کد خبر 1054641
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
عطوان: کرونا توطئه آمریکا برای تضعیف اقتصاد کشورهای مخالف است

عبدالباری عطوان نویسنده و تحلیلگر بارز جهان عرب سازمان جاسوسی آمریکا(سیا) را بزرگترین متهم شیوع ویروس کرونا در جهان دانست.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه رای الیوم، عبدالباری عطوان نویسنده و تحلیلگر بارز جهان عرب در مقاله ای نوشت: ما همچنان بر این نظر هستیم که سازمان اطلاعات آمریکا(سیا) بزرگترین متهم شیوع این ویروس از شهر ووهان به عنوان قلعه صنعت و اقتصاد چین تا اروپای پیر سنتی جلوه گر در آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا است که درحال سرپیچی از سلطه آمریکا است و برای خود درحال طرح ریزی دفاعی راهبردی مستقل از آمریکایی است که می خواهد با اعمال تحریم اتحادیه اروپا را دچار گسست و ضعف کند و جدایی انگلیس از این اتحادیه را تشویق و حمایت کند. ویران کردن قلعه صنعت و اقتصاد چین از مقاصد آمریکا برای شیوع ویروس در شهر ووهان بوده است.

بیشتر بخوانید:

آمریکا قبل از شیوع کرونا، یک منصب مهم شناسایی بیماری‌ها را حذف کرد

آمریکا به عنوان سردمدار جهان غرب آزاد و شریک کشورهای اروپایی در سازمان ناتو نه تنها حتی یک محموله کمک پزشکی برای حمایت از هم پیمانانش ارسال نکرده بلکه فراتر از آن رفته و خود را کامل از اروپا جدا کرده و درهای خود را به روی شهروندان اروپایی بسته است و همه پروازهای رفت و برگشت به اروپا را متوقف کرده است و با پیشنهاد یک میلیارد دلاری برای به انحصار گرفتن آزمایش های نویدبخش یک شرکت آلمانی که درآستانه تولید واکس درمان کرونا است، تلاش کرده است اما ملی گرایی آرایی این توطئه غیراخلاقی و غیرانسانی را خنثی کرده است.‎

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 25
    تو خودت جاسوس ام ای 6 هستی وگرنه تو لندن اقامت نداشتی! کورونا تو امریکا هم فاجعه درست کرده
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      0 10
      دروغه.!!!
    • DE ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
      5 0
      بیشتر مطالعه کن ۸:۵۳ تا کمتر کورکورانه تهمت بزنی.کم سوادی هم دردسر بزرگیست. .... در حال حاضر پنج درصد کل جمعیت اروپا مسلمان هستند و در سال ۲۰۵۰ به ۴/ ۷ درصد افزایش خواهد یافت. آلمان به زودی بزرگ‌ترین جامعه مسلمانان اروپا را خواهد داشت. در حال حاضر شمار مسلمانان در فرانسه حدود شش میلیون نفر، در آلمان حدود پنج میلیون نفر، در بریتانیا حدود چهار میلیون نفر و در ایتالیا حدود سه میلیون نفر است.نتایج تحقیق مرکز تحقیقاتی پیو (Pew) نشان می‌دهد که در صورت ورود عادی مهاجران به اروپا تا سال ۲۰۵۰ شمار مسلمانان به ۲/ ۱۱ درصد کل جمعیت کشورهای اروپایی می‌رسد. اما اگر حد ورود مهاجران به اروپا چون سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ باشد، شمار مسلمانان به ۱۴ درصد کل جمعیت کشورهای اروپا خواهد رسید.
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    3 0
    احسنت.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    7 0
    سازمان سیا یک خوکدانی به تمام معنی است که کثیف‌ترین خوک‌های آمریکا در آن جمع شده‌اند از بدترین و کثیف‌ترین آنها وزیر خارجه آمریکا شده که خود آنهم از زیر مجموعه خوک ابلهی بنام ترامپ هستش، خوب از این مجموعه چه انتظاری دارید؟!!
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    10 1
    کار امریکاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس