ترامپ بالاخره کرونا را جدی گرفت

رئیس جمهور آمریکا از اعلام وضعیت اضطراری در ایالت نیویورک خبر داد و گفت که طی ۲۴ ساعت آینده کمکهای پزشکی برای این ایالت ارسال خواهد شد.

به گزارش مشرق؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در یک نشست خبری در کاخ سفید درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور گفت: در حال کار با نمایندگان کنگره برای اتخاذ تدابیری در حمایت از مشاغل کوچک هستیم.

وی تاکید کرد که دولت به دنبال آن است که جنگ با کرونا را کمترین تعدا تلفات ممکن ببریم.

رئیس جمهور آمریکا همچنین از اعلام وضعیت اضطراری در ایالت نیویورک خبر داد و گفت که طی ۲۴ ساعت آینده کمکهای پزشکی برای این ایالت ارسال خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه نشست خبری خود گفت که نیروهای گارد ملی آمریکا برای کمک به مقابله با ویروس کرونا در ایالتهای نیویورک، واشنگتن و کالیفرنیا وارد عمل خواهند شد.

ترامپ در این نشست خبری که توسط مایک پنس و وزیر بهداشت این کشور همراهی میشد مجددا از واژه «ویروس چینی» استفاده کرد.  

وی گفت: یک کنسرسیوم دولتی-خصوصی برای محاسبه منابعی که برای مقابله با ویروس چینی نیاز است راه اندازی شده است.

وی در عین حال تاکید کرد که این دشمن نامرئی اکنون به ۱۴۴ کشور جهان حمله کرده است.

دونالد ترامپ با بیان اینکه مردم و اقتصاد آمریکا از ویروس کرونا آسیب خواهند دید تاکید کرد که اقتصاد ایالات متحده بعد از غلبه بر کرونا دوباره احیا خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    3 0
    این خرس هم از خواب زمستونی پا شد ولی مسئولین ما هنوز خواب تشریف دارن!!!
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    3 0
    مردک شومن! بخشی از امریکا هم اعتمادی به گفته هات ندارن. گندش خوب در میاد.بازه زمانی سه الی شش سال ماجرا درز پیدا خواهد کرد. هیچ وقت درز اطلاعات طبقه بندی شده آمریکایی اینقدر سریع نبوده!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • DE ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    2 0
    ترامپ برای مقابله با کرونا گارد ملی آمریکا را وارد عمل کرد// سامانه پاتریوت یادتون نره با خودتون ببرین! روزی زسر سنگ عقابی به هواخاست- بهر طلب طعمه پرو بال بیاراست...... بر راستی بال نظر کردو چنین گفت ...زرشک امروز جهان تحت فشار یه کروناست /...با اینکه ولی بمب و تفنگ و موشک از ماست- زانو بزنیم خم شویم و کیسه کنیم ماست!....خسرو! تو منی را زسر خویش بِه دَر کن-از قدرت ویروس کرونا حذر کن.
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    1 3
    من یک دلیل ساده دارم که نشون میده ویروس کرونا ساخت چینه وقتی یه ویروس ناشناخته بوجود میاد تا مدتی پزشکان اون را با بیماری دیگری اشتباه میگیرن در این مدت کوتاه کسانی که با بیمار در تماس بوده اند تعداد زیاد دیگری را هم مبتلا کرده اند و از بین این مبتلایان حداقل یه نفر هست که از استان ووهان به استان دیگه سفر میکنه و بدین ترتیب ویروس به استانهای دیگه هم منتقل میشه یعنی حداقل تعدادی خارج از ووهان قبل از شناسایی ویروس و قرنطینه شهر ووهان باید به کرونا مبتلا میشدند اما در چین هیچ موردی خارج از ووهان به کرونا مبتلا نشده اند این یعنی که دو حالت وجود داره حالت اول در اثر خطای انسانی ویروس از آزمایشگاه منتشر شده و بلافاصله شهر قرنطینه شده حالت دوم اینکه چین به عمد ویروس را به صورت کنترل شده در ووهان انتشار داده تا خودش را اولین قربانی نشان بدهد تا بعد که دنیا درگیر این ویروس شد نتونه بهش هجمه ای وارد کنه
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      0 0
      خیر. در کره جنوبی (آمریکایی) هم روش قطع زنجیره ارتباط انسانی مشابه چین اعمال شد. کرونا ایستاد.
  • دکتر داروساز IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    . . سر چشمه بتوان گرفتن به بیل چو پر شد نتوان ببستن به پیل چرا آمار مبتلایان کرونا در استان های آذری نشین کشور بسیار پایینتر از سایر استانها است؟ علی رغم دمای بسیار پایینتر این مناطق نسبت به سایر استانها که در نتیجه باید شاهد فراگیری بسیار بیشتر این ویروس سرما دوست باشیم؟ پاسخ درایت طب سنتی ایران زمین در طراحی دم نوش هایی است که طی قرون متمادی در لایف استایل این مناطق مصرف می شود.: چای دارچین ، کاکوتی ، آویشن و ....... اکنون باید از این تجربه تاریخی آذری های ایران زمین برای تقویت سیستم دفاعی انسانها بهره برد. تلویزیون به جای تبلیغات کالاهای لوکس و خوراکی های بعضاً بیماری زا باید اقدام به پخش مکرر و فراگیر در همه کانالها تیزرهای قوی پیرامون اهمیت این نتیجه درخشان طب سنتی نماید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس