد شد.

ترامپ تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد این کشور به مدت چند ماه به خاطر ویروس کرونا تعطیل شود و امیدواریم بحران کرونا به زودی پایان یابد و روال به حالت عادی و طبیعی خود طی هفته‌های آینده بازگردد.

بیشتر بخوانید:

وی ابراز امیدواری کرد که در کمتر از سه یا چهار ماه آینده، کل کشور به شرایط عادی بازگردد و تجارت و کسب و کارها مجداد به راه بیفتد. 

رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: ما باید از اتباع آسیایی مقیم آمریکا حمایت کنیم و آنها به هیچ عنوان در گسترش ویروس کووید- 19 مقصر نیستند و نباید به خاطر این ویروس مورد بی احترامی قرار بگیرند.

رئیس‌جمهور آمریکا در پی عدم تصویب طرح مالی کنگره برای نجات اقتصاد این کشور در مقابل کرونا به دلیل اختلافات جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها اظهار داشت: اعضای کنگره برای تصویب این طرح باید متحد باشند.

گسترش شیوع کرونا در جهان باعث شده است تا فعالیت‌های اقتصادی در آمریکا و سایر کشورها مختل شود، لذا کنگره به دنبال تصویب بسته حمایتی برای نجات اقتصاد آمریکا در برابر کرونا است.

دونالد ترامپ در ادامه تصریح کرد: واشنگتن اجازه نخواهد داد که ویروس کرونا به چالش اقتصادی بلند مدت برای آمریکا تبدیل شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    4 0
    الحمدلله رب العالمین که خدای عز و جل در حال خرد کردن استخوانها و غرور متکبران و ثروت اندوزان فاسد جهان است.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    انشااله مجبور به این کار خواهی شد وبرای همیشه در تمام مراکز فتنه گری شما تخته خواهد شد
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    ترامپ احمقی بیش نیست و دارد با جان مردم آمریکا بازی میکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس